רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: קמרון דיאז לא פורשת ממשחק

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: סלמה בלייר גרמה לעולם לחשוב שדיאז לא תחזור לשחק, מי הטיל כישוף על ליבה של אמה ווטסון, כיצד גרם מייקל בי ג'ורדן לשבירת גשר של נערה, אשתו של קולין פירת' מודה שניהלה רומן עם מטרידן של הזוג ומועדון "Glee" מתאחד
קמרון דיאז פורשת ממשחק

האם את אחת השחקניות הקומיות הגדולות בתעשייה, קמרון דיאז, לא תזכו לראות יותר על המסך? כך כולם חשבו הודות לחברתה סלמה בלייר, שכיכבה לצד דיאז בסרט "הכי מתוק שיש" בשנת 2002, וחשפה כי הכוכבת סיימה עם עולם הקולנוע, לתמיד. "נפגשתי לצהריים עם קמרון לא מזמן ודיברנו על הסרט," אמרה בלייר בת ה-45. "אני בעד לעשות סרט המשך אבל קמרון פרשה ממשחק, היא אמרה 'סיימתי עם זה'. אני לא חושבת שהיא צריכה לעשות עוד סרטים. החיים שלה די נהדרים, אני לא יודעת מה יחזיר אותה חזרה. היא מאושרת" אמרה ובכך גרמה לכולם לחשוב כי השחקנית פורשת ממשחק.

האמירה שלה התחזקה בעקבות העובדה כי דיאז, שלא הופיעה בסרט מאז 2014 ("סקס טייפ", "אנני"), דיברה בעבר על ההחלטה לקחת "צעד אחורה מהוליווד." בחודש יוני 2017 השתתפה דיאז בפאנל בו אמרה "אני לא יכולה לומר מי אני לעצמי, וזה דבר קשה להתמודד מולו, הרגשתי כאילו אני צריך להפוך את עצמי למרכז, לשלמה". אך בלייר מהר מאוד הבינה את חומרת הציוץ ומיהרה להבהיר "חברים זו הייתה בדיחה בראיון. קמרון דיאז לא פורשת ממשחק." כתבה והמשיכה בצחוק "חדשות מתפרצות: כעת אני פורשת מתפקיד הדוברת של קמרון דיאז."

[*]

מי הטיל כישוף על ליבה של הרמיוני גריינג'ר?

לפי דיווחים, כוכבת "היפה והחיה" ו"הארי פוטר" אמה ווטסון וכוכב "גלי" לשעבר, קורד אוברסטרייט, נצפו יחד בלוס אנג'לס ביום חמישי האחרון, מה שהעלה השערות רבות לגבי יחסים רומנטיים בין השניים. למרות שמקורב לשניים הכחיש מערכת היחסים בין השניים בעבר, בתמונות השניים נראים צמודים כשהם מחייכים ומחזיקים ידיים והמעריצים כבר חוגגים.



מסתבר ששחקנים חתיכים מזיקים לבריאות השיניים

פוסט של אורתודנט הפך לוויראלי השבוע ומספר את סיפורה המשעשע של סופיה רוב בת ה-17. הרופא העלה לחשבון הטמבלר שלו פוסט בו כתב "אחת המטופלות שלי הגיעה אליי לביקור חירום אחרי שהצליחה לשבור את התיל בגשר שלה, כשצפתה במייקל בי ג'ורדן פושט את החולצה בסרט 'הפנתר השחור'". במהרה הפוסט התפשט ברחבי הטוויטר והגיע לסופיה שהגיבה "רגע, המטופלת הזו היא אני, זה חשבון הטאמבלר של האורתודנט שלי. הפוסט הזה עליי? אני הולכת להרוג את עצמי". כמובן שהפוסט הגיע גם אל כוכב "הפנתר השחור" מייקל בי ג'ורדן. ג'ורדן, שכבר מזמן נחשב לכובש לבבות, הראה שהוא ג'נטלמן אמיתי כשצייץ בחזרה "בגלל שאני אשם חלקית בזה שנשבר לך הגשר", כתב , "תעדכני אותי אם את צריכה להחליף אותו". סופיה כמובן התרגשה מאוד מההצעה וצייצה: "שהגשר שלי ינוח על משכבו בשלום. מייקל בי ג'ורדן לכבוד הוא לי ואני מודה לך".

אשתו של קולין פירת' מודה שניהלה רומן עם מטרידן של הזוג

כן, כן קראתם נכון. ליביה ג'וג'ולי, המפיקה שמאחורי "יומנה של ברידג'ט ג'ונס" ו"אהבה זה כל הסיפור", שחררה הצהרה לעיתון "הטיימס" הבריטי בה אמרה כי הייתה "מעורבת" ביחסים עם מרקו ברנקאסיה, כתב איטלקי, בין 2015- 2016, זמן קצר לאחר שהכתב הואשם במציצנות ומעקב אחר הזוג.

"לפני כמה שנים קולין וליביה החליטו להיפרד, בזמן זה ליביה נפגשה וקיימה מערכת יחסים עם הידיד לשעבר, מר ברנקאסיה." אולם הבחור האיטלקי הכחיש את ההאשמות בנוגע למציצנות וטען שהיא בסך הכול רוצה לחפות על הטעות שעשתה. הוא הוסיף כי היא רצתה להיות איתו ולא עם פירת'.

[*]

מועדון "Glee" מתאחד

טוב אז אולי לא בדיוק מתאחד כפי שקיוויתם, אבל השבוע כוכבי סדרת הדרמה המוזיקלית של פוקס "גלי", שהסתיימה בשנת 2015, נפגשו יחד בשביל להתעדכן בחייהם אחד של השני, בייחוד לאור העובדה שכעת רבים מהם נשואים עם ילדים. בין השחקנים היו מת'יו מוריסון, ג'יין לינץ', נאיה ריברה, הת'ר מוריסון, אמבר ריילי, כריס קולפר, קווין מקהייל ועוד רבים אחרים. חסרונה של הכוכבת הראשית, ליה מישל אמנם הורגש, אך אל דאגה, כי גם היא התאחדה השבוע עם שניים מהכוכבים לאחר טקס האוסקר ודאגה לשתף את המעריצים בתמונה יחד עם דארן כריס ומת'יו מוריסון. מי שכבר לא יגיעו לשום איחוד הם קורי מונטית' (פין) שמת מהרעלת סמים ומארק סלינג (פאק) שהתאבד השנה בעקבות אישום בפדופיליה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט