רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: כוכבות "חברים" מתאחדות ללילה אחד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: יס משיקה את סדרת הפשע החדשה שלה - "המדובב" שגם זוכה בפרס חשוב בברלין, קורטני קוקס חגגה יום הולדת 55 וכולנו קיבלנו מתנה - איחוד של כוכבות "חברים", מה קרה בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV 2019?, כריס פראט התחתן בשנית והשחקנית והדוגמנית קארה דלווין מציגה את הזוגיות שלה עם השחקנית אשלי בנסון
יס משיקה את סדרת הפשע החדשה שלה - "המדובב"

ביום חמישי התקיים בסינמה סיטי גלילות אירוע ההשקה לדרמת הפשע החדשה והמבטיחה מבית יס, "המדובב", בכיכובם של אור בן- מלך שמגלם בחור צעיר שמשתחרר מהכלא ומנסה להשתלב בעסקים המפוקפקים של אחיו (עמוס תמם), יחד איתם מככבים גם אניה בוקשטיין, עידית טפרסון, ליעוז לוי וציפי שביט, כפי שלא נראתה מעולם על המסך-בתפקיד של ראש משפחת פשע!. החברים ממה קשור- ציון, שלום ואסי הגיעו לפרגן לחבר הטוב, עמוס, והחברות הטובות - נסלי ברדה ואלונה טל לא פספסו את ההזדמנות לפרגן לאניה. עוד נכחו: מאור שוויצר וניב סולטן, דן תורג'מן, ואפילו מר טלוויזיה- חיים יבין.

בנוסף קיבלו יוצרי הסדרה בשורה חיובית נוספת לאחר שזכו בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין לסדרות. הפרס הוענק לתסריטאי הסדרה, אדם ביזנסקי ועמרי שנהר. בראש חבר השופטים עמד התסריטאי והבמאי המוערך וזוכה האוסקר, פול האגיס ("מיליון דולר בייבי, התרסקות"). הסדרה הייתה מועמדת גם לפרס הסדרה הטובה ביותר ולפרס השחקן הטוב ביותר (אור בן-מלך).

[*]

(יוצרי הסדרה "המדובב" זוכים בפרס התסריט. צילום: יח"צ)

קורטני קוקס חגגה יום הולדת 55 וכולנו קיבלנו מתנה - איחוד של כוכבות "חברים"

קוקס חגגה את יום הולדתה ביום שבת האחרון בארוחת ערב עם לא אחרות מאשר החברות הכי טובות שלה- ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו, הלא הן רייצ'ל ופיבי מהסדרה "חברים". "כמה ברת מזל אני לחגוג עם השתיים האלה? אני אוהבת אתכן בנות. תודה רבה", כתבה קוקס שגילמה את דמותה של מוניקה בלהיט משנות ה-90, בחשבון האינסטגרם שלה יחד עם תמונה של השלוש.

[*]

(קורטני קוקס וג'ניפר אניסטון. צילום: רויטרס) טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה- MTV 2019

זאקרי לוי, מנחה טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV שנערך השבוע, פתח את האירוע במונולוג סוחף בו קרא לצופים הצעירים להאמין בעצמם, גם אם נדמה להם כי אין להם את מה שדרוש לכיבוש במות העולם. לוי, שההתרגשות ניכרה בפניו, הראה לקהל תמונות ילדות מביכות של כוכבים כגון דווין ג'ונסון, דייב בטיסטה, קומאל ננג'יאני ושלו עצמו והוסיף: "אם אתם יושבים בבית וצופים בטקס כמו בן ה-14 שפעם הייתי, במחשבה שאולי תאהבו את עצמכם יום אחד אם תוכלו להידמות לאחד מהכוכבים האלה, אז תפסיקו לחשוב כך ותתחילו לאהוב את עצמכם עכשיו. זה ישנה את חייכם וזה ישנה את העולם. אני מבטיח".

גל גדות שלנו הגישה את הפרס הראשון של הערב , "ההופעה המבועתת ביותר" לסנדרה בולוק על תפקידה ב"קופסת הציפורים". בולוק ציינה בנאומה שהביאה אתה את בנה הצעיר כדי שיפגוש גיבורות על אמיתיות כמו גל גדות, ברי לארסון וג'יידה פינקט סמית'. השחקן דווין ג'ונסון עלה לאחר מכן לבמה וקיבל את פרס ה-ג'ננריישן'', הניתן לכוכבים אהובים על תרומתם לאמנויות הטלוויזיה והקולנוע. ג'ונסון הדהד בדבריו את נאום הפתיחה של לוי, והדגיש את חשיבותה של קבלה עצמית. "הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים להיות הוא אנחנו עצמנו", אמר הכוכב בן ה-47, והוסיף: "כשהגעתי להוליווד אף אחד לא ידע מה לעשות איתי. הייתי מתאבק חצי שחור, חצי סמואני...אמרו לי שאני חייב להפסיק להיות אני, לחדול מלעשות את הדברים שאני אוהב...אבל עשיתי בחירה והבחירה הייתה לא להתאים את עצמי להוליווד אלא לגרום לה להתאים את עצמה אליי, וכך היה."

[*]

(דה רוק בנאום מעורר השראה בטקס MTV. צילום: רויטרס)

מגישת הטקס של שנה שעברה, השחקנית והקומיקאית טיפני האדיש, הגישה פרס כבוד ״פורצת דרך״ המוקיר יוצרים שתרמו לשינוי חברתי של ממש הן בעולם הבידור והן מחוצה לג׳יידה פינקט סמית'- שחקנית, פילנתרופית וכוח נשי חזק ואמיתי- על העשייה שלה למען אנשים מוחלשים. סמית' עלתה לבמה עם ג׳יידן סמית', הבן שלה שהרים לכבודה את הקהל באולם. השחקנית ברי לארסון קיבלה את הפרס על "הקרב הטוב ביותר", אך לא עלתה בגפה לבמה. היא הביאה עמה את שתי הכפילות שעבדו אתה על סצנות הלחימה והודתה להן על תרומתן. השתיים הודו לה בחזרה על הכבוד בשם כל קהילת הכפילים.

יוצרי הסרט "לשרוד את ר. קלי", שזכה בפרס על הסרט התיעודי הטוב ביותר, עלו לבמה עם הנשים שהופיעו בו וסיפרו את סיפורן. "הודות לאומץ ליבכן", אמרה מירנדה בראיינט, בכירה בערוץ Lifetime, "ילדים וילדות ונשים וגברים מדברים עכשיו ללא בושה וזוכים לקשב ללא שיפוט. הודות לאומץ ליבכן יצרתן שינוי ושרדתן".
כריס פראט התחתן בשנית

כריס פראט ,39, וארוסתו, קתרין שוורצנגר,29, הידקו בשבוע שעבר את הקשר בסודיות והודיעו על כך לאחר מכן באינסטגרם. "אתמול היה היום הטוב ביותר בחיינו! הפכנו לבעל ואישה בפני אלוהים, משפחותינו ואלו שאנחנו אוהבים. זה היה אינטימי ומרגש," כתבו בפוסטים שלהם. השניים נישאו במונתסיטו שבקליפורניה. המעצב ג'ורג'יו ארמאני עיצב את השמלה ואת החליפה של השניים. פראט ושוורצנגר הודיעו על האירוסים שלהם בינואר האחרון לאחר שיצאו כמספר חודשים.

[*]

(כריס פראט וקתרין שוורצנגר. צילום: רויטרס)

השחקנית והדוגמנית קארה דלווין מציגה את הזוגיות שלה עם השחקנית אשלי בנסון

קארה דלווין חשפה פרטים על הזוגיות שלה עם השחקנית אשלי בנסון בפעם הראשונה וסיפרה כי השתיים יוצאות מעל לשנה. לאחר חודשים רבים של שמועות ותמונות פפראצי רבות (הן לא עשו עבודה טובה כל כך בלהתחמק מהצלמים), כוכבת הסרט "ערים של נייר" פרסמה סרטון של השתיים בחשבון האינסטגרם שלה. מאוחר יותר אישרה זאת בראיון ראשון על מערכת היחסים של השתיים כחלק מגאלת "טרבורלייב" שהתקיימה בניו יורק ביום שני האחרון. בשטיח האדום חשפה דלווין את שתי הסיבות העיקריות לחשיפה בזמן הזה: "אני לא יודעת, בגלל שזה חודש הגאווה ועברו 50 שנה מאז אירועי סטונוול וזה גם בדיוק יום השנה שלנו, אז למה לא?".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט