רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - אורלנדו בלום וג'סטין ביבר בקרב לוהט

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור רכילות הכוכבים: אורלנדו בלום וג'סטין ביבר בתמונות פפראצי חושפניות במיוחד, ג'ארד לטו בעד הגייז וליאו מבהיל את ג'ונה היל
הרשת עברה טלטלה לא פשוטה בעקבות העירום הגברי הפתאומי שהציף אותה, בעיקר היה זה שחקן אחד מאוד נחשק שמצא לנכון לקלף מעצמו את כל הבגדים ליד זוגתו ולעיני באי המקום וכמובן מול עדשות הפפראצי החטטניות. אורלנדו בלום ("שר הטבעות") בן ה-39 יוצא מזה כמה חודשים עם כוכבת הפופ קייטי פרי, שמועות על פלירטוטים לוהטים עם האקסית של ג'סטין ביבר סלינה גומז כנראה לא פגעו ביחסים של השניים והם בחרו לצאת לנפוש באחד מהחופים של איטליה. קייטי ואורלנדו נראים בסדרת התמונות נוגעים ללא הרף אחד בשנייה וגם נהנים משיוט זוגי על חסקה בר מזל אלא שאז ברגע מסוים בלום נותר ללא בגדים ועובר להלך על החול עירום כביום היוולדו.

[*]

יום לאחר מכן כבר צצו תמונות עירום חדשות, הפעם של יריבו המושבע של בלום ג'סטין ביבר (שתגרה פרצה ביניהם בעבר על בת הזוג הקודמת של בלום מירנדה קר). בתמונות נצפה ביבר טובל במימי האוקיינוס בחברת דוגמנית בלונדינית חשופת חזה. מסתמן שהתחרות על תשומת לב התקשורת עודנה בשיאה.

מי שלא נשאר אדיש לאיברים הגבריים המדוברים היה סת' רוגן שהתפנה לתת חוות דעת בראיון לאנדי כהן שביקש ממנו להשוות בין שני הכוכבים המתערטלים. "את של ג'סטין כבר ראיתי והכל נהדר אבל עם של אורלנדו הייתי מאוד שמח. הוא בכושר מצוין, והוא גדול יותר פיזית אז מבחינה פרופורציונלית תיארתי לעצמי שהכל יהיה גדול יותר".

אם בעירום גברי עסקינן אז גם למיילו ונטימיליה ("גיבורים", "בנות גילמור") יש מה לומר בנושא, בעיקר על הישבן של עצמו ששבעה מיליון צופים כבר זכו לצפות בו בקדימון לסדרה החדשה בה הוא מככב "This Is Us". מיילו ממש בסדר עם זה שאחוריו השריריים הם מושא להערצה, "כשהגעתי לסט ביום הראשון לצילומים הסתכלתי בתלבושות שהכינו לי ולא היה שם יותר מידי. היו בעיקר חתיכות בד בצבע עור וסלוטייפ. זה לא היה ביג דיל כי כבר הספקתי להופיע בעירום ואני לגמרי מרגיש בנוח עם הישבן שלי. עבדתי בשבילו קשה".

[*] ג'ארד לטו ("יחידת המתאבדים") עצר להתראיין למגזין "GQ" ובין היתר, על אף שזכה באוסקר על ששיחק טרנסג'נדר, הוא חושב שלהוליווד יש עוד דרך ארוכה לשינוי התפיסה שלה בנוגע לקהילה הלהט"בית. "לדעתי לשחקן הומוסקסואל מוצהר יציעו אפשרויות אחרות משחקן סטרייט, אולי זה נשמע פוגע אבל זאת המחשבה שלי כעת. זה לא צריך להיות ככה. זה עדיין עסק מאוד שמרני".

לטו ידוע כשחקן שממעט בתפקידים קולנועיים ביחס לעמיתיו ומקפיד לשחק את דמות יוצא הדופן, לטענתו מעולם לא היה עליו הלחץ להיות הגבר השרירי האידיאלי בסרטים. "יש מקום להכל. הרבה אנשים רוצים שהדברים יהיו בצורה מסוימת אבל זה רק חוסר הביטחון שלהם שמדבר. אנחנו נמצאים בתקופה מעניינת שבה אנשים חוקרים כל מיני רעיונות על זהות, לא רק גבריות או נשיות. בתקווה שתתחיל תבנית חדשה להגדרה של עצמנו. באשר אליי, אף פעם לא קיבעתי את עצמי לצורת גבריות כלשהי. זה בסדר להיות עצמך עם כל מה שכרוך בכך".

[*]

ליאונרדו דיקפריו מוכר לנו כשחקן רציני עם תפקידי עומק מרשימים שהביאו לו שלל תארים ופרסים, עם זאת ביום יום הוא לא נמנע מלהשתעשע ולצחוק עם חבריו. ליאו, שיודע דבר או שניים על מעריצים טורדניים, התחזה למעריץ עם טלפון שרוצה להצטלם עם השחקן האהוב עליו, ג'ונה היל (ששיחק עימו ב"הזאב מוול סטריט"), שהוא חברו הטוב של דיקפריו. היל שטייל לו על מדרכות ניו יורק לתומו באמת נראה מבוהל במקצת. על המתיחה סיפר ל"Entertainment Tonight” שליאו תפס אותו לא מוכן והוא למעשה היה די מפוחד מהסיטואציה.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט