חדשות קולנוע וסרטים

חיכינו מספיק: 10 הסרטים שאנחנו הכי מצפים להם ב-2021

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי הפיאסקו שהייתה 2020, הציפיה מהקולנוע היא קודם כל שייפתח לכולם, ובכל מקום. אחרי החיסון, זאת התרופה שכולנו צריכים. יבגני גרינברג בחר את עשרת הסרטים שאנחנו הכי מצפים להם ב-2021 - מספיידרמן השלישי, דרך הריבוט ל"חולית", סרטי ההמשך ל"מכסחי השדים" ו"מקום שקט" ועד הסרטים החדשים בכיכובן של גל גדות (רמז, לא "וונדר וומן") ואניה טיילור ג'וי ("גמביט המלכה")
ספיידרמן 3

החלק השלישי בטרילוגיית טום הולנד של מארוול העביר את המעריצים מדיכאון מולחט לאקסטזה, עוד לפני שיצא. זמן קצר לאחר ש"ספיידרמן: רחוק מהבית" הסתיים בקליף-האנגר ופיטר פארקר סומן כממשיך דרכו של טוני סטארק, דיסני איבדה את הזכויות על הדמות של ספיידרמן לסוני והיה נראה שהסיפור לא יושלם לעולם. השחקן טום הולנד התגלה כגיבור גם בעולם האמיתי וגישר בין שני האולפנים לטובת סרט נוסף, ואיזה סרט זה מבטיח להיות! כוכבי ונבלי העבר מהטרילוגיות הקודמות הולכים להתאחד במה שנראה כמו גרסת לייב-אקשן ראשונה של המולטיוורס.

לא זמן למות

הבונד החמישי והאחרון של דניאל קרייג, בבימויו של קארי פוקונגה ("בלש אמיתי"), נראה מבטיח מאוד. יחד עם קרייג וצוות המשנה הקבוע, רייף פיינס ונעומי האריס, ימשיכו מ"קוואנטום של נחמה" גם כריסטוף וולץ ונערת הבונד ליה סדו. לחייה של האחרונה אני דואג במיוחד, לאור תוחלת החיים הממוצעת של נערות בונד. הנבל מצולק הפנים התורן יגיע בדמות רמי מאלק ("מר רובוט"). אליהם תצטרף אנה דה ארמס ("בלייד ראנר 2049", "רצח כתוב היטב") בתור נערת בונד נוספת. 'MGM' ו'יוניברסל' לא הלכו בדרכה של 'וורנר' ולא נכנעו ללחצים להפיץ את הסרט בשירותי סטרימינג, מה שמגביר את הציפיה ונותן זריקת עידוד לגבי עתיד בתי הקולנוע.



חולית

יצירה שדווקא לא זכתה לגיבוי מהאולפנים וצפויה לצאת בשירות הסטרימינג של HBO בשנה הקרובה, אחרי שהייתה אמורה להיות אחד השיאים הקולנועיים של 2020 האומללה. הסרט הוא חלק ראשון לגרסה קולנועית מחודשת לספר הפולחן של פרנק הרברט, פרי חזונו של הבמאי דניס וילנב ("המפגש", "בלייד ראנר 2049"). צוות השחקנים כולל את טימותי שאלאמה, זנדאיה, ג'וש ברולין, חוויאר ברדם, ג'ייסון מומואה, דייב באטיסטה ורבים אחרים. וילנב הביע את מורת רוחו על המהלך של 'וורנר': "הקדשנו מעל 3 שנים מחיינו כדי ליצור חוויה קולנועית ייחודית. הסרט שלנו נועד להיות מוקרן בבתי קולנוע". תכלס, צודק.



גודזילה נגד קונג

שנה בלי קולנוע באמת יכולה לשים דברים בפרופורציה. פתאום סרט מפלצות עם מינימום משמעות ומקסימום הרס זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות במשך שעתיים. יקום המפלצות של חברת 'לג'נדרי' מפגיש לראשונה בין גיבורי סרטים שונים, בהמשך ל"גודזילה: מלך המפלצות" ו"קונג: אי הגולגולת". קינג קונג וגודזילה ייפגשו לראשונה לקרב ענקים מאז סרט יפני בעל אותו שם מ-1962, אז קונג הגן על יפן מפני אימתה הגדולה ביותר. מקום שקט 2

המשך ללהיט האימה מ-2018 שעלה 17 מיליון דולר ובשקט בשקט גרף 340 מיליון בכל העולם. ג'ון קרסינסקי ("המשרד") חוזר לשחק ולביים את אשתו בחיים, אמילי בלאנט. הסרט ישלב פלאשבקים מתחילת המתקפה על כדור הארץ ויגולל את המשך סיפור ההישרדות של מה שנותר ממשפחת אבוט, האם ושתי בנותיה, בעולם פוסט-אפוקליפטי שנשלט על ידי מפלצות עיוורות בעלות חוש שמיעה מפותח. לצוות השחקנים יצטרף קיליאן מרפי ("התחלה") בתפקיד שידגים לגיבורים שהיצורים מהחלל הם לא המפלצות היחידות שכדאי להיזהר מהן.



מוות על הנילוס

סרט שני בסדרת הרקול פוארו בבימויו וכיכובו של קנת בראנה, על פי ספריה של אגאתה כריסטי ובשיתוף עם הקרן על שמה. אחרי "רצח באוריינט אקספרס", שם הבלש האגדי פתר תעלומת רצח ברכבת דוהרת, הפעם הפשע מתרחש על פני אנייה. בעוד אי אפשר להגיד שהסרט הראשון השאיר חותם חיובי, מאחר ובראנה הוא במאי מאוד "יבש", העניין המיוחד שלנו ב"מוות על הנילוס" הוא בגלל כיכובה של גל גדות, אפילו אם זה בתפקיד הקורבן. צוות השחקנים עתיר הכוכבים כולל בנוסף את אנט בנינג, ראסל בראנד, ארמי האמר ואמה מקי.



לילה אחרון בסוהו

סרטים של אדגר רייט ("בייבי דרייבר", "סקוט פילגרים נגד העולם") הם פינוק נדיר שמגיע פעם בכמה שנים. הבמאי הבריטי מספק לא רק חוויית בידור שנוגעת בחושים רבים, אלא גם חומרים מקוריים, בתקופה בה הוליווד נוטה לכיוון סרטי המשך וחידושים של סרטי עבר, כמו שאפשר לראות גם ברשימה זו. לא הרבה ידוע על הפרויקט החדש של רייט, חוץ מזה שמדובר במותחן אימה פסיכולוגי תקופתי המשלב מסע בזמן. גיבורת הסרט (טומסין מקנזי, "ג'וג'ו ראביט") היא מעצבת אופנה מתחילה שמוצאת את עצמה בלונדון של שנות ה-60 ופוגשת שם זמרת שהיא מעריצה (אניה טיילור ג'וי, "גמביט המלכה"), בתחילת הקריירה שלה. למרות שמדובר במחזות ז'אנר חדשים עבור רייט, אפשר להיות בטוחים שהסרט יהיה מתובל בהרבה הומור, סטייל ומוזיקה.

מכסחי השדים: החיים שאחרי

המשך ישיר לסרטי "מכסחי השדים" המקוריים שמתעלם מהרימייק מ-2016. העלילה תספר על דורות ההמשך של הדמויות המקוריות. בהתאם, תפקיד הבמאי עובר מאייבן רייטמן לבנו, ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תלוי באוויר"). לשמירה על המורשת, כל השחקנים למעט הרולד ראמיס המנוח וריק מורניס שפרש ממשחק, יחזרו ויצטרפו לפול ראד, קרי קון ומקנה גרייס. למרות שנדחה בשנה, ההתלהבות מ"החיים שאחרי" לא פחתה והוא מבטיח שילוב נכון בין נוסטלגיה, אקשן וקומדיה.


טנט

הקללה שרודפת את יציאת סרטיו של כריסטופר נולאן הגיעה לשיאה – מוות של שחקן, ירי בבית קולנוע והפעם מגפה עולמית שגורמת לסגירת בתי הקולנוע. אז נכון ש"טנט" כבר יצא בחלק מבתי הקולנוע שנשארו פתוחים ברחבי העולם, ונכון שהביקורות לא החמיאו במיוחד, אבל כל עוד יש תקווה לראות אותו על המסך הגדול כמו שנולאן התכוון, אני מסרב לראות אותו במדיה אחרת. אמנם כנראה פחות מוצלח מסרטיו האחרונים, "טנט" נראה כמו אח קטן של "התחלה", מותחן ריגול מאתגר בחוכמתו על היפוך זמן עם צילומים גרנדיוזיים, המשלב בליבו טכנולוגיה בדיונית.



יחידת המתאבדים

מעניין כמה עוד קרדיט נמשיך לתת ליקום גיבורי העל הקולנועי של די.סי, והוא ימשיך לאכזב אותנו. "יחידת המתאבדים" של דיוויד אייר מ-2016 הבטיח המון ואכזב בגדול, וכך גם סרט הספין-אוף של הארלי קווין. הסרט החדש הוא הכלאה בין סרט המשך לריבוט. חלק מהשחקנים יחזרו, ביניהם כמובן מרגו רובי כהארלי קווין ו-ויולה דיוויס כאמנדה וולר. אליהם יצטרפו אידריס אלבה בתפקיד בלאדספורט, סילבסטר סטאלון, טאיקה וואיטיטי, ג'ון סינה, אליס בראגה ופיט דייווידסון. הבמאי ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה") "נגנב" ממארוול לאחר שפוטר בגלל ציוצים פוגעניים עתיקים. זאת לא הפעם הראשונה שדי.סי. מביאים במאי מצליח שמזוהה עם מארוול. כזכור, ג'וס וידון הוזעק להשלים את צילומי ועריכת "ליגת הצדק" במקום זאק סניידר לאחר מות בנו. התוצאה הייתה איומה, לא ידוע בגלל מי מהבמאים, והולידה את "ליגת הצדק: גרסת סניידר" שגם הוא צפוי לצאת השנה.

מה מבין סרטי השנה של אתר סרט הוא סרט השנה שלכם?

מה סרט השנה שלכם לשנת 2020? 1917 נשים קטנות ג'וג'ו ראביט ג'ודי מעבר לקשת יהלום לא מלוטש הג'נטלמנים אף פעם לעיתים רחוקות לפעמים תמיד
שלח/י
יבגני גרינברג - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ גויאבות (עמוד סרט)
חץ מכסחי השדים: החיים שאחרי (עמוד סרט)
חץ לא זמן למות (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט