חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: "ג'וקר" זכה בפסטיבל ונציה ועשה היסטוריה

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס של מתן יניב: "אקס-מן" ו"ארבעת המופלאים" לא יעלו בשנים הקרובות לפי קווין פייג'י, "ג'וקר" הופך לסרט הקומיקס הראשון שזוכה באחד הפסטיבלים הגדולים בעולם, הסטארקים מ"משחקי הכס" מתאחדים ב"הנצחיים" וג'יימס גאן מבטיח פסקול שונה ל"יחידת המתאבדים"
"אקס-מן" ו"ארבעת המופלאים" לא יעלו בקרוב לפי קווין פייג'י

אחד הדברים שעשו את היקום הקולנועי של מארוול למה שהוא היום היא החשיבה של השואו-ראנר (הלא הוא קווין פייג'י) לטווח הרחוק, וכן זו לא חשיבה לשנה-שנתיים הקרובות אלא ל-10 השנים הבאות. אבל אם לפני עשור פייג'י נאלץ לבנות יקום קולנועי מכמה דמויות שלא עניינו את מרבית הקהל, כעת הוא קיבל את הזכויות לשתי קבוצות על אהובות – אקס מן וארבעת המופלאים - כשהאחת אף העלתה פרנצ'ייז שנמתח במשך עשרים שנה. השמועות החלו לרוץ כל כך חזק שנראה שכל שחקן צעיר ומוערך בהוליווד "נקרא" לתפקיד.

לראשונה מאז הדיל עם פוקס, שכזכור החזיר למארוול את הזכויות ליקום המוטאנטים כמו כן גם לעולמם של ארבעת המופלאים והגולש הכסוף, התייחס פייג'י לסרט הבא בו נראה את טפריו של וולברין. ייקח זמן", מצהיר פייג'י. "זוהי רק ההתחלה והתכניות שלנו לגבי חמש השנים הבאות כבר מתחילות לעבוד, אנחנו עבדנו הרבה לפני שהכול היה מוכן [העסקה עם פוקס]. אז בשבילנו זה הרבה פחות מתי ואיפה [פרופסור אקס והחברים יופיעו] כרגע ויותר הנוחות שהם בבית, שהם כולם חזרו. אבל ייקח הרבה זמן עד שזה יקרה". כלומר, הסרטים האלו נמצאים בשלבי פיתוח שכנראה לא ייכללו בשלבים 4-5 של היקום הקולנועי, אך כן עלולים להשתלט על שלב 6 שיהיה, לצערנו, לא בחמש השנים הקרובות.

[*]

"ג'וקר" זוכה בפסטיבל ונציה

מאז ההצלחה המטאורית של "האביר האפל" לוורנר ברוס לא היו חיים קלים בכל הנוגע לסרטי קומיקס. אבל כשהגיע הרעיון לשחזר את הטון הריאליסטי של "האביר האפל" לתוך סרט שמספר את סיפור המקור של נבל העל המפורסם, הם הצליחו לעשות היסטוריה. "ג'וקר" הפך אמש (שבת) לסרט הקומיקס הראשון שזוכה באחד מפסטיבלי הקולנוע הגדולים בעולם, לאחר שזכה בפרס אריה הזהב בפסטיבל הקולנוע בוונציה.

"ג'וקר" הוא ככל הנראה קרוב יותר לסרט אינדי מאשר סרט קומיקס, וזה גם סרט הקומיקס הראשון שהוקרן בפסטיבל ונציה, אבל זה לא מונע ממנו מלקבל בדיוק את אותו באזז שמקבל סרט קומיקס סטנדרטי בימינו. סרטו של טוד פיליפס זכה ל-8 דקות של מחיאות כפיים לאחר ההקרנה בפסטיבל. הביקורות מפרגנות לא פחות: "'ג'וקר' של טוד פיליפס הוא בלי שום ספק ההמצאה האמיצה ביותר של 'גיבור על' בקולנוע מאז 'האביר האפל'. מקוריות מוחלטת שבטוח תיזכר בתור אחד משוברי הקופות החריגים ביותר של המאה ה-21", כותב דייוויד ארליך ממגזין 'Indiewire'.

"אם אתם אוהבים שחקן שנעלם לתוך תפקיד ואת האפקט של מה שאמור להיות התנהגות אנושית אורגנית, זו לא כוס התה שלכם", אומר אתר "The "Warp שמתייחס להופעתו של השחקן הראשי. "חואקין פיניקס מכניס את ה'מבצע' בתוך ה'הופעה' והוא לא מתעוות, צוחק או רוקד. חלק יאהבו את זה וחלק ייראו מבולבלים, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה ומתאים לטון של הסרט". "הסרט, מסיבות טובות, הוא מחקר מטריד על דמות, שנעשה בשכנוע עצבני ביותר. בסופו של דבר, פיליפס מצמיד את הספירלה ההפכפכה הזו למיתולוגיה הענקית של גות'האם. שיא הסרט הוא חגיגה של דם ואש שמביאה לתודעה את המחאה הפוליטית שסחפה את העולם בעשור האחרון", כתב ריצ'ארד לואוסון מ"ונייטי פייר".



הסטארקים מ"משחקי הכס" מתאחדים ב"הנצחיים"

סרטה של קלואי ז'או ("הרוכב") על מלחמה בין שני גזעיים קדמוניים ייכלל בפתיחת השלב הרביעי של מארוול וכבר מזמן אליו קאסט מרשים. עכשיו, מארוול מצרפים למשפחה יוצא נוסף מ"משחקי הכס", וכן גם הוא בן למשפחת סטארק (סוג של). קיט הרינגטון, שמפורסם בעיקר בזכות תפקידו כג'ון סנואו, יצטרף לקאסט ויישחק את דיין וייטמן, האלטר-אגו של האביר השחור. האביר השחור הראשון חי לו בתקופת ימי הביניים ומורשת זהותו עברה לוייטמן לאחר שדודו נהפך לנבל על.

"זה גאוני! עברו 10 שנים מאז שעבדנו ביחד", אומר ריצ'רד מאדן ששיחק את אחיו (למחצה) של סנואו, הלא הוא רוב סטארק, וגם מככב בסרט הזה. "עברנו הלאה לדברים שונים, אבל אני מאוד נרגש לחזור לעבוד איתו". הסרט נמצא כעת בשלב הפוסט-פרודקשן וצפוי לצאת לצילומים בקרוב. אנג'לינה ג'ולי הודתה כי לא ידוע לה דבר על חברי קאסט חדשים וכי היא הופתעה כמו כולם מהליהוק של הרינגטון, אם כי מתרגשת לקראת העבודה איתו. הסרט ייצא לאקרנים ב-6 בנובמבר 2020.

[*]
ג'יימס גאן מבטיח פסקול שונה ל"יחידת המתאבדים"

אחד הדברים האהובים ביותר ב"שומרי הגלקסיה" היה ללא ספק הייצוג הנוסטלגי של שירי שנות השמונים, כפי שנהג להשמיע פיטר קוויל. לעומתו, הפסקול ל"יחידת המתאבדים" היה עמוס מדי למרות הייצוג הנרחב ללהקות כמו קווין, אימג'ן דראגונס ו-21 פיילוטס עם השיר האייקוני "Heathens".

אם וורנר ברוס לומדים מטעויות, הריבוט של גאן צפוי להיות עם הרבה פחות שירים, אך הבמאי הבטיח בחשבון הטוויטר שלו שהפסקול ייקח חלק משמעותי בסרט."מוזיקה היא חלק משמעותי בכל הסרטים שלי", הוא כתב כאשר נשאל כמה מוזיקה יהיה בסרט. "גם השירים וגם הפסקול. אז כן, אבל זה יהיה שונה בהרבה מ'שומרי הגלקסיה' מוזיקלית – ובהרבה מובנים אחרים". "יחידת המתאבדים" ייצא לאקרנים ב-6 לאוגוסט 2022 ויככבו בו מרגו רובי, אידריס אלבה, ויולה דייוויס, ג'ואל קינמן, ג'יי קורטני, נייתן פיליון והבמאי טאיקה וואטיטי שהצטרף לקאסט.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ג'וקר (עמוד סרט)
חץ יחידת המתאבדים (2016) (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט