רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ג'ניפר אניסטון מתחרטת שלא קיבלה את התפקיד של גל גדות

מדור חיים ב Seret
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים חוזר: ג'ניפר אניסטון הייתה בראש הכותרות השבוע עם התמונה המפורסמת לצד בראד פיט וגם חרטה על כך שלא שיחקה את וונדר וומן, גדות בעצמה קיבלה תפקיד נוסף שהיה שייך בעבר לאניסטון, טיילור סוויפט חווה חודש רע במיוחד וג'ניפר לופז מקבלת תביעה מהחשפנית אותה גילמה בסרט "נוכלות בלי חשבון"
ג'ניפר אניסטון רצתה את התפקיד של גל גדות שקיבלה לאחרונה את הקמפיין שלה

גל גדות, השגרירה מספר אחת והייצוא המשובח ביותר שיצא מגבולות המדינה, הודיעה החודש בעמוד האינסטגרם שלה כי מעתה תיהפך לשגרירת המים של מותג המים האמריקאי "סמארט ווטר". השם עצמו לא מוכר כל כך בישראל, אך מדובר באחד מהמותגים החזקים והפופולריים בקרב הקהל האמריקאי. על פניו, לא מדובר בידיעה מרעישה, אולם הנקודה המעניינת היא שגדות מחליפה למעשה את ג'ניפר אניסטון שהייתה במשך 12 שנים הפרזנטורית של המותג ומזוהה עימו.

למעשה, השם של השתיים עלה יותר מפעם אחת במהלך החודש. רק השבוע במהלך מסיבת עיתונאיים לקידום העונה ה-2 של "תכנית הבוקר" נשאלה אניסטון איזה תפקיד הייתה רוצה לשחק והתשובה שלה הייתה – כן, אתם צודקים – וונדר וומן.נכון, מדובר בצירוף מקרים די משעשע, אך ספק גדול אם אי שם בשנת 2004 , כאשר גדות הייתה נערה אלמונית מראש העין שצופה בסדרה "חברים", מישהו היה מספר לה שיום אחד היא גם תחליף את אניסטון בפרסומת ושתגלם תפקיד בשובר קופות שאניסטון עצמה הייתה רוצה.

[*]

היחסים בין ג'ניפר ובראד מתחממים

ואם כבר מדברים על אניסטון, לא ברור אם זו אובססיה חברתית עולמית (ואולי יש שיגידו חולנית), נוסטלגיה דביקה או שמא בכלל מדובר במשאלת לב של רבים. השבוע היה נדמה שהגיע רגע אחד שהצליח לשמור על אחדות בעם (ובעולם), ושמעריצים רבים מסביב לגלובוס חיכו לו במשך יותר מ-15 שנים. שני האקסים הנצחיים של הוליווד – בראד פיט וג'ניפר אניסטון נצפו יחד – בתמונה משותפת – מאחורי הקלעים בטקס פרסי הסאג (גילדת שחקני המסך) שנערך ביום שני בלוס אנג'לס. התמונה כצפוי תפסה מיד את הפוקוס של הטקס והפכה לכותרת הראשית ולשיחת היום בכל העולם למחרת.

השניים, שללא ספק נמצאים בשיאם בשנה האחרונה, קטפו בטקס את פרס השחקנית הטובה בסדרת דרמה ("תכנית הבוקר") ושחקן המשנה הטוב בסרט ("היו זמנים בהוליווד"). הכימיה בין השניים הובלטה היטב בתמונות והוציאה את העולם משלוותו. שמועות על חזרה של השניים מעולם לא נראו מציאותיות כל כך. בין אם השניים יתאחדו או לא, נראה כי התקשורת תמשיך לסקר וליהנות מהסיפור הבלתי נגמר הזה שמוסיף לפופולריות הגוברת של השניים שללא ספק לא הולכים להיעלם מהכותרות בקרוב. אניסטון צפויה להמשיך לעונה השנייה של "תכנית הבוקר" ופיט עצמו מסומן כהימור בטוח לזכייה בטקס פרסי האוסקר ה-92 שייערך בחודש הבא.

[*] ג'ניפר לופז מסתבכת?

זו לא ספק השנה הטובה בחייה של ג'ניפר לופז. המכונה המשומנת שלא מפסיקה לייצר רווחים ולהטיל ביצי זהב, זוכה בשנה האחרונה להכרה מקצועית שבאה לידי ביטוי בשובר הקופות "נוכלות בלי חשבון". הסרט, שגרף עד כה יותר מ-160 מיליון דולר, הפך אותה לשחקנית מוערכת וסימן אותה למועמדת מובילה לגלובוס הזהב ולטקס האוסקר, משפט שעד לפני שנה היה נשמע כמו בדיחה. (לופז עצמה נאלצה לבסוף להסתפק רק במועמדות בטקס גלובוס הזהב). כעת, כשהסרט עושה כותרות בכל העולם ומגיעה לישורת האחרונה, נראה שיש מי שמנסה לרכב על ההצלחה שלו וליהנות מהרווחים. בתחילת החודש הגישה סמנת'ה ברבש, האישה עליה מבוססת דמותה של לופז, תביעה נגד חברת ההפקה של הסרט (בבעלותה של לופז) בגובה של 40 מיליון דולר.

טענתה של ברבש היא כלפי דמותה של לופז שלדבריה מציגה אותה באופן מגמתי ומעוות. היא טוענת שבכלל לא הייתה חשפנית ומצביעה על סצינה בסרט שבה דמותה של לופז מסניפה קוקאין ליד ילדיה, דבר שלדבריה כלל לא קרה. ברבש דורשת פיצוי בגובה של 40 מיליון דולר ולקבל לידה את כל העותקים של הסרט. אם להיות ריאליים, הסיכוי שהתביעה תתפתח למחלוקת משפטית קלוש מאוד. מצד שני, מפיקי הסרט יכולים ליהנות מעוד סבב של יחצני וניצני באזז אחרונים מעט לפני שהסרט יורד סופית מהמסכים.



החודש הנאחס בחייה של טיילור סוויפט

אחרי שהחרפה הקולנועית בכיכובה של סוויפט, "קאטס" התרסקה בקופות, זכתה לביקורות קשות מאוד והפכה לאחד הכישלונות הקולוסאליים שנראו על המסך, נראה שהמזל הנאחס לא ממהר לעזוב את הזמרת. זמן קצר לאחר שנודע דבר המפגש המביך ובמקרי במכון הכושר עם ג'סטין ביבר, אתו היא מנהלת סכסוך מתוקשר, במהלכו דרשה שהאחרון יתפנה בטרם תיכנס למכון, נראה כי הפעם מגיעות חדשות רעות במיוחד. בראיון מיוחד שהעניקה למגזין Variety הזמרת סיפרה בגילוי לב כי גילו אצל אמא לאחרונה גידול במוח וכי העתיד בנושא כרגע מעורפל. בנוסף, היא מתארת כי אין להם מושג מה יהיו הצעדים הרפואיים וההשלכות העתידיות והיא ומשפחתה מוטרדים מכך מאוד. כתוצאה מכך נאלצה הזמרת להגביל את סיבוב ההופעות שלה לארבעה סבבים בלבד, מהלך שצפוי לגרום לה להפסדים כספיים לא מבוטלים.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט