חדשות קולנוע וסרטים

מחשבים מסלול מחדש: הסרטים על משחקי מחשב שהיינו רוצים לראות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מרבית הסרטים שיצאו עד היום שמבוססים על משחקי מחשב היו כשלונות קופתיים וביקורתיים. לכבוד "סוניק: הסרט" שלא נאמן לאף משחק וטוב שכך, החלטנו להציג את הגרסה שלנו לסרטים המבוססים על משחקי מחשב. כאלו שייקחו את ההשראה מהמשחקים ולאו דווקא יעתיקו אותם אחד לאחד
אל המלחמה

במאי: סקוט דריקסון ("השדים של אמילי", "דוקטור סטריינג'")

שחקנים: ג'ייסון מומואה (קרייטוס), ליה סיידו (פנדורה), מוניקה בלוצ'י (אתנה), יו ג'קמן (הארס), ראסל קרואו (זאוס).

סיפורו של קרייטוס היה יכול להיות עיבוד מוצלח לקולנוע, אם כי הינו עמוס מדי בפרטים אז בגרסה החדשה ננסה לתמצת מעט. אנו מוצאים את קרייטוס לראשונה כאשר הוא שב מן המתים ללא זיכרון אך עם כוח פיזי אדיר. זוהי גם תקופה אפלה ביוון העתיקה כאשר הארס, אל המלחמה, תוקף את עולם בני האדם ואף מסית אותם זה נגד זה במטרה לשלוט בכאוס שנוצר. האלה אתנה מתגלה לקרייטוס ומשדלת אותו למשימה מטעם זאוס - להרוג את האל ולקחת את מקומו כאל המלחמה. קרייטוס מסרב ומטיל על עצמו במקום לגלות את האמת על עצמו ועל עברו.

בעוד שיוון נמצאת תחת מלחמה, קרייטוס יוצא למשימה האישית שלו ונעזר בקבוצת פירטים נחמדה שבראשם עומדת קפטנית קשוחה בשם פנדורה. בסופו של דבר קרייטוס יצטרך להתמודד עם המשימה של זאוס לאחר שיגלה את האמת על עצמו ועל הקשר המסוכן בינו לבין אל המלחמה, קשר שישנה את חייו לעד.

[*]

קול אוף דיוטי: מלחמה מודרנית

במאי: מרטין קמפבל ("גולדן איי").

שחקנים: דניאל רדקליף (סואפ), כריסטיאן בייל (קפטן פרייס).

העולם גועש כאשר חאלד אל-אסד, ראש ארגון טרור ערבי-רוסי, תופס שליטה על המזרח התיכון באמצעות נשק גרעיני ותוקף את בעלות הברית. ארצות הברית ובריטניה מרכיבים כוח לוחמי עילית מיוחד בשם 'כוח המשימה 141' במטרה להסתנן לארגונו של אל-אסד ולגנוב את הנשק, זאת בהובלת קפטן פרייס. סמל ג'ון "סואפ" מק'טאוויש מסתנן ל-141 במטרה לעזור בחילוץ חברו הטוב ביותר- עימראן זקאייב, סוחר רוסי שנפל בשבי של ארגון הטרור. המשימה מסתבכת כאשר זקאייב מתגלה בתור מוכר נשק המנסה לפתוח במלחמת עולם שלישית. סואפ נקרע בין נאמנותו לחברו הטוב לבין נאמנותו למדינה, לחבריו החדשים בכוח ולסדר בעולם. מגה-מן

במאי: טים מילר ("דדפול")

שחקנים: טיי סימפקינס (מגה-מן), קונור סווינדלס (זירו), סיימון פג (ד"ר קיין), מייקל קיין(ד"ר לייט).

עברו 100 שנה מאז שד"ר לייט האגדי ניסה ליצור בינה מלאכותית בשם רוקמן, אדם מלאכותי שבסוף פיתח מודעות הרסנית ואף קרא לעצמו בשם חדש- זירו. לייט היה שבור מכך כי כן החשיב את הטיפול בזירו לטיפול בבן שמעולם לא היה לו. אחרי מותו, מתגלה כי לייט ניסה ליצור עוד גרסאות של רוקמן שיידעו גם לחשוב ולהרגיש חמלה ואמפתיה כמו בן אדם וכך להיות שונים מזירו. לייט שמר את כולם בקפסולה אשר מלמדת את הרוקמנים על רגשות אמיתיים של בן אדם, אך נפטר לפני שהבדיקות האחרונות הסתיימו.

בעוד שהממשלה פוקדת עליו לסיים את המשימה, ד"ר קיין מסיים את הבדיקות עם קפסולה אחת ומעורר אדם מלאכותי צעיר שנקרא מגה-מן. בניגוד לזירו, מגה-מן הוא תמים כמו ילד המנסה למצוא את מקומו בעולם. הוא גדל ואף מתאהב בבתו של קיין בעוד שהעולם עוקב אחרי התקדמותו בתדהמה. העניינים מסתבכים כאשר קיין מבין את תסביך האבהות שפיתח לייט ופותח את שאר הקפסולות בטרם נקבעו סיום הבדיקות. התוצאה היא בינות מלאכותיות שבוגדות בבני האדם וזורעות הרס בעיר בה נמצא מגה-מן. מגה-מן, שבתוכו עדיין ילד, לומד מהר מאוד להתבגר כאשר הוא נאלץ להילחם בצבא שלם של אנשים מלאכותיים השואפים לתפוס את מקומם של בני האדם.

[*]

האולסטארז (סוניק, מריו, לינק, קראש, ספיירו)

במאי: ג'וש וידון.

אנחנו חיים בעידן של יקומים קולנועיים שבהם משלבים גיבורי קומיקס, פרנצ'ייזים לא קשורים ואפילו ישנו יקום של "לזמן את הרוע". אז למה לא לקחת את סוניק שיוצא כרגע ולנסות להתחיל אתו משהו נחמד וכיפי? נסו לדמיין את זה- עולמו של סוניק מתאחד עם עולמם של מריו ולינק, בדיוק כמו שרציתם בתור ילדים.

הסרט זה ממשיך את "סוניק: הסרט". ד"ר רובוטניק מתעסק עם הטבעות של סוניק ופותח בטעות מספר שערים לכוכבי לכת אחרים. בעוד שמריו ולואי, לינק וזלדה, קראש וספיירו נשאבו לתוך עולמנו, כך גם הנבלים ד"ר ניאו קורטקס, נסטור, באוזר, גנון ודונקי קונג. רובוטניק מאחד כוחות ביחד עם כל הנבלים במטרה להשתלט על כל כוכבי הלכת. בכדי לעצור אותו, הגיבורים השונים ביותר נאלצים לשתף פעולה.

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ סוניק הסרט (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט