רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-seret: הריב של כוכבות "האנטומיה של גריי"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: גל גדות היא הפנים החדשות של "ריבוק", כוכבת "האנטומיה של גריי" מגיבה להשמצות בעקבות עזיבת שתי מכוכבות הסדרה, מרטין פרימן חושף: "הלחץ מצד המעריצים הרס לי את חוויית שרלוק" וסינתיה ניקסון מ"סקס והעיר הגדולה" הודיעה כי תרוץ לתפקיד מושלת ניו יורק
גל גדות היא הפנים החדשות של "ריבוק"

רשת אופנת הספורט "ריבוק" הודיעה שהפרזנטורית החדשה שלהם היא לא אחרת מאשר גל גדות שלנו. מאז ההודעה פרסמה החברה מספר תמונות מהקמפיין הראשון יחד עם גדות והתמונות כצפוי מהממות. לכוכבת "וונדר וומן" עבר מפואר בכל הנוגע לספורט.

"בייחוד עם אימא שהיא מורה לספורט, נחשפתי לאורח חיים ספורטיבי מגיל צעיר מאוד," אמרה גדות. "דרך הכושר, גיליתי שאני מתחזקת לא רק פיזית אלא גם מעצימה את הביטחון העצמי, לא יכולתי למצוא שותפים טובים יותר מריבוק להצטרף אליי במסע הזה." כזכור גדות בנוסף שירתה בצבא כמד"סניקית.

הבחירה לעבוד עם גל, לפי הצהרתה של החברה, הייתה חלק מ"התחייבות להעצמת נשים." היא מצטרפת לרשימה של נשים חזקות אחרות שפרסמו את מותג הספורט, שכוללת בין היתר את הזמרת אריאנה גרנדה וויקטוריה בקהאם. "אנחנו רוצים לשתף פעולה עם נשים שיוכלו להחדיר ביטחון עצמי בכל הדורות, לקחת סיכונים כדי להמשיך לדחוף הלאה, והכל תוך ביצוע שינוי חיובי בעולם", אמר טוד קרינסקי, מנכ"ל יחידת הביצועים העסקית של "ריבוק". "הרוח 'האכזרית' והמנהיגות הטבעית שלה כבר כבשו מיליונים, ואנו מאמינים שזו רק נקודת ההתחלה. באמצעות כושר, אנחנו יודעים שיש לנו את הכוח לשנות את חייהם ואנחנו מאושרים שיש כוח כזה בפינה שלנו על מנת לספר את הסיפור הזה".

כוכבת "האנטומיה של גריי" מגיבה להשמצות

בינואר שעבר כוכבת "האנטומיה של גריי" אלן פומפאו הפכה לשחקנית הטלוויזיה המרוויחה ביותר, כשחתמה על עסקה חדשה עם אולפני ABC לפיה תרוויח 20 מיליון דולר בשנה על תפקידה בדרמה הרפואית. ביום חמישי האחרון, מספר שבועות לאחר העסקה, דיווח מגזין "דדליין", כי שתיים מהשחקניות הראשיות של הסדרה, ג'סיקה קאפשו ושרה דרו, יעזבו את הסדרה לאחר סיום העונה הנוכחית. בנוסף רמז המגזין כי השתיים עוזבות בעקבות קיצוצים לאחר חתימת החוזה עם פומפאו. מספר שעות לאחר מכן, הבהירה כוכבת הסדרה כי היא לא תעמוד בצד כאשר משמיצים אותה על כך שהיא אחראית לעזיבת חברותיה לקאסט.



[*]
מרטין פרימן חושף: "הלחץ מצד המעריצים הרס לי את חוויית שרלוק"

לאחר התגובות לעונה הרביעית של "שרלוק", מרטין פרימן לא בדיוק ממהר להמשיך לעוד עונות. פרימן אמר כי הפופולריות המסיבית של הסדרה גורמת לציפייה מסוימת מצד המעריצים לשמור על רמה גבוהה וזה מאוד קשה לרצות את כולם, במיוחד את המעריצים שקיוו לזוגיות בין שרלוק לווטסון. "היו קבוצה של אנשים שממש רצו שהעונה הרביעית תסתיים בכך שנהיה יחד. אני ובנדיקט, מעולם לא שיחקנו זוג אוהבים, אנחנו גם לא כאלה," אמר. "אם להיות כנה, זה היה כמעט בלתי אפשרי. 'שרלוק' מיד הפכה ל'חייתית' באופן מהיר מאוד ברמה גבוהה מאוד. כשאתה מתחיל ככה זה מאוד קשה לשמור על זה".

"הציפיות של אנשים, זה כבר לא מהנה יותר. אף אחד לא יכול ליהנות מדבר כזה. זה סוג של 'תעשו ככה, אם לא, אתם אידיוטים'. זה מוציא את כל ההנאה." הוסיף פרימן. כשנשאל על העונה ה-5 הגיב ואמר כי הם לא שוללים את האופציה לחלוטין ופשוט היו זקוקים להפסקה אחרי העונה הרביעית. ולאלו מכם שממש מתגעגעים לראות את השניים משתפים פעולה, תוכלו לראות אותם יחד בקרוב בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף".

סינתיה ניקסון הודיעה כי תרוץ לתפקיד מושלת ניו יורק

השחקנית סינתיה ניקסון (מירנדה מהסדרה "סקס והעיר הגדולה"), צייצה בחשבון הטוויטר שלה הכרזה כי היא עומדת להתמודד במירוץ על תפקיד מושלת ניו יורק. ניקסון תתחרה בחודש ספטמבר נגד המושל הנוכחי, אנדרו קואומו, שמכהן בתפקיד מינואר 2011, בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית. "זה הזמן להיראות", אמרה בסרטון יוטיוב שהופץ כחלק מהצעד הראשון של הקמפיין, והוסיפה: "זה הזמן להילחם". במידה ותיבחר תהפוך ניקסון למושלת הראשון בהיסטוריה של ניו יורק.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט