חדשות טלוויזיה / סדרות

מדריך צפייה: הסרטים הלהט"בים הטובים בנטפליקס - חלק א'

מדור מדריך צפייה בנטפליקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סגר הקורונה נותן לנו זמן רב מתמיד להשלים תכנים שתמיד רצינו, וגם להכיר תכנים חדשים שלא שמענו עליהם מעולם. יאיר הוכנר, מייסד ומנהל אמנותי של הפסטיבל הגאה ועורך מדור הביקורות באתר, עם המלצות הצפייה לסרטים הלהט"בים הטובים ביותר בנטפליקס • חלק ראשון
מוות בבואנוס איירס

מותחן משטרתי מפתיע ולא שגרתי תוצרת ארגנטינה. בואנוס איירס, השנה היא 1980 . הבלש צ'אבס הוא איש משפחה נשוי באושר הנחשב לאחד מאנשי החוק הוותיקים והקשוחים בעיר. הוא נזעק לפתור פרשת רצח מסתורית של אחד האנשים העשירים בארגנטינה. בזירת הרצח הוא פוגש בשוטר צעיר ויפה תואר בשם אל, המתנדב להפוך לשוטר סמוי כדי לחשוף את זהותו של הרוצח. המשימה היא לפתות את מי שנחשב למאהבו של הנרצח, איש עשיר ואמן דראג.

במהלך החקירה צ'אבס מתחיל להיות מודאג מכך שאל נהנה יותר מדי מעבודתו הסמויה ומהמפגשים הרומנטיים השונים. מה שמתחיל כמשימה רגילה למדי הופך לאישי, מורכב וחושף צדדים נסתרים באישיותו של צ'אבס. המועמד לפרס האוסקר דמיאן ביצ'יר ("העשב של השכן") כריזמטי ומרשים כצ'אבס וצ'ינו דארין כאל הצעיר מקסים וסקסי להפליא.



הגבר הרביעי בחוץ

אדם בן ה-24 הוא מכונאי נאה שעובד במוסך שאת זמנו הפנוי מעביר עם שלושת חבריו מילדות. ארבעה גברים באמצע שנות העשרים לחייהם, השייכים למעמד הפועלים ובעיקר מבלים את זמנם בשתיית בירה, משחקי קלפים וצפייה בערוצי הספורט. הם בטוחים שהם יודעים הכל אחד על השני עד שבוקר אחד אחרי לילה של שתיה, אדם מפתיע אותם ויוצא מהארון. שלושת החברים מנסים להראות את תמיכתם כמיטב יכולתם מה שיוצר שפע סיטואציות מצחיקות ודרמטיות.

אנדרו נאקמן בסרט הקולנוע הראשון בבימויו מספק לצופים 86 דקות מבדרות. אוון טוד האנונימי לוהק לתפקיד הראשי והוא בהחלט סוג של תגלית. קורד אוברסטריט הזכור לטובה מ "Glee"-גונב את ההצגה כאחד מחבריו של אדם והשחקנית קייט פלאנרי מהסדרה "המשרד" נפלאה כאמו של אדם.



להחזיק את הגבר

מיטב כוכבי הקולנוע האוסטרליים, ביניהם זוכה האוסקר ג'פרי ראש ("ניצוצות", "נאום המלך"), גאי פירס ("פרסיליה מלכת המדבר", "ממנטו"), אנתוני לפאליה ("לנטנה") וקרי פוקס ("מלאך על שולחני") משתתפים בעיבוד קולנועי מרגש של רב מכר משנת 1995. הספר, המבוסס על זכרונותיו של טימותי קוניגראב, היה מכתב אהבה מרגש לבן זוגו ג'ון קאלו שנפטר מאיידס. מאוחר יותר הפך הסרט להצגה מצליחה ולאחר מכן לסרט קולנוע המתאר את השנים הראשונות של מגפת האיידס באוסטרליה דרך סיפור אהבתם של טימותי וג'ון. השניים נפגשו לראשונה בגיל 15 וקיימו זוגיות שנמשכה שני עשורים בתקופה שמערכות יחסים להט"ביות עדיין לא היו מקובלות בארץ מולדתם והקהילה עדיין נאבקה על זכותה להתקיים. למרות הקשיים השונים והמאבקים עם משפחותיהם והחברה השמרנית, בני הזוג מגלים שהאתגר הגדול ביותר שלהם עוד לפניהם. ריאן קור וקרייג סטוט מספקים הופעות מרגשות הנתמכות על ידי מיטב שחקני הקולנוע האוסטרליים האיכותיים של תקופתנו. הכינו את הממחטות.



פרופסור מרסטון ונשות החיל

סרטה של הבמאית/תסריטאית אנג'לה רובינסון מביא אל קדמת הבמה את הביוגרפיה המיוחדת של הפסיכולוג האמריקאי ויליאם מרסטון, ממציא מכונת האמת. מרסטון הוציא לפועל את האידאלים המתקדמים שלו על שחרור נשים דרך יצירת גיבורת-העל וונדרוומן. הסיפור שמאחורי המצאת האמזונה המצוירת הוא סקסי ונועז יותר מכל מה שתוכלו לדמיין. במרכזו שלישייה אוהבת ורומנטית של אנשים מבריקים שחיו חיים משותפים יוצאי-דופן בתקופה שמרנית ביותר, ויצרו יחדיו סמל של כוח נשי.

השנה היא 1920. ויליאם ואליזבת' מרסטון הם אקדמאים צעירים ומבטיחים באוניברסיטת טאפטס. הסטודנטית אוליב נמשכת לשניהם, בפרט לאליזבת'. במהרה היא הופכת לעוזרת מחקר ולשותפה לחיים הפרטיים של בני הזוג. מה שמתחולל בחדר השינה של השלישייה ישפיע על הקריירה האקדמית של הזוג מרסטון, וההשראה שוויליאם מקבל משתי הנשים בחייו עתידה לשנות את עולמם. רובינסון מציירת מחווה מבדרת, אמיצה ויצירתית לשלושת החלוצים ששינו את פני התרבות האמריקאית והעולמית.



ג'ונאס

שני רגעים מחייו של ג'ונאס משתלבים זה בזה, כל אחד מהם משקף את הגבר שהוא כיום: ב-1995, כשהיה נער צעיר ולא מקובל, גיי בארון שלראשונה מתאהב, ו-18 שנים לאחר מכן, כגבר צעיר וסקסי, פראי ואימפולסיבי, בן שלושים ומשהו שנע בין תגרות אלימות לסטוצים מזדמנים, כאשר הוא מחפש איזון בחייו.

מה קרה בשנת 1995 שהפך את ג'ונאס מנער תמים לפרא חסר השליטה שהוא כיום? כריסטוף קרייר בסרט הביכורים שלו, מגיש לצופים מותחן פסיכולוגי שיחזיק את הקהל על קצה הכיסא במשך 82 דקות. שימו לב לשחקן העולה פליקס מריטו בתפקיד הראשי שנראה לאחרונה בסרט "120 פעימות בדקה" ומספק בסרט זה הופעה מעולה.

מתחת לשפתיה

סרטה של הבמאית\שחקנית קנדית אפריל מולן מביא למסך הקולנוע רומן בלתי צפוי בין שתי נשים שהקשר הנרקם ביניהן ישנה את חייהן. יסמין (נטלי קריל), עורכת במגזין אופנה מצליח, חיה בשלווה עם ארוסה. ערב אחד היא יוצאת למסיבה עם חברתה הטובה ביותר, שם היא פוגשת את דאלאס (הדוגמנית אריקה לינדר), שרק לאחרונה סיימה מערכת יחסים עם בת זוגה.

בתוך כמה ימים דאלאס הכריזמטית ובעלת הביטחון העצמי מצליחה לסחוף את שתיהן לרומן פנטסטי, אבל המציאות זוקפת ראשה. שתיהן יצטרכו להתמודד עם המשמעות של הקשר שנרקם ביניהן וכיצד הוא משפיע על סביבתן. הבימוי של מולן בעל עוצמה, והתסריט של סטפני פבריצי כתוב בכנות. הסרט כולו צולם על ידי צוות של נשים, אחת הסיבות לאמינות ולטבעיות של ההתרחשויות.



LOEV

זהו לא סרט בוליוודי טיפוסי. "LOEV" על שמו יוצא הדופן הוא יצירה עצמאית נועזת, בועטת ועשירה ברגשות. ג'אי הוא איש עסקים צעיר מארה"ב שמגיע לביקור מולדת קצר במומבאי לפגישת עבודה. הוא מנצל את הימים הראשונים כדי לבלות עם ידידו הוותיק סאהיל, מוזיקאי צעיר שחולם על חיים באמריקה. השניים מבלים בטיול בהרים ממערב לעיר. סאהיל רק רוצה לנקות את הראש ולהשאיר מאחור את מערכת היחסים הכאוטית עם בן זוגו לשעבר. לעומת זאת ג'אי רוצה הרבה יותר מזה .במהלך 48 השעות שלהם יחד מנסים השניים לחדש את הקשר הישן ולהתחבר מחדש. בהדרגה נחשף סיפור מורכב יותר המעלה אמיתות כואבות.



אימו – המחזמר

אם רוח הנעורים דבקה בכם ואתם אוהבים סרטי נעורים מוזיקליים, אבל עם טאץ' קווירי ושפע הומור – אז הסרט האוסטרלי הנפלא "אימו – המחזמר" הוא הסרט המושלם בשבילכם. איתן, ילד רגיש בעל דמיון מפותח, הסובל מנטיות אובדניות, מגיע לבית ספר תיכון חדש. הוא מצטרף ללהקת האימו בבית ספר המתחרה מול להקה של קבוצת נוער נוצרי שחברה בה טריניטי, נערה נוצרייה אדוקה. בין השניים ישנה משיכה הדדית אבל הסטיגמות והקבוצות החברתיות השונות בתיכון לא יאפשרו להם לממש את אהבתם. בסרט ישנן רק דמויות משנה גאות, אך הוא מכיל מסרים חברתיים חשובים בנוגע לקבלת האחר.

לחלק השני של הכתבה: לחצו כאן

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט