חדשות קולנוע וסרטים

מה כדאי לראות ביום הקולנוע? המלצות מבקרי האתר

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יום הקולנוע נערך היום כאשר כל הסרטים, ישראליים וזרים, יוקרנו בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ ב-10 ש"ח בלבד. לכבוד יום הקולנוע, מבקרי האתר ממליצים על הסרטים שכדאי לכם לראות ביום זה. לצד המלצת המבקרים קיבצנו עבורכם גם את ציוני הגולשים וציוני טבלת המבקרים של הסרטים השונים
ההמלצה של רון פוגל – משמורת

ציון גולשים: 6.8

ציון בטבלת המבקרים: 4

תקציר: בית משפט, זוג יושב מול השופטת. עם כל אחד מהם נמצא עורך הדין שלו. האם מבקשת משמורת על ג׳וליאן, בנם הקטן, כדי להגן עליו מאביו. היא טוענת שהאב אלים. האב טוען שהאם לא נותנת לו לראות את הילדים שלו. השופטת פוסקת לטובת משמורת משותפת. ג׳וליאן, בן 12, הוא בן ערובה במלחמה הזו בין ההורים שלו.

דבר המבקר: "לאה דרוקר ודניס מנושה מפליאים בתפקידיהם כזוג ההורים המתקוטטים על ילדיהם. כשהאורות נדלקו באולם, התקשיתי לקום ולצאת. הסרט שאב אותי לתוכו וסרב להרפות וטלטל אותי עוד ועוד. 'משמורת' היא יצירה יוצאת דופן שראויה לכל המחמאות."



ההמלצה של יאיר הוכנר – אלמנות

ציון גולשים: 6.1

ציון בטבלת המבקרים: 3.8

תקציר: סיפורן של ארבע נשים משיקגו שאינן מכירות האחת את השנייה ומגיעות מרקעים שונים אך הן מוצאות עצמן באותה הסירה כאשר ארבעת בעליהן נהרגו כשניסו לבצע שוד כושל. הן נותרות אלמנות, כאשר החוט היחידי המקשר ביניהן הוא החוב שהותירו להן בעליהן כתוצאה ממעשיהם הבלתי חוקיים. כעת ארבעתן מחליטות לקחת את גורלן בידיהן.

דבר המבקר: "'אלמנות' הוא סרט הוליוודי לכל דבר, אבל בזכות היוצרות והיוצרים שעומדים מאחוריו הוא לא מוצר שמתחנף לקהל הרחב. אין איש קולנוע אחר מלבד מקווין שהיה יכול ליצור אותו באופן שהוא מוגש לנו ולכן הוא גם סרט טוב מאוד ומומלץ מאוד לצפייה.



ההמלצה של אלעד שלו – המשפחה שלי

ציון בטבלת המבקרים: 4.3

תקציר: זוכה דקל הזהב בפסטיבל קאן. לילה אחד, בדרכם הביתה, נתקלים אוסאמו ובנו בילדה קטנה שיושבת לבדה בקור המקפיא של טוקיו. הם לוקחים אותה איתם בחזרה הביתה, ועל אף שהמשפחה חיה בעוני ומתקיימת מעבודות מזדמנות ומפשעים קטנים, הם נותנים לה את הבית החם שנדמה שלעולם לא היה לה. הילדה הקטנה, שמקבלת את השם לין, משתלבת במשפחה במהירות ונדמה שהחיים חוזרים למסלולם – עד שמקרה לא צפוי חושף סודות שהוחבאו היטב, ומאלץ את בני המשפחה לבחון מחדש את הקשרים שמחברים ביניהם. דבר המבקר: "הירוקאזו קורה אדה מיטיב כהרגלו לשרטט את הדינמיקה של משפחה לא ייחודית ביפן ומשרטט ביד אמן את הרגעים הקטנים והאנושיים בסיפור שמרכיביו גדולים מהחיים, אך מובאים באותנטיות וריאליזם אל המסך".



ההמלצה של רפאל תמנה – היורשות

ציון בטבלת המבקרים: 4.2

תקציר: צ'לה וצ'יקיטה חיות כבר שנים ביחד. קשיים כלכליים וחוב שהולך ותופח מחייבים אותן למכור את הרהיטים היקרים שלהן. כאשר צ'יקיטה נשלחת לכלא בעקבות החוב, צ'לה נותרת ברשות עצמה, לראשונה מזה שנים. היא מחליטה להשתמש ברכב האספנות שברשותן כדי לספק שירות הסעות לגברות המבוגרות והעשירות בשכונה. בדרך למשחק קלפים של אותן נשים היא פוגשת את אנג'י הצעירה ומלאת החיים. לראשונה בחייה צ'לה מתחילה לגלות מחדש את הרצונות שלה.

דבר המבקר: "הבמאי מרטינסי והשחקנית הראשית שלו, אנה ברון, מצליחים ליצור באיטיות תחושות עזות ומהפנטות. זהו סרט אישי ורגיש מאוד על יחסיו של אדם עם עצמו, על פריצה אל חיים ועל התפכחות; זה סרט מרהיב ועשוי ללא דופי, וכדאי מאוד ללכת לראות אותו."



ההמלצה של מתן יניב - סיפור אחר

ציון גולשים: 8.3

ציון בטבלת המבקרים: 3.6

תקציר: צעירה חילונית מחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. החלטתה מביאה את הוריה הגרושים ואת סבה הפסיכולוג להניח למשקעי העבר ולחבור זה לזה כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך.

דבר המבקר: בסרטו החדש, אבי נשר מאגד מעט מכל מוטיב ששירת אותו בסרטיו הקודמים, סוג של אוסף השירים הטובים ביותר של נשר, ויוצר איתם עולם עשיר אף יותר מאי פעם. מעבר להיותו סרט שמתעלה מעל ציפיותיו של הצופה, זה גם סרט שיכול לשמש כמדריך לכל הורה חרדתי, וכן זה גם מראה הרבה על הבן אדם האנושי והרגיש שיצר אותו.

ההמלצה של ליטן לשינר - לצוד את האויב

ציון גולשים: 8.6

תקציר: ג'ו גלאס, קפטן צוללת אמריקאית, יוצא למשימת חילוץ שמטרתה לאתר צוללת אחרת שנקלעה למצוקה. בדרכם אל עבר הצוללת נקלעים גלאס והצוות שלו למצוד ימי של מורדים רוסים המחזיקים בנשיא רוסיה כבן ערובה. פרוץ מלחמת עולם שלישית נראה קרוב מתמיד, ועל כתפיו של גלאס מונחת האחריות הכבדה למנוע אותה.

דבר המבקרת: אף על פי שהסרט נשמע מעט קלישאתי בהתחלה, הוא מצליח להפתיע אותנו עם מתח בלתי פוסק, לוקח אותנו לחוויה אולד-סקול ובלתי צפויה וגורם לנו לחוות את ההרגשה של להיות בצוללת בזמן שיורים עליך טילים.

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אלמנות (עמוד סרט)
חץ המשפחה שלי (עמוד סרט)
חץ היורשות (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט