חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: הצצה ראשונה ל"כבודו" האמריקאי ודיסני עושה היסטוריה

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: טריילר ראשון לגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית "כבודו" בכיכובו של בריאן קרנסטון, "בית הינשוף" של דיסני עושה היסטוריה עם דמות ביסקסואלית ראשונה, מפיק "חינוך מיני" בסדרה חדשה ל-HBO, סדרה חדשה לסת' מקפרלן, איסה ריי תפיק פרויקט טלוויזיוני עבור HBO ודרמת בית חולים מגיעה ל-NBC
הצצה ראשונה ל"כבודו" האמריקאי

רשת הטלויזיה Showtime שיחררה הצצה ראשונה לסדרת הטלויזיה החדשה שלהם "Your Honor", המהווה עיבוד אמריקאי לדרמה הישראלית "כבודו" אותה יצרו רון ניניו ושלמה משיח. "כבודו" מגוללת שרשרת אירועים בלתי צפויה בחייו של שופט בית משפט השלום- מיכה אלקובי, הנאלץ לפעול בניגוד לכללים המוסריים המעצבים את חייו על מנת להגן על חיי בנו. את דמותו של מיכה אלקובי (המגולמת בגרסה הישראלית על ידי השחקן יורם חטב), יגלם השחקן בריאן קרנסטון, המזוהה עם דמות נוספת החווה הידרדרות מוסרית – וולטר וייט ב"שובר שורות".



"בית הינשוף" של דיסני עושה היסטוריה

סדרת האנימציה של ערוץ דיסני "בית הינשוף" עשתה היסטוריה בכך שהעמידה במרכזה דמות ראשית ביסקסואלית- בפעם הראשונה בדיסני. הסדרה עוקבת אחר דמותה של לוז נוצאדה בת ה-14, אשר במסגרת נסיונות ההתחמקות שלה ממחנה הקיץ לנערים בו הייתה צריכה להשתתף נתקלת בפורטל המשגר אותה אל עולם אחר. העולם (אשר נקרא "האיים הרותחים") מפגיש בין לוז לבין אידה - מכשפה מקומית ופורעת חוק המכונה 'גברת הינשוף'. על אף, שלוז נטולת יכולות כישוף, היא מתיידדת עם אידה והופכת לשוליה שלה במטרה להגשים את חלומה להפוך למכשפה בעצמה.

אחרי שהוצג לאורך הסדרה כי לוז נמשכת אל מספר דמויות גבריות, בשני הפרקים האחרונים נראה כי נרקמת מערכת יחסים בינה לבין דמותה של אמיטי בלאייט. אומנם זוהי לא הדמות הראשונה מהקהילה הלהט"בית המופיעה ביקום של דיסני, אך זוהי הדמות הביסקסואלית הראשונה באופן מוצהר אשר הופיעה על המסך במסגרתם.

[*]

מפיק "חינוך מיני" בסדרה חדשה ל-HBO

קומדיית אימה חדשה קורמת עור וגידים עבור רשת HBO. הסדרה העונה לשם "התינוק" מציגה את סיפורה יוצא הדופן של נטשה, אישה בת 38 המרוכזת בעיקר בעצמה וחיה את חייה על פי אג'נדה נטולת אחריות, דאגות ומעצורים, עד לרגע בו אורח חייה מתנקם בה כשהיא נכנסת להריון. עם הולדת התינוק, מבינה נטשה כי ההריון המפתיע היה רק ההתחלה למה שעתיד לצפות לה, כשהתינוק מתברר כיצור מניפולטיבי ובעל כוחות אלימים ההופכים את חייה של נטשה לגיהינום של ממש.

מאחורי הסדרה המבטיחה עומדים שמות מסקרנים רבים כמו סיאן רובינס-גרייס שהפיק את סדרת הנעורים המצליחה "חינוך מיני", לוסי גיימר ("כנופיות לונדון") והמפיקה הוותיקה קרולין שטראוס ("משחקי הכס", "צ'רנוביל"). הסדרה מורכבת מ-8 פרקים ועתידה להצטלם באנגליה לקראת שנה הבאה. סדרה חדשה לסת' מקפרלן

אחרי שבתחילת השנה חתם סת' מקפרלן (היוצר האגדי של סדרות כמו "איש משפחה" ו"אבא אמריקאי") על עסקה כוללת ליצירת תוכן בלעדי עבור רשת הטלוויזיה NBC למשך חמש שנים (עסקה המוערכת בכ-200 מיליון דולר), מכריזה הרשת על הפרויקט הראשון של מקפרלן במסגרתה. הסדרה החדשה תתבסס על פי ספרו של הרמן ווק "The Winds of War" ותענה לאותו השם. העלילה תציג את סיפורה האפי של משפחה אמריקאית היוצאת למסע סוער וחוצה יבשות לאורך תקופת מלחמת העולם השנייה. פרויקט זה יהיה העיבוד השני לרומן של ווק אחרי שבשנת 1983 נוצרה מיני סדרה המבוססת עליו, לרשת ABC זכתה להצלחה.

דרמת בית חולים חדשה מגיעה ל-NBC

למרות שהוכרז על ידי רשת NBC כי דרמת בית החולים החדשה "Transplant", תעלה על המסך בחודש מאי האחרון, נדחתה עליית הסדרה למסכים למועד לא ידוע (כיאה לשנת 2020 הבלתי צפויה). כעת, מכריזה הרשת על התאריך ה-1 לספטמבר הקרוב כתאריך החדש בו תעלה הסדרה החדשה. הסדרה עוקבת אחרי ד"ר באשיר "באש" חמד- רופא סורי המהגר (או יותר נכון- בורח) יחד עם אחותו אמירה לקנדה. יחד, השניים מנסים לבנות את חייהם מחדש בארץ זרה, כשהם נתקלים בקשיים בהסתגלות לארץ חדשה ובנסיונו של באש להגשים את רצונו ולבנות מחדש את הקריירה הרפואית שלו.

איסה ריי תפיק פרויקט טלוויזיוני עבור HBO

היוצרת המוערכת איסה ריי, המוכרת בין היתר בשל הסדרה אותה יצרה "לא בטוחה", יוצאת בפרויקט נוסף- והפעם דוקומנטרי, עבור רשת HBO, ובוחרת לצלול אל תוך ההיסטוריה הטלוויזיונית של הקהילה השחורה. במסגרת הפרוייקט הנקרא "Seen & Heard" יוצגו סיפוריהם של האנשים אשר הפיקו, יצרו והופיעו בתוכניות הטלוויזיה האייקוניות בעבר ובהווה.

הפרויקט מעמיד במרכזו את הנרטיב של הקהילה השחורה בהיסטוריה של הטלוויזיה ומעריך מחדש את התפתחות מעמדם של אלו לאורך ההיסטוריה הטלוויזיונית. "Seen & Heard" יציג ראיונות, סיפורים, חוויות וזיכרונות של היוצרים והמפורסמים ויחגוג את מקומה של הקהילה השחורה ביצירה ובתרבות.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט