רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

"הנפש הכי אדיבה וחכמה": החברים נפרדים מלוק פרי

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כמעט שבוע אחרי מותו הפתאומי של הכוכב בגיל 52 משבץ וההספדים ללוק פרי מחבריו לשעבר בסדרה "בוורלי הילס 90210" ומחבריו לסדרה "ריברדייל" ממשיכים ללא הפסקה. בנוסף התגלה כי פרי היה מאורס, נקבעו סידורי ההלוויה שלו והוגשה בקשה להוסיפו לשדרת הכוכבים
השבוע הלך לעולמו השחקן לוק פרי בגיל 52, לאחר שנאבק על חייו במשך כשבוע בעקבות שבץ שעבר. בתו סופי בת ה-18 כתבה לאחר מותו: "אני לא יכולה להגיב בנפרד למאות ההודעות המרגשות שאני מקבלת אבל אני רואה אותן ומעריכה את כולכם על כך," כתבה, "אני לא לגמרי יודעת מה לומר או לעשות במצב הזה, זה לא משהו שאי פעם מקבלים עליו שיעור בחיים שמדבר על 'איך להתמודד' במיוחד לא כשזה באופן ציבורי כל כך. אז תהיו סבלניים איתי ותדעו שאני מוקירה תודה על כל האהבה". בתו בת ה-18 ובנו בן ה-21, צפויים לקבל את כל רכושו, לפי צוואתו שנכתבה בשנת 2015.

פרי זכור לרובנו בעיקר בתור דילן מקיי כובש הלבבות מהסדרה "בוורלי הילס 90210". לאחר מותו פרסמו חבריו לסדרה הודעות מרגשות לזכרו ברשתות החברתיות. ג'ייסון פריסטלי, שגילם את ברנדון וולש כתב: " חברי, המורה שלי, המצפן שלי, אחי, לוק היה יותר מרק חבר בשבילי. הוא היה יחיד במינו, הוא העריץ את משפחתו, אהב את עבודתו ואת המגוון הרחב של החברים שלו. בכל חיים בהם נגע, הפך אותם לטובים יותר. הוא היה דואג, עדין, כובש, חמים, מצחיק וחכם", כתב בצירוף תמונה של השניים מימיהם ב-90210 והוסיף "הוא יחסר לכל מה שבורך בזכות להכיר אותו ולעבוד איתו".

גם שאנון דוהרטי אמרה בהצהרה למגזין "פיפל" כי היא "הרוסה מהאובדן של חברי. יש לי כל כך הרבה זיכרונות עם לוק שגורמים לי לחייך ושלנצח יהיו בלבי." איאן זירינג ששיחק את סטיב צייץ "לנצח אנצור את הרגעים האהובים שחלקנו יחד לאורך 30 השנים האחרונות. מי ייתן והמסע שלך יעשיר גם את הנשמות הנפלאות שהלכו לפניך, בדיוק כמו שעשית כאן עבור אלה שהשארת מאחור." גם ג'וש ווידון, שהיה חבר קרוב של פרי, צייץ לזכרו ודיבר על ההתייעצות שלהם יחד לגבי "באפי", ואמר שהוא היה מצחיק, מחויב ואדיב.

השחקן צ'ארלי שיין צייץ כי הוא "חש כבוד גדול שהכרתי אותך במהלך כל השנים האלו".

בשנים האחרונות גילם פרי את דמותו של אבא של ארצ'י בסדרת הנוער של נטפליקס - "ריברדייל". לאחר ההודעה על מותו הוקפאו צילומי הסדרה ל-24 שעות ופורסמה הצהרה רשמית מטעם האולפנים. "אנחנו מצטערים לשמוע על פטירתו של לוק פרי. חבר צוות אהוב של 'ריברדייל'. לוק היה כל מה שקיווינו שהוא יהיה - חבר צוות מדהים ותומך, מקצועי עם לב ענק וחבר אמיתי לכולם. דמות אב ומנטור לקאסט הצעיר של הסדרה, הוא היה נדיב לכולם ופיזר אהבה וטוב לב על הסט. מחשבותינו עם משפחתו של לוק בזמן הקשה הזה". מאז הצילומים כבר המשיכו ויוצרי הסדרה הצהירו כי הפרק ששודר מיד לאחר מותו (בו הופיעה הקדשה לזכרו), וכל הפרקים העתידיים של הסדרה, מוקדשים לזכרו של פרי.

גם כוכבי הסדרה שיתפו במדיה את מילות הפרידה שלהם מהכוכב ששימש לחלקם כדמות אב. "אני אתגעגע אליך ממש לוק פרי. שולחת את אהבתי למשפחה", כתבה מולי רינגוולד, ששיחקה את אשתו לשעבר בסדרה. לילי ריינהארט, שהייתה קרובה מאוד לשחקן, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה מספר מילים ובנוסף פרסמה מספר קטעים לזכרו בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "קשה לי לעכל את העובדה שיותר לא תהיה בסביבה כדי לתת חיבוקים ארוכים ולשתף את החוכמה וטוב הלב עם כולנו." קיי ג'יי אפא שגילם את בנו פרסם תמונה של פרי יחד עם הכיתוב "נוח על משכבך בשלום אחי". חבר קאסט נוסף כתב "אני לגמרי שבור, לוק לקח אותי תחת כנפיו מהיום הראשון וגרם לי להרגיש שאני שייך. הוא היה הנפש הכי אדיבה וחכמה. הוא התייחס לכולם עם הרבה אהבה."

[*]

"הוא דאג לכולנו, הוא היה איש אמיתי שנהנה להדריך אותנו ולתת לנו קצת מחוכמתו. נוכחותו הייתה מרפאת. הייתה לו את היכולת לגרום לנו להרגיש נינוחים ורגועים בשנייה שראינו אותו", כתבה קמילה מנדז בפוסט מרגש לזכרו באינסטגרם. "איבדנו חבר יקר. לבי עם משפחתו וכל מי שהיה לו העונג להכיר אותו."

זמן קצר לאחר מותו נחשף כי פרי היה מאורס בחשאי לוונדי מדיסון באוור, מטפלת ויועצת לענייני משפחה, בת 44. הזוג מעולם לא הכריז על אירוסיו בפומבי אך נודע כי באוור הייתה לצדו כשהתקבלה ההחלטה לנתקו מהמכשירים. בעוד שלא ברור מתי בדיוק בני הזוג החלו לצאת, הם נצפו יחד לראשונה באפריל 2017 באירוע, כשהם צועדים על השטיח האדום עם ידיים שלובות.

משפחתו סיפרה כי היו מספר דיבורים ותכנונים לגבי לוויה בזמן שהיה בקומה אך הכל נקבע רשמית לאחר מותו ב-4 במרץ. היא ביקשה שהוא ייקבר בין הכוכבים בבית הקברות פורסט לון בלוס אנג'לס. "הם רוצים לכבד אותו במידה שמגיעה לכוכב כמו שהוא היה, ומקווים שהלוויה תשקף את זה", אמר מקורב למשפחה. "בנוסף הם מקווים שכל החברים המפורסמים שלו יגיעו, ואומרים שככה הוא היה רוצה". כמו כן נמסר כי המשפחה רוצה שגם המעריצים יוכלו להיפרד ממנו ולכבד אותו בדרכו האחרונה. מעריציו דרשו כי יוקם כוכב לשחקן בשדרת הכוכבים על כל עשייתו, אך מהגוף שאחראי על בחירת השמות נמסר כי מכיוון וההליך הוצע לאחר מותו, הוא יארך לפחות עוד 5 שנים מכיוון ובכל שנה נבחר רק אדם אחד שהלך לעולמו ששמו יוכל להצטרף.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט