רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ויינשטיין ממשיך להסתבך וכוכב "Glee" בדרך לכלא

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ההאשמות נגד המפיק ההוליוודי בדבר הטרדות מיניות ממשיכות להצטבר, קייט הדסון בדרך לחופה, כוכבת "סקנדל" ילדה את בנה הבכור, המריבה של כוכבי "מהיר ועצבני", כוכב "החברה הטובים" הלך לעולמו והכוכבות ההוליוודיות שלא מבדילים ביניהן
המפיק ההוליוודי הארי ויינשטיין פוטר מעבודתו עקב האשמות על הטרדה מינית

ויינשטיין, שאחראי להפקת שוברי קופות רבים בחברת "מירמקס" ביניהם "להציל את טוראי ריאן", "אופטימיות זה שם המשחק" ו"נאום המלך", הואשם במספר הטרדות מיניות. התלונה שהוגשה נגדו כללה עדויות של שמונה נשים שונות. אך במהלך השבוע נשמעו קולות של נשים נוספות, רבות מהן שחקניות מוכרות שסיפרו שהארווי הטריד אותן. בין השחקניות נמצאות אנג'לינה ג'ולי וגווינית' פלטרו שסיפרו על שהטריד אותן אי שם בשנות ה-90', קארה דלווין שסיפרה כי ביקש ממנה לשתף עמו פעולה כדי שתקבל תפקיד בסרט, אווה גרין, קייט בקינסייל ועוד רבות אחרות.

כמובן שעולם הבידור כולו החל לתפוס צדדים, לינדזי לוהן שיצאה להגנתו, כמו כן גם בן אפלק שלאחר שהואשם גם הוא על ידי הילרי ברטון בהטרדה, התנצל מיד, טרנטינו אמר שהוא מאוכזב. ומנגד עמדו נשות הוליווד שתמכו אחת בשנייה, ביניהן גם ג'סיקה צ'סטיין וגל גדות שלנו, כריס המסוורת שאמר כי "מה שהארווי עשה זה נוראי ומזעזע", חלקן אף פצחו ב"שביתת טוויטר" כאות מחאה על השתקת כוכבת שצייצה על מה שעשה לה ויינשטיין בטוויטר. אשתו גם היא הגיבה לעניין כשהודיעה שתעזוב את ויינשטיין כתגובה על מעשיו וגם האקדמיה האמריקנית לקולנוע הדיחה את המפיק ממנה.

על פי הצהרה שמסר דירקטוריון חברת ההפקות בה עובד, ההחלטה התקבלה "לאור מידע חדש על התנהלות לא הולמת מצידו של ויינשטיין שנחשף בימים האחרונים". אחיו של הארווי, בוב, נכלל בין חברי הדירקטוריון שקיבלו החלטה זו. למרות התפטרותו המיידית בטענה כי הוא יוצא לחופשה מחברת ההפקות שלו "מירמקס", המשבר העמיק והפך לאיום על עתידה של החברה. לקוחות רבים אמרו כי יפסיקו לשתף פעולה עם החברה כל עוד הארווי חלק ממנה.

[*]

האם קייט הדסון בדרך לחופה?

שמועות חדשות שצצו לאחרונה מספרות כי השחקנית והכוכבת קייט האדסון עומדת להינשא בסתר לבן זוגה ב-10 החודשים האחרונים, דני פוג'יקאו בחתונה בראש השנה האזרחית. מקור מספר כי הם מתכננים לקיים את הטקס באספן. "קייט ודני דנים על להתחתן שם", אומר המקור. "קייט לא הייתה מוכנה להתחייב לגבר עד שדני בא. הם מסתדרים בצורה מדהימה. קייט חופשיה ודני נותן לה את החופש שהיא זקוקה לו."

עבור השחקנית, המקום המושלג היה הבחירה הטבעית. "אספן זה אחד המקומות האהובים על קייט בעולם והיא מבלה שם כל שנה את ערב השנה החדשה עם משפחתה. קייט רוצה לשמור את זה אינטימי, עם משפחה ורק כמה חברים קרובים", מציין המקור. מצא את ההבדלים - איילה פישר בהצהרה משעשעת

איימי אדמס ואיילה פישר. שתיהן ג'ינג'יות, שתיהן מהממות ושתיהן כוכבות. אז מה הבעיה להבדיל? ובכן מסתבר שהן נחשבות בעיני רבים, ככפילות אחת של השנייה ואנשים אינם מצליחים להבדיל בין השתיים, במיוחד לאחר ששיחקו יחד באותו הסרט.

כנראה שהבדיחה הגיעה גם אל איילה, שהחליטה אחת ולתמיד לפתור את הבעיה. הכוכבת התארחה בשבוע האחרון בתכניתו של ג'ימי קימל, שם צילמה סרטון משעשע בו היא מסבירה את ההבדלים בין השתיים. "לאיימי אדמס יש אדמוני אדום; השיער שלי אדמדם בהיר. " צחקה, "לאיימי יש חמש מועמדויות לאוסקר ואני חברה ב-SAG".



הכוכבת סיפרה בין השאר על מקרה בו גם ליידי גאגא התבלבלה בין השתיים. "זה היה באפטר פארטי של האוסקר לפני כמה שנים, התלבשתי, התגנדרתי וצעדתי אל הבר, ושם הייתה ליידי גאגא, היא פונה אלי ואומרת לי 'איימי, תודה לך על ההופעה המדהימה שלך ב'חלום אמריקאי' - ואני חושבת לעצמי, הו אלוהים, זאת ליידי גאגא. אני אוהבת אותה כל כך. אני לא רוצה לספר לה את האמת. אז רק הודיתי לה בחיבה." אמרה פישר. "ואז היא רצתה לדבר על התפקיד, וחשבתי לעצמי, אני לא רוצה להיות שקרנית", המשיכה איילה. "ואז אני מביטה מעבר לכתף שלה, ובדיוק איימי אדמס נכנסת למסיבה. אז אמרתי לה 'הנה איילה פישר, היא אפילו לא מועמדת לשום דבר. מה היא עושה כאן?' ".

האם כוכב "“Glee" לשעבר בדרך לכלא?

במאי 2016, הוגש נגד כוכב "Glee" לשעבר מארק סלינג כתב אישום פדרלי על ידי פרקליטות ארה"ב. השחקן, שגילם את דמותו של פאק בסדרה המצליחה, הואשם בפדופיליה, הורדה והפצה של פורנוגרפיית ילדים. מאז כתב האישום, מארק פוטר מן הסדרה שלו "אלים וסודות".

תחילה עתר בטענה כי הוא לא אשם. אבל כעת נראה כי סלינג לוקח אחריות על מעשיו. שבועות ספורים לפני שסלינג אמור לעמוד לדין בפרשת הפורנוגרפיה שלו, נודע כי השחקן הסכים להסכם הטיעון. הנאשם מתכנן להודות באשמת החזקת פורנוגרפיית קטינים.

מארק הסכים לשבת 4-7 שנים מאחורי הסורגים וכאשר ישתחרר יהיה תחת פיקוח במשך 20 שנה. הוא יירשם כעבריין מין וישלם פיצויים לכל קורבן שיבקש. אך הסכם זה אינו סופי כיוון וצריך להתקבל על ידי השופט. המשפט נקבע ל -17 באוקטובר. רוב חבריו לקאסט שמרו על שתיקה בנוגע לעניין, מלבד ניה ריברה, שחלקה את תגובתה בספרה החדש כשאמרה:" אני לא יכולה לומר שהייתי המומה לחלוטין אבל עדיין, מה לעזאזל?".

[*]
כוכבת "סקנדל" ילדה את בנה הבכור

קייטי לווס הודיעה על לידת בנה הבכור, אלבי, בזמן שידור הפרק הראשון של העונה האחרונה של הסדרה המצליחה מבית ABC. "הלייב טוויט הראשון של התינוק! אדם ואני נרגשים לקבל את אלבי שפירא למשפחה שלנו! אנחנו מאושרים ובריאים!", צייצה האם החדשה בטוויטר. לווס הכריזה על הריונה במאי, כשהתבדחה אצל ג'ימי קימל ואמרה כי להורים לעתיד שנישאו ב-2012, יש "אפס רעיונות לשמות" עבור הבן שלהם.

המריבה של כוכבי "מהיר ועצבני"

כנראה שחתול שחור עבר בין כוכבי “מהיר ועצבני” שפתחו בריב פומבי ברשתות החברתיות, אז תנו לי לעשות לכם סדר בבלגן. נתחיל מההתחלה - טייריס מאשים את 'דה רוק' בפירוק משפחת "מהיר ועצבני". השחקן, שלקח חלק ב-5 סרטים, התקיף את דווין ג'ונסון שאותו כינה "ליצן" ברשתות החברתיות. ההערות של גיבסון באו בעקבות ההכרזה של יוניברסל על ספין אוף לדמויות של דה רוק וג'ייסון סטיית'ם ודחיית יציאת הסרט ה-9 בסדרה.

בתמונה שפרסם בה נראים חברי הקאסט "הישן" כתב: "משפחת מהיר ועצבני...עד ש'דה רוק' הופיע. אני מניח שהבעיה הייתה שהוא לא היחיד בפוסטר, מדהים איך שהצליח לפרק את המשפחה הזו, ניסיתי להזהיר אתכם".

וין דיזל פרסם גם הוא תמונה שלו יחד עם טייריס ופול ווקר זכרונו לברכה וכתב "אחוות אחים". מה שגרם למעריצים להסיק כי הוא תומך בטייריס. אך לאחר כמה ימים פרסם תמונה שלו על הסט יחד עם דה רוק וטען כי דחיית הסרט היא "אינה אשמתו של אף אחד, ואמר כי הזיכיון "תחת תחזוקה" וש"חדשות מרגשות מאוד יגיעו בקרוב". נכון לעכשיו הסרט ה-9 אמור לצאת ב-10 באפריל 2020.

[*]

כוכב "החבר'ה הטובים" הלך לעולמו בגיל 89

צ'אק לואו , ששיחק את מוריס 'מורי' קסלר בסרט המאפיה של מרטין סקורסזה, נפטר בביתו בניו ג'רזי . לשחקן היו גם תפקידים קטנים ב"מלך הקומדיה" ו"סליפרס" לצד חברו הכוכב, רוברט דה נירו.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט