רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הווידוי המרגש של כוכבת "משחקי הכס"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: אמיליה קלארק חושפת: "סבלתי משתי מפרצות במוח בזמן צילומי 'משחקי הכס'", אנה פאריס מספרת על מערכת היחסים הטובה עם הגרוש כריס פראט, האיחוד של כוכבי "קלולס", איימי שומר חושפת: בעלי נמצא על הספקטרום, מנדי מור מצטרפת לשדרת הכוכבים, בית המשפט ביטל את האישומים כנגד כוכב "אימפריה" וקים אור אזולאי פוגשת את וויל סמית'
אמיליה קלארק חושפת: "סבלתי משתי מפרצות במוח בזמן צילומי 'משחקי הכס'"

בזמן שמעריצי "משחקי הכס" חגגו את הטריילר החדש שפורסם לקראת יציאת עונתה השמינית והאחרונה של הסדרה המצליחה, חשפה אמיליה קלארק המגלמת את דאינריז טרגריאן שהיא התמודדה עם קרב משלה. במאמר חדש ל"ניו יורקר" על חייה, חשפה קלארק שהיא סבלה משתי מפרצות במוח בזמן צילומי הסדרה, כשהראשון מביניהם קרה מספר ימים לאחר סיום צילומי העונה הראשונה.

"בדיוק כשכל חלומות הילדות שלי החלו להתגשם, כמעט איבדתי את דעתי ואז את חיי," כתבה. "מעולם לא סיפרתי את הסיפור הזה בפומבי, אבל כעת זה הזמן." הכל החל בפברואר 2011, חודשיים לפני שידור הסדרה. קלארק התאמנה עם המאמן שלה כאשר הרגישה כאילו "רצועת גומי לוחצת לה על המוח". "ניסיתי להתעלם מהכאב ולהתאמן כרגיל אבל לא יכולתי. אמרתי למאמן שלי שאני חייבת לקחת הפסקה. איכשהו, כמעט בזחילה, הגעתי לחדר הלבשה, נשענתי על האסלה והתחלתי להקיא בצורה נוראית. באותו זמן הכאב רק החל להחמיר ובשלב מסוים הבנתי שמשהו במוח שלי היה פגום", היא סיפרה.

בסופו של דבר, מישהו בא לעזרתה של קלארק שהועברה לבית החולים. שם נתגלה כי היא סובלת מדימום מוחי שיכול לקרות באופן ספונטני, לרוב בגלל מפרצת בכלי דם במוח. "זה סוג של שבץ מסכן חיים שנגרם על ידי דימום לחלל סביב המוח", הסבירה השחקנית שעברה מיד את ניתוח המוח הראשון שלה.

הניתוח השאיר אותה בחיים, אך היא עדיין סבלה מכאב קיצוני. מאוחר יותר, בסדרה של תרגילים קוגניטיביים שניתנו לה על ידי אחת האחיות, הבינה קלארק כי היא לא מסוגלת לזכור את שמה. "מילים חסרות משמעות יצאו לי מהפה ונכנסתי לפאניקה," היא כתבה. "מעולם לא חשבתי שאחווה פחד כזה, הרגשה שהכל נסגר עלייך. יכולתי לראות את החיים הלאה, אבל הם לא היו שווים את זה. אני שחקנית, אני חייבת לזכור את השורות שלי. לא יכולתי אפילו לזכור את שמי".

[*]

(אמיליה קלארק מתוודה. צילום: רויטרס)

לקח לשכחה הזמנית שבוע לעבור ולאחר חודש בבית החולים, השתחררה קלארק. היא עשתה זאת בידיעה שיש מפרצת קטנה יותר במוחה. "הרופא אמר שהיא קטנה ושיש אפשרות שהיא תישאר לא מזיקה באופן כמעט ודאי," הסבירה. זמן קצר לאחר מכן, קלארק מצאה את עצמה בכאב שוב. "עונה 2 הייתה הגרועה ביותר שלי, לא ידעתי מה דאינריז עשתה," היא כתבה. "אם לדבר בכנות, כל דקה במהלך היום חשבתי שאני עומדת למות". ואז, זמן קצר לאחר סיום העונה ה-3 של הסדרה, קלארק עברה עוד בדיקה שגרתית שם גילתה כי המפרצת "הקטנה והלא מזיקה שלה", הכפילה את גודלה וכעת היא צריכה לעבור ניתוח נוסף, שבשונה מהקודם, לא היה כה מוצלח. "כשהם העירו אותי, צרחתי מכאבים. ההליך נכשל. היה לי דימום רציני והרופאים הבהירו לי שהסיכויים שלי לשרוד נמוכים ללא ניתוח נוסף. אך הפעם הם היו צריכים לגשת אל המוח שלי בדרך ה'טובה והישנה', דרך הגולגולת והניתוח היה חייב להתרחש במידי". לאחר מכן שוב בילתה קלארק חודש בבית החולים בתהליך החלמה מהניתוח, ושוב זה השפיע על מצבה הנפשי. "ביליתי חודש בבית החולים, ובנקודה מסוימת איבדתי כל תקווה," היא אמרה. "לא יכולתי להסתכל לאף אחד בעיניים, הייתי בלחץ נוראי וחוויתי התקפי פאניקה. חינכו אותי לא להגיד לעולם 'זה לא הוגן'. לימדו אותי לזכור שתמיד יש מישהו במצב גרוע משלי. אבל לאחר שעברתי את החוויה הזו בפעם השנייה, כל התקווה נעלמה. הרגשתי כמו קליפה ריקה של עצמי".

קלארק דיברה על כך שהחלק הנוראי ביותר היה לסבול את כל זה בשתיקה. היא מעולם לא סיפרה בפומבי על הקשיים שחוותה עד עכשיו. "בשנים מאז הניתוח השני שלי, עברתי תהליך של החלמה עצמית, אני נמצאת כעת ב-100%." מלבד זה, קלארק הציגה את ארגון הצדקה החדש שלה "SameYou" שתפקידו הוא לספק טיפול לאלה שסובלים מפגיעות מוחיות ושבץ. כעת היא מסתכלת הלאה לעבר ההישג הגדול ביותר של חייה- עונת הסיום של "משחקי הכס". "יש משהו מהנה בזה שגורם לך להרגיש הרבה יותר מסתם בת מזל. אני כל כך שמחה להיות כאן כדי לראות את הסוף של הסיפור הזה ואת ההתחלה של מה שיגיע לאחר מכן".

אנה פאריס מספרת על מערכת היחסים הטובה עם הגרוש כריס פראט

בחודש ינואר האחרון, כריס פראט הודיע על החדשות המשמחות שהוא וחברתו, קת'רין שוורצנגר (כן כן, הבת של), התארסו לאחר 7 חודשים יחד. הוא שיתף את החדשות בחשבון האינסטגרם שלו עם תמונה מקסימה של השניים משוויצים בטבעת יחד עם הכיתוב שאומר שהוא "נרגש" להינשא לקת'רין.

אחת מהראשונות לברך היו גרושתו של פראט, אנה פאריס, שהגיבה על הפוסט וכתבה שהיא "הכי שמחה" בשביל השניים. ובכן, אנה חשפה בימים האחרונים יותר פרטים לגבי האירוסין וחשפה כי כריס הודיע לה מראש שהוא עומד להציע. "הוא היה כל כך מתוק. הוא התקשר אליי ואמר 'אני עומד להציע לקת'רין להינשא לי, רציתי להגיד לך על זה מראש.' ואני אמרתי 'זה מדהים!' וגם ציינתי בפניו שאני מורשית לחתן." צחקה כוכבת "נשוי בהפתעה".

בנוסף סיפרה כי היא וכריס עובדים קשה כדי להישאר בקשר טוב ולכבד אחד את השני מאז הפרידה שלהם בשנת 2017, לאחר 8 שנות נישואים וילד משותף. "למרות הנסיבות אני חושבת שאנחנו מכבדים מאוד אחד את השני, עדיין יש טוב ואהבה בינינו". פאריס סיכמה את הנושא וחשפה שהיא וכריס מקווים להיות "הגרושים החלומיים" ברמה שיוכלו לבלות את החגים והחופשות יחד כמשפחה עם בנם בן ה-6, ג'ק.

האיחוד של כוכבי "קלולס"!

בסוף השבוע האחרון התכנסו כוכבי סרט הקאלט משנת 1995- "קלולס", וגרמו למעריצים ברחבי העולם לצרוח מהתרגשות. אלישיה סילברסטון שגילמה את שר, יחד עם פול ראד, ברקין מאייר ודונלד פייסון, לקחו חלק בפאנל בו דיברו על הסרט הפופולרי והאייקוני שלהם. הקבוצה הזכירה את חברתם לסרט - בריטני מרפי, שהלכה לעולמה בגיל 32 לפני עשור לאחר שלקחה מנת יתר. "היא הייתה אדם מתוק וחייכני", אמר ראד. החבורה דאגה לתעד את המאורע המרגש ולשתף אותו ברשתות החברתיות.

[*]
איימי שומר חושפת: בעלי נמצא על הספקטרום

השבוע עלה בנטפליקס ספיישל הסטנד-אפ החדש של השחקנית והקומיקאית איימי שומר שנקרא "Growing", בו היא דיברה על ההיריון המתקדם שלה ועל כך שהיא סובלת מהקאות יתר, על החיים כאישה נשואה ובין היתר חשפה כי לבעלה יש תסמונת אספרגר. "ידעתי מההתחלה שהמוח של בעלי היה מעט שונה משלי," אמרה שומר. "בעלי אובחן עם מה שנקרא אספרגר, תסמונת שנמצאת על הספקטרום האוטיסטי". שומר ציינה שהיו סימנים מוקדמים לכך אבל הם לא הפריעו לה. "ברגע שהוא אובחן זה הצחיק אותי כי כל תכונות האופי שהבהירו שהוא על הספקטרום היו אלה שבגללן התאהבתי בו, זו האמת." סיפרה הכוכבת.

מנדי מור מצטרפת לשדרת הכוכבים

מנדי מור סוף סוף קיבלה את הכוכב שלה בשדרת הכוכבים של הוליווד השבוע. שיין ווסט, בן זוגה בסרט "סיפור אהבה בלתי נשכח", היה שם לצידה ואמר עליה מספר מילים לכבוד היום הגדול. שיין לא רק נשא נאום מרגש על מנדי, בו כינה אותה "פנינה" ואמר כי החיוך שלה "מאיר כל חדר אליו היא נכנסת", הוא גם הפתיע אותה עם תמונה של שניהם יחד על הסט של הסרט סוחט הדמעות משנת 2002.

[*]

(מנדי מור בשדרת הכוכבים. צילום: רויטרס)

בית המשפט ביטל את האישומים כנגד כוכב "אימפריה"

בחודש שעבר פורסם כי שחקן "אימפריה" ג'סי סמולט, הותקף במה שהגדיר כמתקפה "הומופובית וגזענית" כלפיו, שכללה לפי טענתו אלימות מילולית ופיזית, אך לאחר מספר ימים התברר כי הסיפור כולו פוברק והכוכב הואשם בכך ששיקר למשטרה בנוגע למקרה התקיפה. הוא הואשם על ידי הפרקליטים של מחוז קוק בשיקגו ב-16 סעיפים, אך כיום נודע כי ההאשמות בוטלו.

עורך דינו של סמולט אמר כי התיק שלו נוקה לחלוטין מההאשמות, ועדיין טוען כי השחקן לא שיקר ו"היה אמין ועקבי בכל שלב מאז היום הראשון". "לא הייתי בנה של אמי אם הייתי מסוגל ולו לטיפה אחת ממה שהואשמתי בו", סיפר סמולט לכתבים אחרי השימוע בבית המשפט. בנוסף הודה למחוז אילינוי על כך ש"ניסו לעשות מה שנכון". בעוד שרבים זועמים על כך ששיקר בכדי "לעלות לכותרות, היו רבים שהצדיקו את המעשה ועומדים לצדו מתוך טענה שמקרים כמו שלו יש רבים, וגם אם הסיפור שלו היה מפוברק, הנושא של אלימות גזענית והומופובית קיימת וצריך לטפל בו.

השחקנית הישראלית שפגשה את וויל סמית'

קים אור אזולאי, השם שבטח ילדיכם מכירים, כוכבת רשת, ושחקנית נוער טסה בשבוע האחרון לטקס פרסי הילדים של ניקולודיאון, וכבשה את השטיח הכתום שהיה כמובן מלא בכוכבים. כוכבת "אילת" פגשה גם את השחקן ויל סמית' שזכה בפרס הכבוד בטקס שהתקיים בלוס אנג'לס וכמובן שהשניים גם הצטלמו. אזולאי, שתככב בקרוב בסדרת הנוער "אמא מביכה", סיפרה כי שוחחה עם סמית' ואף הזמינה אותו לארץ. סמית' בתגובה הסביר שהוא אוהב את ישראל וישמח להרים את הכפפה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט