חדשות קולנוע וסרטים

מחייכים ומכסחים: הצמדים הגדולים מקומדיות אקשן

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מחקרים רבים מצביעים על כך שצחוק עושה טוב לגוף ולנפש, ואם נשלב אותו עם קצת יריות ופיצוצים אין ספק שנהנה עוד יותר. בחמישי הקרוב עתידה לצאת לאקרנים קומדיית "בחורים רעים לתמיד", בכיכובם של ויל סמית ומרטין לורנס. אז בזמן שאנו ממתינים בקוצר רוח ליציאתו של הסרט, החלטנו לבדוק מי הם הצמדים הטובים ביותר מקומדיות אקשן שגרמו לנו לצחוק וליהנות במהלך השנים
כריס טאקר & ג'קי צ'אן - שעת שיא

צימוד של שוטרים שונים לחלוטין אחד מהשני הוא התחלה מעולה לסרט בז'אנר קומדיית האקשן. קרטר (כריס טאקר) הוא שוטר מבולגן וכושל בלוס אנג'לס ולעומת זאת, לי (ג'קי צ'אן) הוא מפקח משטרה בסין שמבצע את עבודתו בצורה מדהימה וחרוצה. בעל כורחם הם עובדים יחד על מקרה משטרתי והם נאלצים להתגבר על המכשולים והקשיים שבדרכם. השניים נבדלים בצורת עבודתם, תרבותם ואף שפתם (צ'אן וטאקר אף דיווחו לבמאי הסרט כי אינם מסוגלים להבין אחד את השני). ללא הבנה ואופי הפול לחלוטין הם מצליחים לבצע את משימתם בסרט מצחיק ומשעשע עם לא מעט תרגילי לחימה מיוחדים ודיבור ממש מהיר. לסרט יצאו עוד שני סרטים נוספים שהיו פחות טובים מהמקור אבל עדיין גלגלו אותנו מצחוק.



ג'ונה היל & צ'נינג טייטום - 21 ג'אמפ סטריט

זוהי בהחלט בחירה די מוזרה לצמד שוטרים בקומדיית אקשן. אחרי הכל, באותו זמן טייטום היה מוכר לנו בעיקר בזכות כישרון הריקוד שלו מ"סטפ אפ" והיל מקומדיות ברומאנס כמו "סופרבאד". הם קיבלו את ההזדמנות לשחק ב-"21 ג'אמפ סטריט", ריבוט לסדרת טלוויזיה נושנה שהביא לפריצת צמד היוצרים הנהדר פיל לורד וכריסטופר מילר ("ספיידרמן: ממד העכביש"), ואין ספק שהם פשוט עשו זאת בגדול. מה יש לא לאהוב בצמד המדהים הזה? שוטרים חמודים ומוזרים, שלא ממש מצליחים לעשות את העבודה שלהם ותמיד מפשלים. היל הילד החנון וטייטום הסקסי נכנסים במסווה לבית ספר תיכון ומנסים לחשוף סוחר סמים. לאור הצלחתו הגדולה של הסרט, יצא סרט המשך עם אותו צמד כובש.



בן סטילר & אוון וילסון - סטארסקי והאץ'

סרטים שמבוססים על סדרות טלוויזיה יכולים להיות בעייתיים פעמים רבות, אך כמו ב"21 ג'אמפט סטריט" גן בן סטילר ואוון וילסון צולחים זאת בגדול. לצמד זה כבר נחשפנו בסרטים רבים כמו "זולנדר" ו"פגוש את ההורים" ואין ספק שהכימיה ביניהם פשוט עובדת. דיוויד סטארסקי (סטילר) הוא שוטר שלוקח את עבודתו ברצינות יתרה ולעומתו קן "האץ" (ווילסון) הוא שוטר מפוקפק עם קשרים לעולם הפשע. השניים מוצמדים לעבוד יחד כשותפים ומנסים להתרגל זה לזה במהלך מרדפים משטרתיים וניסיון לעצור רשת ייצוא והברחת סמים. סרט מצחיק, מטופש ומותח עם צמד שחקנים שקל להתאהב בו.

טומי לי ג'ונס & ויל סמית' - גברים בשחור

ב-1997 "גברים בשחור" הפך את הקומיקס של לואל קנינגהם לקומדיית אקשן זוכת אוסקר באיפור ועיצוב וללהיט קופתי ענק. המנטור הקשוח קיי (ג'ונס), וג'יימס (סמית') המצחיק והקול, הם סוכנים בארגון חשאי שנוסד כדי לנטר ולפקח על פעילות חייזרים בכדור הארץ. הם משתמשים בנשקים טכנולוגיים מגניבים וגם בעט מדליק שמוחק זיכרון. קונספט הסרט משלב בין קומדיה המבוססת על ההפכים בין הדמויות ועל קטעי אקשן ומד"ב מוצלחים, והסרט עושה את העבודה גם כמובן בזכות הצמד ג'ונס וסמית שפשוט נראים טוב ביחד. לסרט יצאו עוד שני סרטי המשך, שהיו פחות טובים אך העניקו סגירת מעגל לטרילוגיית הסרטים. את סרט ההמשך הרביעי בו לנעליהם נכנסו שחקנים אחרים היינו מעדיפים לשכוח.



ויל סמית & מרטין לורנס - בחורים רעים

בסוף השבוע יחזרו הבחורים הרעים לנסיעה אחרונה 25 שנה לאחר סרט הלהיט משנת 1995. סמית' ולורנס הם שני בלשים ממשטרת מיאמי במחלקת הסמים. מייק לאורי (סמית') הוא הרווק ההולל והסקסי, ומרקוס ברנט (לורנס) הוא איש המשפחה עם אישה וילדים. השניים נדרשים לאתר סמים והם נאלצים להתחזות זה לזה. הכימיה ביניהם כל כך טובה שגם התחזות אחד לשני עבדה בצורה מדהימה. הסרט היה להצלחה גדולה וגרף 141 מיליון דולר. ב-2003 יצא לאקרנים סרט המשך "בחורים רעים 2", וכאמור "בחורים רעים לתמיד" ייצא בסוף השבוע, לראשונה לא תחת שרביט הבמאי של מייקל ביי.



מל גיבסון & דני גלובר – נשק קטלני

אי אפשר לכתוב על צמדים הפוכים מקומדיות אקשן בלי לציין את שניים מהאבות המייסדים של הז'אנר – מל גיבסון ודני גלובר המגלמים את שוטרי משטרת לוס אנג'לס רוג'ר מורטאו ושותפו החדש מרטין ריגס (גיבסון) שהינו בעל נטיות התאבדותיות ומפגין יחס תוקפני כלפי העצורים, דבר שמוביל לעימותים רבים בין השניים. הם נאלצים על אף ההבדלים ביניהם לחקור ביחד תעלומת התאבדות של צעירה והכימיה ביניהם עבדה כל כך טוב שהם המשיכו לשתף פעולה בעוד 3 סרטי המשך. סך הכל נעשו 4 סרטים בין השנים 1987-1998 ואנו מחכים מאז לסרט החמישי עליו דובר רבות, אך מעולם לא נעשה.

אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט