רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס חובקים ילד חדש

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ראש השנה בהוליווד ואווירת החג לא פוסחת על הכוכבים. נעמי ווטס מתחילה את השנה העברית כרווקה לוהטת, בלייק לייבלי יולדת, ג'וש ברולין מתחתן, ג'סטין ת'רו מוטרד ומינדי קלינג מסוכסכת
השחקנית מועמדת האוסקר נעמי ווטס ובן זוגה לייב שרייבר ("ריי דונובן") נפרדו אחרי 11 שנים. הזוג נצפה לפני כחודש מדגמן חיוכים על השטיח האדום בפסטיבל ונציה האחרון אבל זה היה רק חלק ממסע קידום סרטם המשותף. השניים בחרו להכריז על הפרידה רשמית ופרסמו הודעה לתקשורת: "במהלך החודשים האחרונים הגענו למסקנה שהכי טוב לנו כמשפחה יהיה להיפרד כזוג. אנחנו מצפים לגדל את ילדינו באהבה גדולה, כבוד וחברות. אנחנו מוקירים את הסקרנות והתמיכה שלכם. עם זאת אנו מבקשים להתחשב בילדינו ובזכות שלהם לפרטיות". השניים לא היו נשואים ויש להם שני בנים, אלכסנדר "סשה" פיט בן ה-9 וסמואל קאי בן ה-7.

מזל טוב מגיע לבלייק לייבלי ולבעלה ריאן ריינולדס שחובקים תוספת חדשה למשפחתם. האמא המאושרת ילדה השבוע בניו יורק את יורש העצר (או יורשת, טרם ידוע) השני לבית ריינולדס-לייבלי, כשהיא מקבלת לביקור אורחות כמו אחותה רובין לייבלי וטיילור סוויפט. לזוג הנאה יש בת בשם ג'יימס שנולדה ב-2014.

[*]

ואם כבר בעניין שמחות, השחקן ג'וש ברולין התחתן עם העוזרת האישית שלו קת'רין בויד. הטקס הרומנטי התקיים בצפון קרוליינה ובין המוזמנים ניתן היה למצוא פנים מוכרות כגון בראדלי קופר, מאט דיימון, אמו החורגת של ג'וש ברברה סטרייסנד ובעלה (אביו של ג'וש) ג'יימס ברולין. ברולין בן ה-48 החל לצאת עם קת'רין במרץ 2013, כחודש לאחר שהמגזין UsWeekly הכריז על פרידה מאשתו דאז השחקנית דיאן ליין. בנובמבר 2013 השחקן, אשר ידוע בשל התפרעויותיו האלימות, נכנס למכון לגמילה מאלכוהול.

[*]

הכתף התומכת והאיש שמחזיק לג'ניפר אניסטון את היד ביום יום – ג'סטין ת'רו - מבקש להניח לחברתו בסוגיית ההריון אחת ולתמיד. בריאיון כנה למגזין Men Health UK סיפר ת'רו המוטרד שלתקשורת יש אובססיה לגוף של ג'ניפר, בייחוד לרחמה. "בשלב מסוים זה נהפך לבריונות. זה מבאס שאנשים מכוונים את המצלמות שלהם לבטן שלך, והכל במסגרת מעקב הריון מוזר שכזה". ג'סטין לא עצר פה וניגש לטפל גם ביחס התקשורת לחצפון הגוף שלו. בסדרה בו מופיע ת'רו ("הנותרים") הוא נראה באחד הפרקים מקפץ במכנסי טרנינג שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, האינטרנט לא התעלם מהמראות האלה וצילומי מסך של השחקן צצו בכל פינה. "אני לא רוצה להגיד שעשו ממני אובייקט אבל זה היה מביך. זה הרגיש כמו כשמישהו מוריד לך את המכנסיים בפומבי. כל מי שצולם בצורה לא מחמיאה יבין אותי". המדור היה חייב לבדוק מיד הכצעקתה ונותר בעיקר המום. אניסטון אישה בת מזל.

[*]

מינדי קלינג על גג העולם, עם סדרה מצליחה ("מינדי") ושכר טלוויזיוני מהגבוהים ביותר לנשים כיום על המרקע אין לה סיבה להתלונן, רק חבל שיש לה את אחיה ברקע להרוס את החגיגה. השניים ניתקו קשר מזה שנתיים. כעת אחיה של קלינג, ויג'איי ג'וג'ו, מוציא ספר זיכרונות חושפני הנקרא "כמעט שחור: הסיפור האמיתי על איך הצלחתי להתקבל לבית ספר לרפואה כשהעמדתי פנים שאני שחור" (קליט). לטענתו מינדי ידעה על המזימה שלו לשקר בנוגע לגזעו והיא מכחישה זאת. על כריכת הספר מופיע ציטוט של מינדי אומרת: "הספר הזה הולך לבייש את המשפחה". ויג'איי לא מסכים עם אחותו בלשון המעטה, לכן היה לו את הדברים האלה לומר: "את משחקת זונה בטלוויזיה ואת חושבת שהספר הזה יביא בושה למשפחה?". עוד אמר האח הסורר שאחותו המפורסמת נוהגת להטות את הציבור והאנשים בחייה כנגד אויביה בהוליווד.

לדוגמא אחותו של האקס שלה בנג'מין נוג'נט. לטענתו, קלינג ביקשה בחשאי מהסוכנים שלה להפסיק לייצג את האחות אחרי שהבטיחה שהיא תעזור לה. "אם מינדי תתחיל מעכשיו לחשוב פעמיים לפני שהיא תוקעת למישהו סכין בגב בגלל מה שכתבתי אז אני עושה לה טובה גדולה", אמר האח.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט