חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: הסדרה "המרגל" על אלי כהן מגיעה בקרוב לנטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור כפול ועמוס במיוחד של חדשות הסטרימינג של הכתב שי שגב: תמונה מתוך המיני סדרה "המרגל" בכיכובו של סשה ברון כהן, סרטי המשך ל"לכל הנערים שאהבתי", אלביס מציל את אמריקה בסדרה חדשה, תכנים אינטראקטיביים צפויים בנטפליקס, טריילר לסרט "אהבה היא השטח שלה", מחזות מברודוויי יעובדו לסרטי טלוויזיה, מיזם רב לשוני חדש של נטפליקס, קורט ראסל חוזר לגלם את סנטה קלאוס, תמונות ראשונות מהסדרה "הפוליטיקאי", יוצרי "משחקי הכס" חתמו על חוזה רב שנתי עם נטפליקס ומערכת היחסים של ביל קלינטון ומוניקה לוינסקי תהפוך לסדרה
תמונה מתוך המיני סדרה "המרגל" בכיכובו של סשה ברון כהן

הסדרה המדוברת, בהשראת הסיפור האמיתי של סוכן המוסד לשעבר, אלי כהן, אשר חדר בהצלחה לשורות המשטר הסורי בשנות ה-60 המוקדמות, מתקרבת בצעדי ענק. כהן הצליח להתקרב למנהיגי המדינות החשובים ביותר ולחבריהם העשירים והמשפיעים ולזכות ברמות אמון גבוהות מצד סוריה, מדינת האויב אשר פעלה בחשאיות נגד ישראל. הסדרה כוללת 6 פרקים באורך 60 דקות ותשודר בנטפליקס ישראל ב-06 בספטמבר, 2019. הסדרה תהיה בכיכובו של סשה ברון כהן אשר מגלם את אלי כהן, הדר רצון רותם, מוני מושונוב, אורי פפר ועוד, ובוימה על ידי גידי רייף ("חטופים").

[*]

זוכרים את הסרט "לכל הנערים שאהבתי"?

הסרט השני בסדרה: "לכל הנערים: נ.ב. אני עדיין אוהבת אותך" יגיע ב-12 בפברואר, 2020. וגם הסרט השלישי בסדרה: "To All the Boys: Always and Forever Lara Jean" (אין עדיין שם עברי) – כבר נמצא בשלבי הפקה.



אלביס מציל את אמריקה

פרסיליה פרסלי וג'ון אדי יצרו עבור נטפליקס את "Agent King" - קומדיית פעולה מונפשת למבוגרים, שבה אלביס פרסלי הוא בעצם סוכן ממשלתי סמוי שדואג לשלומה של ארצות הברית, בזמן שהוא מתפקד גם כמלך הרוק'נרול. מייק ארנולד ("ארצ'ר") יכתוב את הסדרה. טרם פורסם מועד שידור או הפקה.

[*]

תכנים אינטראקטיביים צפויים בנטפליקס

בין הדברים הרבים שמייחדים את נטפליקס ממתחריה נמצאים התכנים האינטראקטיביים שלה. הטכנולוגיה הייתה מוגבלת בהתחלה, אך עם הגעתם של "מיינקראפט: סטורי מוד" ו-"מראה שחורה: בנדרסנאץ'" בשנת 2018, הפורמט עבר לקדמת הבמה הטכנולוגית של נטפליקס, שמדווחת כי עד 12 כותרים אינטראקטיביים נמצאים או מגיעים בקרוב לספקית התוכן. לפי הספירה, שישה כבר הופקו (בנוסף לרשום לעיל, "החתול במגפיים: חי בספר", "אתגר בטבע", "סטרץ' ארמסטרונג: הפריצה" ו-"באדי ת'אנדרסטרק"). כלומר שישה נוספים בדרך במהלך השנה הקרובה, וזאת מבלי שיצא פרסום בנושא.

לא נראה שכרגע תהיה עונה 2 ל-"באדי ת'אנדרסטרק", אך הנה מה שצפוי:

• במהלך 2020 – פרק ספיישל אינטראקטיבי בסדרה: "קימי שמידט"

• הסדרה המונפשת המשעשעת האינטראקטיבית שיצר מאט לייזל: "Battle Kitty"

• פרק ספיישל אינטראקטיבי בסדרה: "בייבי בוס: גדול בעסקים"

• פרק ספיישל אינטראקטיבי בסדרה: "כרמן סנדייגו"

• סדרת הילדים המבוססת על ספרים: "הילדים האחרונים על כדור הארץ"

• סדרה נוספת של חברת יוניברסל, שפרטים עליה טרם נמסרו טריילר לסרט "אהבה היא השטח שלה"

בלי חבר ובלי עבודה, גבריאלה העירונית (כריסטינה מיליאן) מחליטה ברגע של ספונטניות להשתתף בתחרות – וזוכה בפונדק כפרי בניו זילנד. כשהיא מגיעה אל היעד הנכסף, היא מגלה שהחזית שלו מתפוררת, שמתגוררת בו עז ושהשכנה שלה, שלא מפסיקה לדחוף את האף, חומדת את הנכס לעצמה. גבריאלה מחליטה לשפץ ולמכור את הפונדק ושוכרת את שירותיו של ג'ייק טיילור (אדם דמוס), קבלן אוסטרלי שמאוד משועשע מהלם התרבות שאחז בבחורה העירונית. עכשיו היא צריכה להחליט אם להמשיך בחיים שהתחילה לבנות לעצמה או לחזור לחיים שהשאירה מאחור. "אהבה היא השטח שלה" ("Falling Inn Love") תעלה בנטפליקס ישראל ב-29 באוגוסט, 2019 (עם תרגום לעברית).



נטפליקס ממשיכה לעבד מחזות מברודוויי לסרטי טלוויזיה

ענקית הסטרימינג מפרסמת תמונות ראשונות מהדרמה: "בן אמריקני". המחזה שמצליח מאוד בימים אלו בברודוויי מתאר אם שחורה ואב לבן פרודים - שנפגשים שוב בתחנת המשטרה שבה הם מחפשים תשובות לגבי בנם הנעדר. השחקנים בסרט: קרי וושינגטון, סטיבן פסקוול, ג'רמי ג'ורדן. 01 בנובמבר, 2019, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית). עיבודים נוספים למחזות מצליחים מברודוויי שנראה בקרוב בנטפליקס: "The Prom", כמו גם "The Boys in the Band" וכן את "Ma Rainey’s Black Bottom".

[*]

מיזם מטורף, קלסטרופובי, רב-לשוני ובעיקר מסקרן של נטפליקס

סדרת הטלוויזיה "Criminal" מתרחשת כולה בחדר חקירות אחד, אלא שיש כמה גרסאות שונות ושחקנים שונים לסדרה - בגרסה הבריטית: שני בלשים מנהלים חקירה אכזרית בניסיון לחלץ הודאה ברצח מרופא שאינו משתף פעולה. בין השחקנים: דיוויד טננט, קלייר-הופ אשיטי ויוסף קרקור. בגרסה הצרפתית משתתפים נטלי ביי, ז'רמי רנייה ושרה ז'ירודו. בגרסה הספרדית משתתפים אמה סוארס, חורחה בוש ואלברו סרוונטס. בגרסה הגרמנית משתתפים נינה הוס ופטר קורט. כל הגרסאות מגיעות לנטפליקס ישראל ב-20 בספטמבר, 2019 (עם תרגום לעברית).

[*]
קורט ראסל חוזר לגלם את סנטה קלאוס לקראת חג המולד

ראסל יחזור בהמשכון לאחד מהסרטים המוצלחים עד היום בהפקתה של נטפליקס: "להציל את חג המולד" | "The Christmas Chronicles". אמנם אין עדיין תאריך שידור, אך יש לצפות לסרט לקראת חג המולד 2020. עוד הוכרז, כי הבמאי של "שכחו אותי בבית", כריס קולומבוס, יהיה גם הבמאי של סרט זה. הסרט הראשון זכה ל-20 מיליון צופים בשבוע הראשון לעלייתו לנטפליקס. הסרט המקורי הופק על ידי החברה של קולומבוס, אלא שהפעם הבמאי החליט לקחת את המושכות לידיו.



תמונות ראשונות מהסדרה "הפוליטיקאי"

מהיוצרים של "גלי" ו-"פוזה": ריאן מרפי, בראד פלצ'וק ואיאן ברנן ועם אסופה מגוונת של שחקנים מכובדים: בן פלאט, גוונית' פאלטרו, ג'סיקה לאנג, זואי דויטש, לוסי בוינטון, ג'וליה שלייפר, לורה דרייפוס ועוד... אנו מקבלים דרמה קומית פוליטית ולהט"בית לבני נוער. העלילה על פי תקציר נטפליקס: כבר בילדותו ידע שיבוא יום ויהיה נשיא ארצות הברית. אבל קודם הוא חייב לצלוח בשלום את הזירה הפוליטית הבוגדנית ביותר: בית הספר התיכון. 27 בספטמבר, 2019, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).

[*]

יוצרי "משחקי הכס" חתמו על חוזה רב-שנתי עם נטפליקס

דיוויד בניוף ו-די. בי. וייס חתמו על הסכם רב-שנתי לכתיבה, הפקה ובימוי של סדרות טלוויזיה וסרטים עבור נטפליקס. השניים חוזרו על ידי שישה אולפנים: וורנר (הבעלים של HBO - הבית של "משחקי הכס"), אמזון, אפל, קומקאסט, נטפליקס ודיסני – ולבסוף נטפליקס זכתה בחוזה.

מערכת היחסים של ביל קלינטון ומוניקה לוינסקי תהפוך לעונה החדשה של "סיפור פשע אמריקאי"

הסדרה של רשת FX: "סיפור פשע אמריקאי" שמשודרת בנטפליקס ישראל כשתי מיני-סדרות: "אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון" וכן "הרצח של ורסצ'ה" תפיק עונה שלישית (שכנראה גם תהפוך למיני סדרה בנטפליקס ישראל). שתעסוק בניסיון ההדחה של נשיא ארצות הברית בדימוס, ביל קלינטון, ומערכת היחסים שלו עם מוניקה לוינסקי. הצילומים יחלו בפברואר 2020 בארצות הברית, והשידור מתוכנן ל-27 בספטמבר, 2020, משמע כנראה נראה את העונה בישראל רק לקראת 2021.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט