רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: מצבו של ג'רמי רנר "חמור מכפי שחושבים"

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: מצבו של ג'רמי רנר חמור מכפי שחושבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: לג'רמי רנר עשויות להידרש שנתיים עד להחלמה מהירה מהתאונה שעבר, בראד פיט נופש עם חברתו הצעירה במקסיקו, כוכב "דברים מוזרים" יצא מהארון, ניב סולטן כבשה את הוליווד והשחקנים יו דנסי וקלייר דיינס מצפים לילד נוסף
מצבו של ג'רמי רנר "חמור מכפי שחושבים"

בתחילת החודש, השחקן וכוכב סרטי "הנוקמים" ג'רמי רנר נפצע באורח קשה, כאשר נדרס על ידי מפלסת שלג שהידרדרה סמוך לביתו. רנר, שיום הולדתו ה-52 חל מספר ימים לאחר התאונה, סובל מפגיעה חמורה בחזה ומפגיעות אורטופדיות. מתיעוד בארה"ב של כוחות ההצלה, עלה כי רנר סבל מ"קושי קיצוני" בנשימה ומדימום כבד בראשו .

על פי שריף מחוז וואשו, רנר השתמש ב"סנו-קאט" (מפלסת לתנאי שלג) שלו כדי לשחרר רכב אחר שנתקע בשלג שבן משפחה נהג בו ליד ביתו בהר רוז, כ-25 מיילים מחוץ לרינו. אחרי שהצליח לשחרר את המכונית, השחקן יצא מהרכב הכבד כדי לדבר עם בן המשפחה, ואז הרכב, ששוקל קרוב ל-6.5 טונות, התחיל להידרדר. רנר ניסה לחזור למושב הנהג אך נדרס על ידי המכונה. "עד ראייה ראה את מר רנר נכנס לתוכה, ולא ראה אותו שוב עד שהסנו-קאט הגיעה לכדי עצירה בערמת שלג מול השביל שלו", אמר בשעתו השריף במסיבת עיתונאים.

לפני מספר ימים, פרסם האתר "רדאר אונליין" דיווח כי הפציעות של ג'רמי רנר מתאונת גריפת השלג הקשה שלו "גרועות יותר מכפי שמישהו יודע", ועשויות להידרש שנתיים עד שיגיע להחלמה מלאה. "ג'רמי מודע מאוד לעובדה שהוא כמעט מת שם בחוץ", אמר מקורב לשחקן. רנר מעדכן את עוקביו ברשתות החברתיות עם תמונות שלו מבית החולים, וטען מספר פעמים כי מצבו יציב. אך נראה כי ההחלמה תהיה ארוכה מהצפוי.



(ג'רמי רנר. צילום: רשתות חברתיות)

בראד פיט נופש עם חברתו הצעירה במקסיקו

את העובדה שבראד פיט יוצא כעת עם אינס דה רמון בת ה-32 כבר כתבנו במדורים קודמים. כעת אתר Page Six האמריקאי מפרסם שפיט ובת זוגו הטרייה תועדו על ידי פפראצי בבית מלון בקאבו סאן לוקאס שבמקסיקו, כשהם נופשים בבריכה בבגדי ים ודה רמון ללא חלק עליון.

השניים תועדו ביחד כמה פעמים בחודשים האחרונים והיה ברור שהקשר ביניהם מתחמם כשפיט לקח את רמון לבכורת סרטו החדש "בבילון", שם הציג אותה בפני חבריו ומכריו. פרט משעשע שהתגלה הוא שבאותו זמן ממש, גרושתו של פיט, ג'ניפר אניסטון שהתה גם היא באותו לוקיישן. השחקנית נפשה עם חבריה ג'ייסון רייטמן וג'ימי קימל, אך לא ברור אם השניים נפגשו שם. כוכב "דברים מוזרים" יצא מהארון

כוכב הסדרה המצליחה "דברים מוזרים", נואה שנאפ, יצא מהארון לפני 21 מיליון עוקביו בטיקטוק. הכוכב בן ה-1, המגלם את ויל באיירז בסדרה, כתב בסרטון שהעלה: "כשסוף סוף סיפרתי לחבריי ולמשפחתי שאני הומו, אחרי שהייתי מפוחד בארון במשך 18 שנה, כל מה שהם אמרו היה ׳אנחנו יודעים׳״. שנאפ קיבל המוני תגובות תמיכה ממעריצים ומהתעשייה, כאשר רבים התלוצצו ואמרו כי אין זו הפתעה כלל.



ניב סולטן כבשה את הוליווד

לפני מספר ימים נערך טקס גלובוס הזהב, אחד מטקסי הפרסים היוקרתיים תעשיית הקולנוע והטלוויזיה. בין המוני כוכבים מפורסמים ודוגמניות נחשקות, ניב סולטן הישראלית גנבה את ההצגה. השחקנית, שלבשה בגד שחור בעיצוב סאן לורן, הגיעה בשל מועמדות הסדרה בכיכובה, "טהרן", בקטגוריית הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר. סולטן, שהודיעה לאחרונה גם על תמיכתה בתאגיד כנגד האיומים בסגירתו מצד שר התקשורת, הגיעה מהודרת ומתוקתקת, והתחככה עם לא מעט כוכבים עולים נוספים בטקס. אמנם "טהרן" לא זכתה בפרס היוקרתי, אך הכוכבת שלו בהחלט עשתה רושם.



השחקנים יו דנסי וקלייר דיינס מצפים לילד נוסף

לאחר 14 שנות נישואין, פורסם כי זוג השחקנים יו דנסי ("חניבעל") וקלייר דיינס צפויים להביא לעולם ילד שלישי, אח או אחות קטנים לבנם בן העשר ובתם בת הארבע. בני הזוג הכירו בשנת 2006 במהלך צילומים לסרטם המשותף "לפנות ערב". הם התארסו כ-3 שנים לאחר מכן ונישאו באותה שנה בטקס בצרפת. השניים לא מרבים לשתף את התקשורת והציבור בפרטים על חיי הנישואים שלהם והם גם לא פעילים ברשתות החברתיות, כך שלא יודעים הרבה פרטים על הילד השלישי. דיינס, שהגיעה לטקס גלובוס הזהב לפני מספר ימים, אישרה את ההיריון והוסיפה כי הוא לא היה מתוכנן.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט