רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - אורלנדו מגורש, גרנט אבא ומי עצבני על מקס הזועם?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בהוליווד: יו גרנט אבא, אורלנדו נדחה, מקס הזועם מעצבן ומי הכוכב הגדול שחובב גולגולות דינוזאורים?

ברכות ליו גרנט, לשחקן בן ה-55 ולחברתו נולד תינוק חדש. זהו הילד השני שלו עם המפיקה השבדית אנה אברשטיין בת ה-37 והוא יהיה אח לעוד שלושה ילדים, שניים מהם נולדו ממערכת יחסים קודמת של גרנט עם מארחת במסעדה סינית ששמה טינגלן הונג. סך הכל ארבעה ילדים משנת 2011. והיד עוד נטויה. גרנט אף דאג לרכוש להונג ואברשטיין בתים בסמוך לביתו שבלונדון כדי שיהיה לו יותר קל לבקר את כל המשפחה.

בפעם הבאה שעושים לכם בעיות בשדה התעופה תדעו שאתם לא לבד כי אורלנדו בלום מבין לליבכם. כוכב "שר הטבעות" עשה את דרכו לדלהי שבהודו רק שהוויזה שלו נדחתה על ידי הרשויות המקומיות והוא נאלץ באישון לילה לטוס חזרה לאנגליה. בלום הוזמן להודו כאורח של כבוד מטעם הממשלה ותכנן בנוסף לבקר בטאג' מאהל. שרת החוץ המקומית שמעה על התקרית הלא נעימה וסידרה מיד ויזה חדשה לבלום, שאפשרה לו לחזור ולהישאר בהודו. ככה זה שיש חברים.

[*]

הרגלי הקנייה של ניקולס קייג' הם לא רגילים בלשון המעטה. השחקן מרבה להוציא מיליונים על כל מיני פריטים שונים ומשונים כגון בית רדוף רוחות, נחשי קוברה לבקנים, תנינים, פירמידות (???) וגם מכוניות למבורגיני וטירות ברחבי העולם. חכו זה עוד לא נגמר - אחת הקניות שהחזירה אותו לאחרונה לכותרות היא של גולגולת דינוזאור.

אי שם ב-2007 קייג' שילם כ300,000 דולר על גולגולת של טיראנוזאורוס שזכה בה במכירה פומבית שהתקיימה בגלריה בלוס אנג'לס, אחד המתחרים על הרכישה הלא שגרתית היה לא אחר מליאונרדו דיקפריו. עם הזמן התברר שטיפוס מפוקפק בשם אריק פרוקופי הבריח את הגולגולת ממונגוליה לארה"ב ומכר אותה לגלריה. פרוקופי ישב בכלא על הברחה של מאובנים נוספים וחלק מעסקת הטיעון שלו כללה מציאה של כל המאובנים שלקח איתו לארה"ב. כמו כן הוגשה תלונה להחזיר את הגולגולת אבל שמו של קייג' נעדר מההאשמות. בכל מקרה דובריו של השחקן מיהרו להצהיר שהוא מתכוון להחזיר את הגולגולת. כוכב "מקס הזועם" טום הארדי מוציא לעצמו שם רע בכלי התקשורת. אם יש מישהו שזועם על טום הארדי זהו מבקר הקולנוע של אתר "HitFix" דרו מקוויני. מקוויני נכח באחד מהאירועים לכבוד "האיש שנולד מחדש" בו מככב הארדי וקבע לראיין אותו, רק שהאחרון בחר שלא להופיע. זאת לא הפעם הראשונה שהארדי מבריז למבקר הקולנוע ומסתבר שהוא גם איחר בשלוש שעות למסיבת העיתונאים שנערכה לסרט.

מקוויני לא נשאר חייב והעלה לטוויטר חיבור מלא באהבה שכולו מוקדש להארדי, להלן מספר ציטוטים נבחרים: "טום הארדי מוכרח להפסיק להשתתף במסיבות עיתונאים. הוא גרוע בהן והופך את העבודה של כל המעורבים לבלתי אפשרית. שילך להזדיין. אפילו אם הוא ישחק אותי בסרט אני לא אהיה מוכן לראיין אותו. ראיתי אותו גורם ליחצנים לבכות. הוא בחר לנמנם במקום להיפגש איתי. אני מבין, להיות כוכב קולנוע גדול זה עול כבד. תודה שהפכת את העבודה שלי לבלתי אפשרית בגלל שאתה כזה פרח עדין ומזויין. אף אחד לא מוכרח להתראיין או לדבר עם התקשורת אבל אם אתה מתחייב לזה אל תתנהג כמו חרא. שקלתי לא לומר כלום אבל הזמן שלי שווה משהו וטום הארדי הוא רק שחקן. אני לא נזהר יותר, תינוקות מפונקים כמו הארדי יודעים כמה שהתקשורת צריכה אותם וסומכים שהיא לא תטנף על כמה מזעזע הם מתנהגים". העצה הכי טובה שהמדור יכול לתת לשחקן היא לא לעצבן מבקר קולנוע עם חשבון טוויטר, נא להיזהר.

[*]

ולסיום למייגן פוקס יש כמה דברים לומר להורים הטריים מביננו (יו גרנט למשל). הכוכבת בת ה29, שמוכרת בעיקר משני הסרטים הראשונים בסדרת ה"רובוטריקים" ואמא צעירה בעצמה, דורשת להרחיק את הנוער מהרשתות החברתיות. היא חלקה את דעותיה עם המגזין "אס וויקלי": "אני חושבת שזה מקום מאוד רעיל לצעירים. מתקיימת היררכיה בבתי ספר בה קובעים מי מקובל על פי כמות הלייקים שהוא מקבל או לפי מספר העוקבים אחריו. זה נוראי לשמוע את הילדים שלך שואלים מי אהב את התמונה שהעליתי? מי עוקב אחרי?". לא רק ילדים נפגעים מהרשתות החברתיות, מייגן סיפרה שנטשה את טוויטר אחרי חמישה ימים, "בזמן הקצר שהייתי בטוויטר קיבלתי הודעות מילדות בנות 12 ו-13 שכתבו שאם אני לא אעקוב אחריהן חזרה הן יהרגו את עצמן. הורים צריכים לשים לב למה שקורה עם הילדים שלהם ולהרחיק אותם מזה. זה מקום לא אחראי ומסוכן". המדור מציע למייגן לפנות לפוליטיקה, שרת חינוך כמוה לא הייתה ולא תהיה.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט