רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - שרליז ת'רון מתלוננת, ניקולס קייג' מפריד מכות

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בהוליווד: מלחמות ראש בראש, הדוגמניות מול האודישנים, ניקולס קייג' מול כוכב רוק מזדקן, וופי גולדברג נותנת פייט לכאבי המחזור, איימי שומר נגד המגזינים ומפורסמת אחת שלקחה סמי הזיה וחזרה עם תובנות.

כן, הגיע הרגע הזה בשבוע שאתם צריכים לרחם על היפים והמפורסמים, והפעם ה"קורבן" היא שרליז ת'רון (שבשבוע שעבר סיפרה כמה "כיף" היה לשחק לצד טום הארדי הבעייתי). בראיון למגזין "GQ" הבריטי ת'רון חשפה את מכאובם הבלתי נסבל של היפים והגבוהים. אז מה היה לה להגיד? בעיקר שתפקידים טובים הלכו לאנשים בעלי מראה רגיל ונשים הורסות כמוה נשלחו לכיוון דלת היציאה. "עבודות בעלות משקל אמיתי הלכו לאנשים שפיזית היו מתאימים אליהן. כמה תפקידים יש לדוגמניות גבוהות ויפהפיות? כשיש הצעה לתפקיד עם בשר, אלה שנראים הכי טוב נדחים ראשונים".

[*]

ואם יש מישהי שלא מוכנה לעבור על ההתבטאויות הללו בשתיקה היא גיבורת הילדות של המדור האת'ר מטראצו, הלא היא ווינרדוג האגדית מ"ברוכים הבאים לבית הבובות" (גם נתנה הופעה ב"יומני הנסיכה"). מטראצו כתבה לפני כשנה טור אודות החוויות שלה כשחקנית בעלת מראה "רגיל" במונחים של תעשיית הבידור. מפיקים ובמאים אמרו לה שהיא "לא שווה זיון", אז לכן לא התקבלה לתפקידים הראשיים. בטוויטר היא הגיבה: "אני לא מסכימה בכל ליבי. מבוסס על שנים של ניסיון".

ואפרופו "יומני הנסיכה", אן האת'וויי ובעלה אדם שולמן הביאו לעולם בן זכר, לאחר הריון שהרגיש כמו 30 חודשים. מחדשות "E" נמסר שהלידה קרתה ב-24 למרץ בלוס אנג'לס והשם הנבחר הוא ג'ונתן רוזבנקס שולמן. זהו הילד הראשון לזוג שנשואים מ-2012. שיהיה בהרבה מזל.

מישל רודריגז משתתפת בסרט דוקומנטרי המצטלם בפרו שם היא שותה משקה שידוע כמעורר רוחנית ובעיקר גורם להזיות. המסע המיוחד הזה גרם לה לשאול שאלות קיומיות מהותיות, ובנוסף לקנא בחברה פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים לפני שנתיים ושיחק לצידה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". רודריגז לקחה לא פשוט את הפרידה מווקר והמוות שלו הביא אותה לסוג של שיגעון. "אני חייבת לומר, כשאיבדתי את פול עברתי שנה שבה התנהגתי כמו חיה. ניסיתי פיזית להיפטר מהמחשבות על הקיום האנושי. על כמה החיים חולפים, ואיך זה שאנחנו כאן רגע אחד ויכולים להיעלם ברגע אחר. השתגעתי ממחשבות ועשיתי כל דבר שיכולתי כדי להתחבא מעצמי. הטריפ מהמשקה העציב אותי שפול השאיר אותי פה. זה לא היה עצב שהוא כבר איננו. זה היה יותר קנאה שהוא הגיע לשם קודם". למדור יש פסיכולוגית טובה אם מישל צריכה את המספר.

[*] מה עושה ניקולס קייג' בימים אלו חוץ מלקנות פירמידות הזויות וגולגולות במחירים שערורייתיים? מפריד במכות בין סולן להקת "מוטלי קרו", וינס ניל, לבין אישה כלשהי. ואיפה כל זה יכול לקרות אם לא בלאס-וגאס. האתר TMZ מדווח שהתגרה התחילה במלון "אריה" כשאישה ניגשה לבקש חתימה מניקולס קייג' שהיה בחברת ניל. ניל מצידו, ללא כל התראה מוקדמת, תפס את האישה בשיערה והפיל אותה לרצפה. קייג', שכנראה למד דבר או שניים מסרטי "גוסט ריידר" בהם כיכב, תקף את ניל בחזרה ומשך את המאבק שלהם מחוץ למלון על מנת להכניסו לרכב. וינס טרם נלקח לתחנת המשטרה אבל נמצא כרגע במרכז חקירה פלילית. עוד יום במשרד מה שנקרא.

וופי גולדברג יוצאת בליין מוצרי מריחואנה שמתיימר לטפל בכאבי מחזור. לטענתה המוצרים הם תגובה לכאבים שחשות נכדותיה, והאחרונה החליטה שאם זה עוזר להן כולן צריכות ליהנות מכך. וופי, 60, בעלת תשוקה רבה לסגולות המריחואנה הרפואית, שכן היא משתמשת בה לכאבי הראש שנגרמים כתוצאה מהגלוקומה שלה. הליין המדובר יעמוד למכירה עוד החודש, בינתיים רק בקליפורניה. ולפני שאתן ממהרות לקנות יש לציין שמומחים מוסרים שהמוצרים לא הוכחו מדעית באשר ליעילותם.

[*]

מגזין "גלאמור" העז לכלול את איימי שומר ("אסון מהלך") ברשימת הנשים במידות גדולות והיא לא התלהבה כל כך מהעניין. שומר, שגאה מאוד בגזרתה הנשית והלא אנורקטית, העלתה תמונה מהשער של המגזין לחשבון האינסטגרם שלה עם תגובה מושחזת ביותר, "אני לא חושבת שיש משהו רע בלהיות מידה גדולה. אישה בריאה ויפה. מידה גדולה היא מידה 16 באמריקה. אני נעה בין מידה 6 ל-8. מגזין 'גלאמור' הכניסו אותי לגיליון שלהם מבלי לשאול אותי או ליידע אותי וזה לא מרגיש לי נכון. נערות צעירות שרואות את מבנה הגוף שלי חושבות שזאת מידה גדולה? לדעתי זה לא מתאים".

[*]

המדור יוצא להפסקה ויחזור ב-5 למאי
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט