רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

השערורייה החדשה של לינדזי לוהן: "החבר שלי כמעט הרג אותי"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור הרכילות השבועי חיים ב-Seret: לינדזי בריב גדול עם החבר החדש, ג'ניפר אניסטון נגד בריונים, ואן דאם מפוצץ ראיון ודאגלס הבן יוצא מהכלא
בדיוק כשנראה שחייה של כוכבת "ילדות רעות" לינדזי לוהן עומדים סוף סוף להתייצב - הדרמה חזרה במלוא העוצמה. השחקנית האדמונית בת ה-30 ניהלה בחודשים האחרונים מערכת יחסים עם איש העסקים המיליונר איגור טרבסוב ,23. העתיד נראה ורוד ואפילו הייתה טבעת אירוסין, אלא שהיחסים עלו על שרטון ברגע שלוהן העלתה לרשת החברתית האשמות בדבר בגידה מצדו של טרבסוב בטענה שהוא יצא למסיבה בלעדיה ופלרטט ארוכות עם עלמת חן מצודדת. "אני מניחה שהייתי כך גם בגיל 23", כתבה בטוויטר ולאחר מכן הפילה פצצה כשהעלתה תמונה מסרט שלה משנת 2009 "Labour Pains" והכריזה שהיא בהיריון.

עוד לא הספקנו להירגע מהמחשבה שלינדזי הולכת להיות אמא וכבר יום אחרי היא תועדה בתקרית קשה. לוהן שמתגוררת בלונדון צולמה על ידי שכניה צורחת ובוכה במרפסת ביתה ואומרת שאיגור חנק אותה וניסה להרוג אותה. בהקלטה נשמעת הכוכבת אומרת "בבקשה, הוא חנק אותי הרגע. הוא כמעט הרג אותי. תסתלק מהבית שלי. אתה אדם משוגע וחולה. אתה זקוק לעזרה. אני סיימתי, אני לא אוהבת אותך יותר. אי אפשר להכות אישה ולחשוב שזה בסדר. כולם ראו שנגעת בי. זה מוקלט".

בשלב מסוים השכנים הזמינו את המשטרה שנאלצה לפרוץ את דלת הכניסה לביתה של השחקנית כי לא היה כל מענה. כמו כן לא נעשה כל מעצר כי לדברם לא הייתה עבירה. בינתיים דווח שאיגור עזב את דירתה של לוהן. אביה מייקל, שלו עבר מרשים של מקרי אלימות, צוטט באתר TMZ כשהוא מאיים על טרבסוב בהודעות טקסט ששלח לו לאחר שלינדזי טענה שהוא בוגד בה באותה מסיבה. בנוסף חבריה של לוהן סיפרו שטרבסוב הוא טיפוס שתלטן ושיש לו בעיית עצבים. הדוברת של השחקנית סירבה לאשר אם היא בהיריון והוסיפה שלמרות הכל לינדזי ואיגור עדיין מעוניינים לתקן את המצב ביניהם.

[*]

במהלך קבלת פרס מפעל חיים בטקס באיטליה ג'ניפר אניסטון חילקה עצות ותובנות כשנשאלה על נושאים ברומו של עולם (שוויון מגדרי, בריונות..) מהקהל המקומי שהיה מורכב בעיקרו מבני נוער מתוחכמים. אחת השאלות הייתה כיצד הוליווד יכולה להשתפר בלספר סיפורים על נשים, "עלינו לחזק נשים לא לעסוק רק בשמלות, יופי וסלפיז. אנחנו צריכים להתחיל לשוחח, להניח את הטלפונים בצד ולצאת מהרשתות החברתיות, לקחת הפסקה מהם. זאת הסיבה שאנחנו לא רואים את הסיפורים הנכונים על המסך, כי כולם תקועים בטלפונים שלהם".

כשאניסטון חשבה שהשאלות הקשות עומדות להסתיים הגיעה עוד אחת, איך היית מתמודדת עם בריונות? והתשובה: "כשאתה נתקל בבריון עליך לא להרשות לו להמשיך לפעול. יש לתמוך אחד בשני כקבוצה ולהוקיע את ההתנהגות שלו. כיום עם האינטרנט זה אינסופי ויש הרבה מעשי בריונות שמתחבאים מאחורי מסך המחשב. נהגנו לחשוב שרק בילדות קורה שצוחקים עלינו. גם לי זה קרה וזאת הרגשה נוראית. עכשיו גם כמבוגרים אנחנו חווים את זה ברשת מול פחדנים אנונימיים שמסתתרים. אסור לתת לזה לחדור אלינו ושוב פעם, לעזוב את המחשבים ולנהל יותר שיחות".

[*] פעם הבאה שאתם מראיינים את ז'אן קלוד ואן-דאם אל תשכחו לא להזכיר את קיילי מינוג, כי הוא עלול לקום וללכת. כוכב האקשן האגדי עשה ראיון לווייני מבנגקוק לתכנית בוקר אוסטרלית לכבוד ביקור שלו באוסטרליה בחודש הבא. בעיות טכניות בזמן השידור הספיקו לעצבן את הכוכב השרירי וכשהגיעה שאלה על גאוות היבשת הדרומית הזמרת קיילי מינוג (ששיחקה איתו ב"סטריט פייטר" ואיתה היה לו רומן ב-1994) זה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו והוא הסיר את המיקרופון ופרש מהריאיון כשנשמע אומר "מה לעזאזל קורה עם אוסטרליה? אני לא יכול לעשות את זה. מה זה אמור להיות?". המדור לא מבין על מה המהומה, כל קשר לקיילי נחשב לכבוד גדול.

[*]

שנים לא קלות עברו על מייקל דאגלס, אביו שעבר שבץ ומאז השתקם, פרידה זמנית מאשתו השחקנית קתרין זיטה ג'ונס, סרטן שבו נלחם תקופה ממושכת ובנו קמרון שנשלח ב-2010 ל-7 שנים בכלא בגין מכירת סמים. כעת הבן (מנישואיו של דאגלס לדיאנדרה לוקר) משתחרר מוקדם ואולי קצת נחת תגיע למשפחה.

קמרון, 37, נעצר כשנתפס מוכר קריסטל מת'. שבוע לאחר מכן חברתו ניסתה להבריח הרואין לכלא שבו הוחזק. גזר הדין הוחמר מ-5 שנים ל-7 שנים בגלל אותו אירוע בו הודה שסייע לחברתו להכניס הרואין לכלא. ומה התכניות עכשיו של דאגלס ג'וניור? לדברי "Page Six" הוא מתכנן לכתוב ספר על השהות הארוכה בבית הסוהר. וזה הולך להיות מסקרן. גם בגלל שנחשף כמלשין והאסירים לא אהבו את הרעיון במיוחד, מה שגרם לראש משפחת פשע להציע פרס כספי עבור ראשו. ב-2012 הוא הועבר לבידוד שם נשאר עד 2014. הספר העתידי גם צפוי לכלול את הקושי בלהיות נכד ובן לשני אייקונים בהוליווד.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט