חדשות קולנוע וסרטים

עולם בלי סופרמן

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מותו של כריסטופר ריב בתחילת השבוע היכה את הוליווד (והעולם כולו) בתדהמה. פתאום כל המלחמות, הרעב, העוני ושאר תחלואי העולם פינו את מקומם לאדם אחד שמככב היום בכותרות העיתונאים, במהדורות החדשות ואתרי האינטרנט. כריסטופר ריב היה ללא ספק דוגמא של הכוח האנושי, היכולת להסתגל למצבים הקשים ביותר ולשמור על אופטימיות. מאבקו של ריב בשיתוק בתשע השנים האחרונות היווה השראה גדולה למאות אלפי אנשים שראו בו את הסופרמן האנושי, לא זה שמסוגל להזיז הרים, אלא זה שמצליח לעורר תקווה בליבותיהם של כל כך הרבה אנשים שמזלם לא שפר עליהם.

"העולם הפסיד את אחד האומנים והאנשים הפעילים ביותר שהיו. הוא היווה השראה להרבה מאוד אנשים מסביב לעולם. אני הפסדתי חבר קרוב ויקר" אמר רובין ויליאמס לתוכנית 'אקסס הוליווד' אמש.

"אין אף אדם שהפגין אומץ גדול מזה שריב הפגין" אומר ג'ין הקמן שגילם את לקס לות'ר בסדרת סרטי סופרמן. "הוא הפגין אומץ, כוח, ונאמנות לא רק לעצמו ולבני משפחתו, אלא גם לכל האנשים שחלו, היו למשתוקים ולמטרה שלו לנסות ולשפר את איכות החיים שלהם. אני חושב שהדרך הנכונה לזכור אותו תהיה לקחת את האומץ שהוא הפגין ולהשתמש בו בחיים שלנו, ללמוד להעריך אותם יותר, מבחינתי הוא גיבור אמיתי"."הידיעה על מותו של כריסטופר ריב העציבה אותי עד מאוד" אומר מייקל ג'יי פוקס "הוא היה חבר למקצוע וחבר בחיים. הוא גם היה הגיבור שלי, היה לו כוח נפשי אדיר ונדיר. האנרגיות החיוביות שהיו לו הניבו תקווה גדולה אצל הרבה מאוד אנשים. אני עצוב וליבי יוצא אל דנה ( אשתו) ובני משפחתו".

"הייתה לנו מערכת יחסים מאוד מיוחדת כשעבדנו ביחד" אומרת ג'יין סימור ששיחקה לצידו של ריב בסרט 'אי שם בזמן' משנת 1980. "מאז הפכנו לחברים טובים והיינו שם אחד לצד השני ברגעים היפים וברגעים הפחות יפים של החיים. כשהוא נפצע אמרו לו שאין סיכוי שהוא ישוב ללכת וכי אין תרופה למחלה שלו הוא לא וויתר. הוא יצא לחפש את התרופה והפך הרים כדי לשפר את איכות החיים שלו ושל הסובבים אותו. כשילדתי את התאומים שלי קראתי לאחד הבנים על שמו ובקשתי מכריס שיהיה הסנדק של בני. הוא תמיד יהיה לי מקור השראה כמו שהיה בחייו ואני חושבת שאחד הדברים שהוא העביר זה שאנחנו, כוכבי הוליווד, חייבים לעשות הכל כדי לעזור לאחרים שאין להם את האמצעים הכלכליים שיש לנו. הוא לימד אותי ואת העולם כולו שאין דבר שהוא בלתי אפשרי".

"הכרתי את כריס ממש בתחילת הקריירה שלי, כולנו התחלנו בערך באותו זמן". אומרת גלן קלוז שלפני מספר שנים שיחקה באחד הסרטים שכריסטופר ריב ביים. "הוא היה בחור אינטיליגנטי עם חוש הומור בריא. הוא היה אתלטי ואהב מאוד לשחק. אחרי התאונה שלו הוא הפגין חוסן פסיכולוגי ורוחני יותר מכל אדם שהכרתי בחיי. הוא לקח את התאונה הטרגית הזו והשתמש בה כדי לשנות דברים בעולם, לגרום לשינוי טוב יותר לאנשים שלא יכולים לעשות זאת. הוא היה בעל ואבא נהדר וחבר מדהים. אני אתאבל עליו ואזכור אותו בחיבה עד סוף ימי חיי".
"אני רק יכול להעריץ את כריסטופר ריב ומה שהוא עשה בתשע השנים האחרונות מאז התאונה" אומר מייקל קיין ששיחק לצידו בעבר "מבחינתי הוא הדוגמא המושלמת להתמדה ודבקות בחלום ללא כל התחשבות באחוזי הצלחה".

"הדרך הטובה ביותר שאנחנו יכולים לשמר את זכרו של כריסטופר ריב היא לתרום לאגודה שהקים, אגודה לחקר הגוף האנושי ומחלות או שיתוקים בעמוד השידרה" אומרת מרגוט קידר שגילמה את לואיס ליין, מושא אהבתו של קלארק קנט/סופרמן בסדרת הסרטים. "הוא היה אחד מאותם קומץ קטן של שחקני קולנוע שעבודתם מחוץ למסך הייתה משמעותית יותר מעבודתם על המסך. הוא יחסר לי כחבר וכמקור השראה. האומץ שהפגין והעובדה שהוא לא ריחם על עצמו כל הזמן הופכים אותו בעיני לאחד האנשים המדהימים שהכרתי".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט