חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "סמוך על סול" מחודשת לעונה שישית ואחרונה

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: "המקום הטוב" חוזרת לפרקי סיום העונה האחרונה, ג'סיקה בייל נמצאת בשלבי הפקת סדרת מתח חדשה ו"סמוך על סול" חוזרת בעונה חמישית ועתידה להיות מחודשת לעונה שישית ואחרונה. היוצר הדרום קוריאני- בונג ג'ון הו מככב על המסך הקטן עם עיבודים טלוויזיוניים ליצירותיו הקולנועיות "פרזיטים" ו"רכבת הקרח", וסדרת הספין אוף ל"משחקי הכס" מתחדשת בתאריך יציאה עתידי.
"המקום הטוב" חוזרת בפרקי סיום העונה האחרונה

הקומדיה הקלילה והכיפית "המקום הטוב", חוזרת בפרקי סיום לעונה האחרונה בהחלט. אחרי שהוקרן חלקה הראשון של העונה הרביעית בספטמבר האחרון, הוחלט לצאת לפגרה של מספר חודשים (עם פרק מותח במיוחד), עד לחזרתה של הסדרה לאירוע הפרידה אשר יסכם את העונה והסדרה כולה. הסדרה עוקבת אחר חוויותיה הקיצוניות של אלינור שלסטרופ בעלת האופי הבעייתי, המוצאת את עצמה עם מותה ב"מקום הטוב" (גרסה מודרנית של גן עדן) עקב טעות שאירעה בזיהוי שלה. כתוצאה מכך, מנסה אלינור, יחד עם חבריה להפוך לאדם טוב יותר ולהרוויח את מקומה במקום הטוב בצורה ישרה והגונה. יוצר הסדרה הוא מייקל שור, האחראי בין היתר לעיבוד האמריקאי של הקומדיה המוקומנטרית "המשרד", "ברוקלין 99" ועוד אחרים. פרק סיום הסדרה נקבע לתאריך ה-30 בינואר.



ג'סיקה בייל מפיקה סדרה חדשה

ג'סיקה בייל מונתה להיות אחראית על הפקת סדרת מתח חדשה בשם "Last Summer" לרשת הטלוויזיה Freeform . הרשת ממשיכה במגמתה ליצור תוכן מקורי והחליטה להפיק סדרה חדשה עליה אחראי התסריטאי ברט וי. רויאל (שכתב בין היתר את קומדיית הנעורים "באה בקלות"). הסדרה תציג את מקרה היעלמותה של קייט - נערה פופולרית ואהובה מעיירה קטנה בטקסס, ויתפרס לאורך תקופה של שלושה קיצים בין השנים 1993-1995. במקביל נעקוב אחר השינוי אותה חווה ג'נט המתגוררת גם היא בעיירה הקטנה בטקסס, והופכת מנערה שקטה וכמעט שקופה לנערה הפופולרית ביותר בעיירה. הפרקים לאורך העונה יקפצו בין נקודות המבט של השתיים ויחשפו את החוויות השונות אותן הן עוברות.

"סמוך על סול" תחודש לעונה נוספת ואחרונה

עוד לפני עליית העונה החמישית של סדרת הספין-אוף המוערכת "סמוך על סול" (העתידה לצאת בסוף פברואר הקרוב), יצאו בשבוע שעבר יוצרי הסדרה פיטר גולד ווינס גיליגאן, בהצהרה רשמית כי רשת AMC הזמינה עונה שישית לסדרה המצליחה. העונה הנוספת תהיה גם העונה האחרונה של הסדרה ותהיה מורכבת מ-13 פרקים. כך, תהפוך סדרת הספין אוף לארוכה בפרק אחד מסדרת האם שלה "שובר שורות" שהכילה 62 פרקים בסך הכל. בתקופה האחרונה יחד עם יציאת הסרט "אל קמינו" המהווה המשך של אירועי הסדרה "שובר שורות", רלוונטיות הסדרה והשיח סביבה כאחת הסדרות היותר מוערכות ואיקוניות של השנים האחרונות רק המשיך לבסס את עצמו, ונראה כי חידוש הסדרה לעונה שישית ואחרונה לא באמת היה מוטל בספק.

[*] יוצר "פרזיטים" בונג ג'ון-הו על המסך הקטן

ההתרגשות סביב טקס פרסי האוסקר הקרב והשיח ההולך וגובר סביב היוצר הדרום קוריאני בונג ג'ון-הו הופכת אותו לאחד היוצרים היותר מבוקשים ברשתות הטלוויזיה בימים האחרונים. המועמד לפרס הסרט הטוב ביותר עם סרטו "פרזיטים", עתיד להיות חלק מהפקה ועיבוד הסרט המצליח למיני סדרת טלוויזיה עבור רשת HBO . כרגע לא ידועים פרטים בסדר גודל רחב יותר והאם העיבוד יהווה רימייק של הסרט או מעין סדרת ספין אוף שלו.

נוסף על עיבוד "פרזיטים" למסך הקטן, נראה כי עולים עוד פרויקטים ישנים בהשראת הבמאי המבוקש מן האוב. דוגמה לכך היא עיבוד סרטו "רכבת הקרח" (Snowpiercer), אל המסך הקטן. הסרט משנת 2013 של ג'ון- הו, מציג דיסטופיה קפואה אשר החיים בה מתקיימים ומתנהלים על קרונות רכבת הנמצאים בתנועה מתמדת כאשר הקרונות מחולקים לפי מעמדות חברתיים. למרות שהעבודה על הסדרה ופיתוחה התחילו עוד אי שם בשנת 2015, הרעיון הספיק להיות מושהה לזמן רב ולעבור בין הרשתות הטלוויזיוניות השונות עד שבסופו של דבר מצא את מקומו ברשת TNT המפתחת אותו בימים אלו וחשפה כי הסדרה עתידה לעלות עוד במאי הקרוב.



חידוש סדרת הספין- אוף ל"משחקי הכס"

אחרי אי ודאות רבה, הודעות על ביטולים, פיטורים וחידוש הפרויקט, רשת HBO הודיעה כי סדרת הספין אוף "House of the Dragon", המבוססת על הסדרה האייקונית "משחקי הכס", תעלה ככל הנראה לקראת שנת 2022. הסדרה תגולל לאורך 10 פרקים, את סיפור בית טרגריאן ותתרחש כ-300 שנים לפני עלילות "משחקי הכס".
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט