חדשות קולנוע וסרטים

מדריך ה - DVD השלם ליום כיפור - ילדים וישראלים

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
נסיים את הסקירה עם סרטים לילדים, שחייבים להירגע קצת אחרי שבילו שעות בחוץ על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וכו'. וגם להורים שרצו אחריהם מגיע קצת לנוח, אז הנה רשימת סרטי הילדים הבולטים ולצידם שתי המלצות על סרטים ישראלים חדשים שיצאו ממש בימים אלו.

סרטי ילדים -

סינדרלה – מהדורה מיוחדת

גם סרט נפלא של דיסני, גם מהדורה מיוחדת עם המון המון תוספות, הנאה מושלמת לילדים. הסיפור המוכר, השירים האהובים והאנימציה המושלמת, אי אפשר לפספס.

לילו וסטיץ 2

סרט צבעוני וחביב שיצא רק ב- DVD. המשך עלילותיהם של סטיץ', ייצור מכוכב אחר שהתרסק על כדור הארץ ומצא משפחה אוהבת אי שם בהאוואי. חברתו האנושית היא לילו, ילדה יתומה שמחפשת את דרכה בחיים. הסרט הוא חביב, עם המון מוסיקה ובסך הכל שעה ועשרה של כיף.

אגדות דיסני 3 + 4

מגוון סיפורי דיסני הקלאסיים עם הדמויות האהובות: דונלד דאק בארץ המתמטיקסם, בן המלך ואני, העכבר עמוס ועוד. באוסף הרביעי יש 6 אגדות ילדים קלאסיות: הצב והארנב, החלילן מהמלין, מגע הזהב, המלך נפטון, טובי הצב ועוד.

קונג מלך אטלנטיס

סרט מצוייר באורך מלא, הכולל כתוביות ודיבוב בעברית. הקוף הענק, שולט באי ובממלכתו. אך כעת, בהתאם לנבואה העתיקה, התרבות הקדומה של יבשת אטלנטיס האבודה קמה לתחייה, והמלכה המרושעת רפטילה, רוצה שקונג ישלוט יחד איתה. סרט המיועד לילדים קצת גדולים יותר, מגילאי 7 ומעלה.

סקובי דו והמפלצת מלוך נס

סרט מצוייר באורך מלא הכולל כתוביות בעברית (ללא דבוב). סקובי דו, שאגי וחבורת מסתורין בע"מ נוסעים לסקוטלנד לחופשה, ומוצאים את צמם מול היצור המפלצתי ביותר שפגשו אי פעם: המפלצת מלוך נס. האם היא באמת קיימת? ראיות ראשוניות מרמזות שכן, כאשר יצור עמק מופיע מחוץ לחלון של הטירה המשפחתית של דפנה. האם סקובי דו וחבריו יצליחו לפתור את אחת התעלומות העתיקות בהיסטוריה?

סופרמן – הסדרה המצויירת (חלק ראשון)

מתוך האוסף הקלאסי של DC comics, מגיע החלק הראשון של הסדרה המצויירת הפופולרית 'סופרמן', הכוללת 2 תקליטורים עם 18 פרקים ולמעלה משש שעות צפייה, בכיכובו של הגיבור האולטימטיבי מכוכב קריפטון. המארז כולל אופציה לדיבוב בעברית ואנגלית ואופציה לכתוביות בעברית.

ספייס ג'אם

מהדורה מיוחדת הכוללת 2 תקליטורים בכיכובם של מייקל ג'ורדון, באגס באני וחבורת הלוני טונס. נבחרת הלוני טונס נאבקת על קיומה במשחק כדורסל קשוח מול נבחרת המפלצות, שיקבע אם הלוני טונס יוכלו להשאר כאן... או להפוך לאטרקציה בכוכב שומם בקצה הגלקסיה. לנבחרת המפלצות יש נשק מפלצתי: הם גנבו את כישרונם של מיטב שחקני ה- NBA. הנשק הסודי של נבחרת הלוני טונס הוא לגמרי במקרה השחקן הטוב ביותר ביקום הזה, או בכל יקום אחר, מייקל גו'רדן.

רובוטס

סרט אנימציה עליו הרחבנו לפני מספר ימים. מהיוצרים של "עידן הקרח" מגיעה קומדיה חדשה ומרתקת "רובוטס": קומדיית הרפתקאות באנימציה תלת מימדית המתרחשת כולה בעולם המאוכלס רק על ידי רובוטים. הסרט עוקב אחרי רובוט צעיר ומוכשר שרוצה שהעולם יהיה מקום שהרבה יותר טוב לחיות בו. המנהל המרושע של החברה בה הוא עובד מנסה למנוע ממנו להגשים את החלום וגם ישנה רובוטית מפתה שבה גיבור הסרט מתאהב. האם הוא יצליח להגשים את החלום שלו? הסרט מתורגם ומדובב לעברית.


ישראלים -

שני סרטים ישראלים שראוי לשים אליהם לב יצאו בימים האחרונים:

מטאליק בלוז

הסרט המרגש, מצחיק, עצוב ומעורר מחשבה, בכיכובם של אבי קושניר ומשה אבגי (שזכה על משחקו באוסקר הישראלי ובפסטיבל ירושלים), סוחר מכירות ישראלי (אבי קושניר) ועוזרו הנאמן (משה איבגי), נוסעים לגרמניה הזרה והקפואה בכדי למכור ברווח רב מכונית אמריקאית מפוארת מסוג "לינקולן קונטיננטל לימוזין" אותה רכשו בישראל בהזדמנות נדירה. השניים מתמודדים מול קשיים חיצוניים תוך שהם מנסים להציל את חברותם, כספם וכבודם האבוד. הסרט "מטאליק בלוז" זכה לפרסים ותשבוחות רבות: זוכה פרס וולגין, פסטיבל ירושלים – תסריט (דני ורטה) ומשחק (משה איבגי). זוכה פרס אופיר בקטגוריית שחקן המשנה (משה איבגי).

ריקי ריקי

לריקי, מאוד ברור משום מה, שהחיים שלה בשליטה. אפילו כשרצף האירועים מתחיל לכרסם באמונתה - היא מסתפקת בזה שלפחות כלפי חוץ ייראה שהכל בקונטרול. אך כאשר במקום הצעת נישואים החבר שלה אשר מתוודה בפניה על בגידה, המרצה שלה מקס מתאהב בה ומקווה שהיא זו שתגאל אותו מייסוריו הרגשיים, הפסיכולוגית שלה חוטפת התמוטטות עצבים ואחותה עוברת משבר זהות - חייה מתחילים לקרוס כמגדל קלפים. ריקי מחליטה להחזיר מלחמה ולהשתמש במקס המסכן, המאוהב בה עד מעל לראש, כדי לעורר את קנאתו של אשר ולהכניסו מתחת לחופה. לאחר דרך פתלתלה ומלאת מכשולים, ריקי משיגה את מטרתה ואשר והחופה נמצאים בדיוק היכן שתכננה. עכשיו כל מה שנותר לריקי לעשות הוא... למצוא אהבה. סרטו של איתן ענר עם טל פרידמן, דלית קהן, ניר לוי, מיכל קהן, גילה אלמגור.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט