חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: ספיידרמן שם סוף לסיפור האהבה של סוני ומארוול

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מערכת יחסים זה תמיד דבר קשה, גם בין בני זוג וגם בין שניים מהאולפנים המצליחים ביותר בהוליווד. ספיידי אחד זה כל מה שהיה צריך בשביל לגבש את האולפנים האלו וספיידי אחד גם הצליח לפרק ביניהם. מה זה אומר עבור הסרטים הבאים של מארוול ושל ספיידרמן?
דיסני דורשים 50\50, סוני מראים שרירים

בפברואר של שנת 2015 חתמו סוני ודיסני על הסכם נישואים שקובע כי ספיידרמן יורשה להשתתף ביקום הקולנועי של מארוול, אך הזכויות יישארו אצל סוני כפי שהיו בשני העשורים האחרונים. לפי ההסכם, דיסני תרוויח 5% מההכנסות של כל סרט סולו של איש העכביש וגם תוכל להשתמש בדמות בכל סרט של היקום הקולנועי שייצא בהמשך. ההסכם היה עד כה די מוצלח, "סוף המשחק" ו"מלחמת האינסוף" בהם השתתף איש העכביש נכנסו למקום הראשון והרביעי ברשימת הסרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים ו"רחוק מהבית" (סרט הספיידי האחרון) נהפך לסרט המצליח ביותר שסוני אי פעם הוציאו.

שיתוף הפעולה היה כה מוצלח שאיימי פסקל (מפיקת סרטי ספיידרמן) דנה בניסיון לשלב את איש העכביש בסרטי מארוול עם המפיק קווין פייג'י, ביקום הקולנועי שסוני מפתחים עבור הדמויות של ספיידרמן שכולל כבר את 'ונום' שיצא בשנה שעברה ויכלול גם את סרט ההמשך, בנוסף ל"מורביוס" עם ג'ארד לטו, "קרייבן הצייד", "החתולה השחורה" וגם סרט סולו ל"ששת המרושעים" שמתמקד בקבוצת הנבלים של ספיידרמן.

[*]

החוזה, שהיה תקף עד לסרט השני של ספיידרמן ביקום הקולנועי, עמד להיות מוארך לעוד מספר סרטים וסוני אף שקלו את האפשרות ליצור טרילוגיה נוספת המתמקדת בפיטר פארקר הבוגר, אך 'דיסני' החליטו שבא להם חלק גדול יותר מהביזנס של איש העכביש. התנאים החדשים שהציבו דיסני כללו בין השאר סיוע ב-50% מהתקציב של הפקת הסרטים הבאים תמורת מספר אחוזים גדול בהרבה מההכנסות הסופיות.

סוני מסרו בתגובה רשמית: "אנחנו מאוכזבים, אבל מכבדים את ההחלטה של דיסני לא לאפשר (לפייג'י) להמשיך כמפיק ראשי בסרט 'ספיידרמן' הבא שלנו. אנחנו מקווים שזה ישתנה בעתיד, אבל מבינים שהאחריות הרבה החדשה שדיסני הטילו עליו, כולל כל הנכסים החדשים של מארוול, לא מותירים לו זמן לעבד על מותג שאינו בבעלותם. קווין הוא נהדר ואנחנו מודים לו על העזרה וההכוונה, ומעריכים את הדרך שעליה הוא סייע לנו לעלות, ובה נמשיך". דיסני ומארוול סירבו להגיב.

מה אומר תוכן העסקה החדשה על ספיידי?

ובכן, זה אומר שאין עסקה וכי מארוול לא יכולים אפילו להזכיר את שמו של פיטר פארקר, מארי-ג'יין או אפילו הדודה מיי באף אחד מהסרטים הבאים שלהם. סוני לעומתם נמצאים בבעיות יותר גדולות. הם יכולים להשתמש בטום הולנד, אבל הם לא יכולים להראות שום שייכות ליקום הקולנועי של מארוול. מה שאומר שאם חשבתם לראות את ניק פיורי, האפי הוגאן או אפילו אזכור קטן לדוד איירון-מן, צפו לאכזבה.

מה שכן, הדבר מעניק לסוני חירות מושלמת על ספיידרמן. זה אומר שסוני לא נמצאים תחת אף אחד מהשלבים הקולנועיים של מארוול והם יכולים להוציא 3 סרטים בשנה עם טום הולנד או ליצור עשרות סרטי ספין-אוף ובכך להפוך את ספיידי לסוג של הארי פוטר קטן. המעריצים זועמים על סוני

כמו בכל פרידה, גם כאן חבורת החברים נאלצת לבחור צד. למרות התגובה הרשמית של סוני שלחלוטין מאשימה את דיסני בפיצוץ העסקה, המעריצים קוראים לסוני לקבל את התנאים החדשים של דיסני. עצומה חדשה קוראת למעריצי איש העכביש להתגבש ולמחות מול אולפני החברה עצמה. כעת העצומה כבר הגיעה ל-30 אלף חתימות, אז אנו מציעים לכם לא להתקרב ל'סוני' בזמן הקרוב.

זה לא כל הצרות שסוני נדרשים לעמוד בהן. החברה סבלה הבוקר מאיבוד של 8% מהמניות שלה בעקבות הגירושין מדיסני. אאוץ'. נקווה שהאולפנים ימצאו את עמק השווה עם דיסני וכן נזכה לראות המשך לסצנת אחרי הכתוביות המותחת ביותר שהופיעה אחרי "רחוק מהבית".



"הפנתר השחור 2" לא יתחיל את צילומיו עד ל-2021

"הפנתר השחור" היה סרט הקומיקס הראשון בהיסטוריה עם מועמדות לפרס הסרט הטוב ביותר עם הצלחה גדולה בקרב מעריצים, מבקרים, הקופות ופרנסיס פורד קופולה אחד (שסיפרנו בעבר כי דיבר בשבחו של הסרט). אך שלב 4 של היקום הקולנועי של מארוול שכולל בתוכו את השנתיים הבאות של קווין פייג'י לא מביא בתוכו שום דבר חדש בנוגע לוואקנדה.

מרטין פרימן, ששיחק בסרט הראשון, אישר בראיון חדש כי הוא משתתף בסרט ההמשך אך ייקח זמן עד שנראה אותו ביקום של מארוול. "בפעם האחרונה ששמעתי אנחנו לא נעשה את זה (את הסרט) בשנה הבאה", מספר. "אז, יכול להיות ש-2021 תהיה השנה שבה נעשה את ה'פנתר השחור' הבא. זה כל מה שאני יודע". כל מה שאנחנו יודעים הוא שצ'דוויק בוסמאן יחזור לתפקידו בתור טצ'אלה מלך וואקנדה וככל הנראה שגם ריאן קוגלר יחזור לביים (במיוחד אחרי חלופת השבחים שחלק עם קווין פייג'י).



סצנת השוד של הענק שלא צולמה ב"הנוקמים: סוף המשחק"

כפי שאנחנו זוכרים, ברוס באנר קיבל את אבן הזמן ב"הנוקמים: סוף המשחק" בעקבות כישורי השכנוע שצבר בדיבור עם העתיקה. בראיון לקידום גרסת ה-Blu-Ray של הסרט החדש, חשף התסריטאי כריסטופר מרקוס כי במקור הייתה לו תכנית מעט יותר מורכבת לבאנר. "אנחנו כמעט צילמנו את הגרסה הזו, שבה לפני שהענק פוגש את העתיקה הוא נכנס בחטף למעון של ניו-יורק", אומר מרקוס בחיוך. "כל הדברים המוזרים שם רודפים אחריו כמו הגלימה של סטריינג', המכשפים ואפילו דמותו של מאדס מיקלסן, קאסיליוס (אותה שיחק בסרט משנת 2016). בסוף הבנו שזה קצת מיותר ולא תורם לעלילה שגם ככה ארוכה מספיק. עדיין, זה היה כיף לכתוב את הסצנה הזו".
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט