רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הביקור של כוכב "בית הנייר" בישראל

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: כל הפרטים על הנאומים המצחיקים בגלובוס הזהב וביקורת התלבושות הטובות והגרועות בשטיח האדום, כוכבי "רפסודיה בוהמית" - רמי מאלק ולוסי בוינטון - הפכו לזוג, השחקנית שי מיטשל חושפת שעברה הפלה והביקור של "הלסינקי" בנתניה ובספארי ברמת גן
טקס גלובוס הזהב לשנת 2019- הנאומים המצחיקים והמתלבשים הטובים והגרועים

ביום ראשון בלילה נערך טקס גלובוס הזהב שפתח באופן רשמי את עונת הפרסים לשנת 2019 וייתכן שיכתיב את הרוח של שאר העונה. את הטקס הנחו כוכב "ברוקלין 99", אנדי סמברג וכוכבת "להרוג את איב", סנדרה או, שגם הייתה אתמול לשחקנית הראשונה ממוצא אסייתי שזוכה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. למרות חוסר הקשר המוחלט בין שני המנחים, הם הציגו כימייה מצוינת ועשו עבודה טובה.

הטקס התחיל במונולוג הפתיחה של הו, שהספיקה לצחוק על ציטוט ה-"100 אנשים בחדר" המוכר של גאגא, שלמרבה ההפתעה לא קטפה אתמול את פרס השחקנית הטובה ביותר והפסידה אותו לגלן קלוז על תפקידה ב"האישה". היא הוסיפה וצחקה על הייצוג של המוצאים השונים בהוליווד ועל התופעה של שחקנים לבנים ממוצא אמריקאי המגלמים תפקידים של אנשים בעלי מוצא שונה. "כל הכבוד ל'עשיר בהפתעה' על היותו הסרט הגדול הראשון שמלהק שחקנים אסייתיים-אמריקאים בתפקידים הראשיים מאז 'הרוח שבמעטפת' ו'אלוהה'", שני סרטים שגרמו למחלוקות בדעת הקהל בנוגע לליהוק. מתוך הקהל נשמעה צעקת "אני מצטערת" של אמה סטון על תפקידה ב"אלוהה".

שני המנחים פיזרו בדיחות לאורך כל הערב והמשיכו עם מסורת "הזמנת פיצה לקהל" כשהכניסו אנשים שלבושים בחלוקי מעבדה לבנים שחילקו שוטים לכל הקהל. הטקס היה במלא נאום מרגשים ומביכים, והצעת נישואין מזויפת של איימי פוהלר ומאיה רודולף שלעגו להצעת הנישואין של הזוכה גלן וויס בטקס האמי בספטמבר האחרון. אפשר לומר שלא יותר מדי דרמה כמו שאני אוהבת ומצפה, בייחוד לא לאחר מחאת #metoo שהתרחשה שנה שעברה והתחילה מכך שהכוכבות לבשו שחור על השטיח האדום וכוכבים רבים ענדו סיכת מחאה על דש הבגד.

אז למרות שהטקס עצמו היה נטול דרמות, לשמחתי הדרמה האמיתית הייתה על השטיח האדום, מה שמוביל אותי לחלק האהוב עליי בעונת הפרסים - פרסי המתלבשים הטובים והגרועים ביותר של טקס גלובוס הזהב 2019. בפינת מי שצריכים להחליף סטייליסט או לפחות להדליק את האור כשהם מתלבשים יש לנו את בילי פורטר שהתבלבל באירוע והגיע עם גלימת קסמים ורודה, ייאמר לזכותו שהוא דפק כניסה בלתי נשכחת. אחריו יש לנו את סופיה קרסון בלוק שנראה כמו וילון מסוגנן במיוחד, כשאליה הצטרפה בלוק תואם, ג'נאל מונה שנראתה כמו מנורת שולחן. גם קתרין זיטה ג'ונס שכחה את הימים בהם היא נראתה מיליון דולר בשמלות מהממות והגיעה בשמלה ירוקה ללא גזרה מדויקת, מה שלמען האמת די הזכיר לי חסה.

[*] ונעבור לאלו שעושים את העבודה כמו שצריך ומגיעים לטקס בדרמה, כמו כוכבים אמיתיים. סנדרה הו בשמלת ורסצ'ה אדומה, ליידי גאגא שמובילה את הרשימה וסובבה ראשים בשמלה בצבע תכלת עם שובל משתרך של ולנטינו וכמובן שהיא מוסיפה לזה טוויסט משלה ומגיעה עם שיער בצבע תואם. כמובן אין רשימת מתלבשים מוצלחת בלי טראג'י פי. הנסון, שהגיעה בשמלת קטיפה בצבע ירוק כהה והספיקה במהלך הטקס לאבד את אחת הטבעות שלה ולקבל אותה חזרה מטרי קרוז וג'וליה רוברטס שהגיעה לבושה במה שנראה כמו שילוב בין שמלה לאוברול, ולמען האמת היא מבצעת את זה באופן די מוצלח. את תואר הזוג שהגיע בסטייל קוטפים ג'ון קרסינסקי ואמילי בלאנט שכיכבו יחד השנה ב"מקום שקט". לוסי בוינטון, בת זוגו החדשה של רמי מאלק, הגיעה זהובה ונוצצת, בדיוק כמו הפסלון שלקח בן זוגה בסוף הטקס.

את רשימת הלוקים המלאה תוכלו לראות בקישור לחצו כאן

כוכבי "רפסודיה בוהמית" הפכו לזוג!

רמי מאלק, כוכב "רפסודיה בוהמית" מאשר בנאום את הזוגיות שלו ושל לוסי בוינטון, ששיחקה לצדו את דמותה של מארי אוסטין, בת הזוג והחברה הטובה ביותר של פרדי. בטקס הענקת הפרסים של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בפאלם ספרינגס, זכה מאלק בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט הביוגרפי על להקת קווין ואמר: "אני בר מזל לעמוד פה, תודה לך לוסי בוינטון. היית אלי שלי (קריצה לסרט חזק אחר בעונת הפרסים הזו - כוכב נולד"), הביטחון שלי, אהובתי, תודה לך מקרב לב".

[*]

כוכב "בית הנייר" בביקור בארץ הקודש

השחקן דארקו פריק, שידוע בעיקר בתור "הלסינקי" מהסדרה המצליחה של נטפליקס "בית הנייר", ביקר השבוע בארץ. מטרת הביקור של השחקן הייתה הרצאה בפני חברות הייטק בנושא עמידה בלחץ מול קהל ומצלמה. פריק התארח במשך השבוע בסוויטה בבית המלון "איילנד" בפולג נתניה. בסיום הביקור אף נפרד מחברי הצוות שליוו אותו לאורך השבוע ואיך לא גם עצר לתמונה. בנוסף לשהותו במלון, טייל הכוכב ברחבי הארץ וביקר בגן החיות ברמת גן שם הצטלם והאכיל ג'ירפות, והצטלם עם עובדי הגן.

[*] (דארקו פריק ומנכ"לית מלון "איילנד" בנתניה שרון סיידא)
השחקנית שי מיטשל חושפת- "עברתי הפלה"

כוכבת "שקרניות קטנות ויפות" לשעבר חשפה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפלה במהלך שנת 2018. מיטשל, שמככבת כעת בסדרה החדשה מבית נטפליקס "את", פרסמה רצף של תמונות בסטורי שלה שמסכמות את הרגעים החשובים שלה בשנת 2018, כשבסופן תמונה של סונוגרם ולב שבור. הכוכבת כתבה: "התמיכה והאהבה שרבים מכם הביעו הרימו אותי במהלך הימים הקשים שלי. אחד מהם קרה בשנה שעברה לאחר שעברתי הפלה ואיבדתי את הילד של החלומות והתקוות שלי".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט