רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: בראד פיט וג'ניפר אניסטון משלימים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סנדרה בולוק נרתמת למען נפגעי הוריקן הארווי, אד סקריין מוותר על תפקיד גדול, שרה מישל גלר ובעלה חוגגים 15 שנות נישואין, משפחתו של ריד סקוט מ-"Veep" מתרחבת, האם מייקל פסבנדר ואליסיה ויקנדר בדרך לחתונה ובראד פיט מתנצל בפני אשתו לשעבר
בראד פיט מתנצל בפני ג'ניפר אניסטון

כוכב הקולנוע התנצל בפני כוכבת "חברים" על הדרך בה הסתיימו נישואיהם, 12 שנה אחרי הפרידה שלהם. הזוג לשעבר נפגש על הסט של "חברים" בשנת 1998, והתחתן בשנת 2000. הם נחשבו לזוג הנוצץ של הוליווד, מהתלבושות התואמות שלהם בשנות התשעים, לטקס החתונה הפרטי המדהים שלהם במליבו - הם היו הזוג האולטימטיבי.

הזוג נפרד לאחר חמש שנים כשבראד עזב את אניסטון לטובת אנג'לינה. בעוד שבראד ואנג'לינה הקימו משפחה, נאלצה ג'ן לחיות את הגירושין הכואבים בציבור ולהיות בכותרות במשך שנים - משהו שנראה שבעלה לשעבר רוצה עכשיו לתקן. לאחר פרידתו מאנג 'לינה ג' ולי בשנה האחרונה, קרוביו טוענים כי השתנה לגמרי מאחר ויש לו זמן לחשוב על העבר שלו, מה שגרם לו להתנצל בפני אשתו לשעבר.

בראד יצר קשר כדי לדבר על איך הדברים הסתיימו. "הוא היה נחוש בדעתו להתנצל על כל מה שהוא גרם לה לעבור, וזה בדיוק מה שעשה," מקור מספר. "זו הייתה השיחה האינטימית ביותר שבראד וג'ן ניהלו אי פעם." המקור המשיך ואמר כי: "ג'ן התרגשה. כל הרגשות הפגועים והכעס שהחזיקה במשך שנים שטפו את פני השטח, והיא נשברה בדמעות. הוא התנצל בפניה על היותו בעל נפקד, על היותו מסטול ומשועמם רוב הזמן והתנצל בעיקר על שעזב אותה בשביל אנג'לינה."

[*]

סנדרה בולוק וכוכבים רבים נרתמים למען נפגעי הוריקן הארווי

בשבוע שעבר היכה ההוריקן את תושבי טקסס והותיר רבים חסרי כל. השחקנית והכוכבת סנדרה בולוק, הודיעה שתתרום כמיליון דולר למען שיקום הנפגעים. "אין פוליטיקה ב-2.5 מטרים של מים, יש רק בני אדם," אמרה הכוכבת. "אני אסירת תודה שאני יכולה לעשות זאת. כולנו צריכים לתרום את חלקנו."

גם הכוכבת ג'סיקה צ'סטיין ("מיס סלואן") פרצה בדמעות בסרטון שפרסמה בטוויטר. "אני מצלמת את הווידאו הזה כי זה נושא שיושב לי על הלב. למדתי כל כך הרבה בימים האחרונים על הטראומה שאנשים חווים במדינה שלנו והייתה לי הזדמנות להקשיב יותר מאשר לדברי. רציתי שתדעו שאני שומעת אתכם. רציתי שתדעו שאני מחויבת ליצור שינוי חברתי. אני שותפה לעצב על מה שקורה במדינה."

האם אליסיה ויקנדר ומייקל פסבנדר בדרך לחתונה?

השמועה אומרת כי אליסיה ויקנדר (28), מתכוונת להינשא לבן זוגה מייקל פאסבנדר (40), בטקס סודי באיביזה בחודש הבא. הרומן בין השניים החל כאשר שיחקו זוג אוהבים בסרט "האור בין האוקיינוסים" בשנת 2014. מקור שמקורב אל הזוג סיפר כי : "פרטי המסיבה סודיים ביותר. האורחים אמורים להגיע לאיביזה בתאריך מסוים ולאחר מכן יאספו אותם לבית המלון" והוסיף כי " זו הולכת להיות המסיבה של השנה".

ידוע כי בני הזוג נלחמים לשמור על היחסים שלהם פרטיים ככל האפשר - אליסיה אף התראיינה בשנה שעברה ואמרה: "אני חושבת שכבר הבהרנו כי אנו שומרים על דברים מסוימים רק בינינו." לצערנו השניים עדיין לא אישרו את השמועות על החתונה.

[*]

אד סקריין נסוג מתפקיד גדול ברימייק לסרט "הלבוי"

בשבוע שעבר נודע כי השחקן הבריטי והראפר אד סקריין אמור היה לשחק את מייג'ור בן דאימיו, ברימייק לסרט "הלבוי", דמות בעלת שורשים ומקורות יפנים כפי שמסופר בספרי הקומיקס המקוריים. אך בעקבות תגובות חריפות של המעריצים באינטרנט, סקריין, שאין לו שורשים אסייתים כלשהם, נסוג מהסרט בכדי שיוכלו ללהק במקומו שחקן שמתאים יותר. "ההחלטות החשובות שלנו הן לקבל החלטות מוסריות בזמנים קשים", אמר השחקן.

שרה מישל גלר ובעלה חוגגים 15 שנות נישואין

כוכבת "באפי", פרסמה ביום שישי בחשבון האינסטגרם שלה מונטאז' עם תמונות מ-15 שנות חיי הנישואין שלה עם פרדי פרינז ג'וניור. "בעלי חושב שאני משוגעת, אבל אני לא זאת שהתחתנה איתי" כתבה הכוכבת. בני הזוג התחתנו בשנת 2002 ויש להם שני ילדים יחד - שרלוט גרייס בת השבע ורוקי ג'יימס בת ה -5. הם יצאו במשך שנתיים לפני שהחליטו להדק את הקשר לאחר שהכירו על סט הסרט "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" ומאז הופיעו יחד גם בסרטי "סקובי דו".

[*]

משפחתו של ריד סקוט מתרחבת

כוכב הסדרה Veep”", המגלם בסדרה את דמותו של מנהל התקשורת דן איגן, סיפר שהוא ואשתו אלספת' קלר מצפים לילד השני שלהם, בזמן שצעדו על השטיח האדום בהקרנת הבכורה של הסרט החדש שלו "כולם חוזרים הביתה". "אנחנו נרגשים מאוד, "אמר סקוט. "היא בערך באמצע הדרך, אז אני מניח שאנחנו בערך בחודש החמישי להריונה". התינוק היה אחיו הקטן של בנו בן השנתיים, קונרד, שנולד באפריל 2015.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט