רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: זה רשמי - גל גדות היא הכוכבת הגדולה של שנה

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: "וונדר וומן" הישראלית היא השחקנית שזכתה למספר הכניסות הרב ביותר ב-IMDB, קייט מקינון מספרת על העבודה עם גדות ב-"SNL", אמבר הרד מגיבה על הסערה סביב ליהוק ג'וני דפ ל"חיות הפלא", דסטין הופמן מואשם בהטרדה מינית על ידי אישה נוספת וכוכבת "המפץ הגדול" מקבלת לעולם את בתה הבכורה
עכשיו זה רשמי - גל גדות היא הכוכבת הגדולה של השנה

מדי שנה מפרסם האתר IMDB את רשימת 10 הגדולים שלו בתחומים השונים בקולנוע. הדרך בה הוא בודק זאת היא על ידי מספר הכניסות לעמוד של השחקן\נית. אל העשיריה הפותחת נכנסה באופן מפתיע רק שחקנית אמריקאית אחת, כוכבת "משמר המפרץ" - אלכסנדרה דדריו. ברשימה תוכלו למצוא גם את כוכבת "משחקי הכס" אמיליה קלארק הבריטית והשחקן השוודי ביל סקארסגארד, שגילם את פניוויז הליצן בסרט האימה "זה".

מי שהתברגה בצמרת הרשימה, בפער מוחץ ולא מפתיע, היא לא אחרת מאשר גל גדות שלנו. כזכור גל שברה שיאים בקופות לאחר יציאת הסרט "וונדר וומן" וככבה בסרט "ליגת הצדק", שלא כל כך הצליח, אך עדיין זכה לפרסום רב.

[*]

כוכבת "SNL" מגלה פרטים על העבודה עם גל גדות

ואם כבר עסקנו בגל, בשבוע האחרון התראיינה כוכבת "SNL", קייט מקינון בתכניתו של ג'ימי פאלון, שם היא דיברה בין היתר על העבודה עם "וונדר וומן" שלנו בתכנית. זוכת פרס האמי סיפרה על הארוחה המסורתית שערך הצוות לכבודה של גל, בה היא ביקשה מכולם לחשוף משהו שאף אחד לא יודע עליהם.

כוכבת "מכסחות השדים" צחקה והוסיפה כי "כל מה שהיא אומרת זה כמו נבואה. שאלתי אותה, 'אז יש לך תחביבים, גל?' והיא אמרה 'אני אוהבת ללכת לחוף הים, לגלוש על סאפ. אני אוהבת לראות את הילדות שלי רצות על החול. אני אוהבת ללכת למלדיביים…'". אמרה בצחוק, "היא שאלה אותי 'אז יש לך תחביבים קייט?' וכל מה שיכולתי לומר זה 'אני צופה ב"דייטליין'". מקינון בנוסף צחקה וקראה לעצמה 'קרפדה מערבית' לעומת ה"אלה הים תיכונית".

מה שהיה משעשע במיוחד בראיון הזה, שאת כל הסיפור היא סיפרה כשהיא מחקה את גל. מקינון, שכרגיל מצליחה לחקות באופן מושלם דמויות כמו הילרי קלינטון, הצליחה לדייק ולהדהים גם אותנו בחיקוי המאוד מדויק לכוכבת הישראלית.



אמבר הרד מגיבה על הסערה סביב ליהוק ג'וני דפ ל"חיות הפלא"

ביום שלישי האחרון, מחברת ספרי "הארי פוטר", ג'יי. קיי. רולינג, שברה את שתיקתה לגבי איומי המעריצים להחרים את הסרט הבא בסדרה, לאחר שדפ הואשם באלימות על ידי אשתו לשעבר, אמבר הרד. בהצהרתה, רולינג אמרה כי "סיפורים הופיעו בעבר בתקשורת שמדאיגים אותי ואת כל מי שעובד על הזיכיון. לפי הבנתנו של הנסיבות, יוצרי הסרט ואני לא רק מרגישים בנוח עם דביקות בקאסט המקורי, אלא גם שמחים שג'וני יגלם דמות עיקרית בסרטים שלנו."

בנוסף אליה גם הבמאי דיוויד ייטס ואולפני "האחים וורנר" שחררו הצהרות רשמיות שתומכות באמירותיה של רולינג. "בהתאם לנסיבות והאינפורמציה שיש לנו, נמשיך לתמוך בהחלטה של המשך העבודה עם ג'וני דפ". בהצהרה המלאה השתמשו האולפנים בציטוטים מתוך ההצהרה של הרד ודפ. אשתו לשעבר של דפ, שלפי הפרסומים היא זו שהתחילה את המהומה כנגדו, הגיבה בטוויטר בצירוף ההצהרה הרשמית של הזוג. "לפרוטוקול, זו הייתה ההצהרה המשותפת המלאה שלנו, לבחור משפטים מסוימים ולהוציא אותם מהקשרם זה פשוט לא נכון או הוגן. נשים, תמשיכו להיות חזקות ולתמוך אחת בשנייה. אוהבת, אמבר".



דסטין הופמן מואשם בהטרדה מינית על ידי אישה נוספת

דסטין הופמן עומד בפני האשמות חדשות בגין הטרדה מינית על ידי שחקנית ששיחקה לצדו בברודווי. קת'רין רוסטר, שכיכבה ב"מותו של סוכן", לצדו של הופמן בשנות ה-80, טוענת שהופמן היה מכניס את ידיו מתחת לבגדיה כמעט בכל לילה שהופיעו יחד בסצנה מסוימת על הבמה, ובאחת מהפעמים חשף את החזה שלה ללא הסכמתה לאנשי צוות.

"לילה אחר לילה הייתי חוזרת הביתה ובוכה," אמרה רוסטר. "זה הכניס אותי לדיכאון ולא הייתה לי שום מערכת יחסים אישית טובה עם הקאסט." רוסטר היא האישה השלישית שמאשימה את הופמן בהטרדה. בפני הראשונה הספיק להתנצל, אך נכון לעכשיו הוא מסרב להגיב בנוגע להאשמות הנוספות.

כוכבת "המפץ הגדול" מקבלת לעולם את בתה הבכורה

תגידו מזל טוב למליסה ראוש, שקיבלה לעולם את בתה הבכורה - סיידי ראוש. הכוכבת, המגלמת את דמותה של ברנדט בסיטקום "המפץ הגדול", הודיעה על כך באינסטגרם, ביום שני האחרון יחד עם הכיתוב - "זו בת". מליסה בת ה-37 עברה בעבר הפלה טבעית, לפני שהכוכבת הודיעה על הריונה שוב בחודש יולי האחרון.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט