חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "Glow" מבוטלת וטיזר לסרט החדש של דיוויד פינצ'ר

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: נטפליקס מחליטים לבטל את העונה הרביעית של "Glow", טיזר לסרטו של דייויד פינצ'ר ("מועדון קרב") על יצירת "האזרח קיין", סרט חדש על הקרב נגד דאע"ש במוסול בהפקת האחים רוסו ("הנוקמים"), סרט אימה מוערך מגיע לנטפליקס מפסטיבל קאן, טריילר לעונה השנייה של "רכבת הקרח" ועוד
הוכרזו הסרטים שיכוסו בעונות הבאות של הסדרה "הסרטים שעשו אותנו"

הצוות העומד מאחורי "הצעצועים שעיצבו אותנו" הודיע כי סדרת הספין-אוף שלהם: "הסרטים שעשו אותנו", תחזור לנטפליקס עם עונה שנייה. כעת אנו יודעים, כי הסדרה תחזור גם לעונה שלישית ורביעית. לא רק זאת, הם מגרים את הצופים עם הסרטים שיכוסו ב-12 הפרקים הקרובים. בעונה הראשונה הוצגו הסרטים: "מת לחיות", "שכחו אותי בבית", "ריקוד מושחת" ו-"מכסחי השדים".

עונות 2-4 יכסו את (לא ידוע הסדר): "פארק היורה", "פורסט גאמפ", "בחזרה לעתיד", "אישה יפה", "הנוסע השמיני", "הסיוט שלפני חג המולד", "אלף" (Elf), "רובוקופ", "סיוט ברחוב אלם", "יום שישי ה-13", "ליל המסכות", "האלווין" ו-"מגלה את אמריקה". טרם נמסר מועד שידור עונה 2 בנטפליקס ישראל.

הסדרה בוטלה, הקומיקס נשאר –" "The Magic Order

בחודש מאי 2018, פורסם כי נטפליקס מפיקה סדרה המכונה "The Magic Order" המבוססת על חוברות הקומיקס, אלא שהסדרה בוטלה. למעשה, הסדרה הייתה אמורה להתבסס על הקומיקס הראשון המקורי של נטפליקס. הקומיקס נכתב על ידי מארק מילר ("קיק-אס", "קינגסמן: השירות החשאי", "מבוקש" ועוד), והציורים הגרפיים לסדרת החוברות נעשו על ידי אמן הקומיקס אוליבר קויפל – שהיה האחראי האמנותי של כותרים כמו "הנוקמים" ו"ספיידרמן המופלא".

ההפקה המוקדמת החלה בפראג במטרה להתחיל צילומים בשנת 2021, אלא שהליהוק בוטל והתסריטים הוחזרו לכותבים - כי לא היו מספיק טובים. גורם בכיר בנטפליקס, הדליף: "הסדרה ללא תתקדם כרגע כפי שקיווינו. נקווה לבקר מחדש את התוכן כסדרת טלוויזיה בעתיד. גודל הפרויקט אל מול המגיפה הנוכחית היוו גורמים תורמים, אם כי ככל הנראה לא העיקריים לביטול המיזם". יחד עם זאת, נטפליקס ממשיכה להפיק עוד חוברות קומיקס תחת כותר זה, שאמורות לצאת כבר בזמן הקרוב.



נטפליקס רוכשת את "מוסול" בהפקת האחים רוסו

נטפליקס רכשה את "מוסול" של מת'יו קרנהאן ותשדר את הסרט במהלך נובמבר 2020. אולפני 101 אמורים היו להפיץ את הסרט בבתי הקולנוע, אולם בשל מגפת הקורונה, התוכניות לא יצאו לפועל. הסרט העלילתי באורך מלא, שעשה את הבכורה העולמית שלו בפסטיבל ונציה בשנה שעברה, מבוסס על האירועים האמיתיים של צוות ה-SWAT של נינווה, יחידת משטרה מבצעית שערכה מבצע גרילה נגד דאע"ש במאבק נואש להצלת עירם - מוסול. הסרט נוצר בהשראת הסיפור של לוק מוגלסון משנת 2017 עבור הניו יורקר: "הקרב הנואש להשמיד את דאע"ש". קרנהאן, שהיה שותף בכתיבת "מלחמת העולם Z" ו"21 גשרים", עשה את הופעת הבכורה שלו כבמאי עם "מוסול", אותו הוא גם כתב. אנתוני וג'ו רוסו (סרטי "הנוקמים") הפיקו.

[*] נטפליקס מפיקה סדרה דנית מקורית

נטפליקס מפרסמת כי תפיק סדרה מקורית חדשה בשם "Elves" מבית היוצרים של "הגשם". ההפקה כבר החלה ליד קופנהגן. העלילה: בתקווה להתחבר מחדש במהלך חג המולד, משפחה בת ארבע נפשות נוסעת לאי מרוחק בארכיפלג הדני, רק כדי למצוא אותו נשלט על ידי בני קהילה דתית מאוד, שחיה באיזון עם יצורים ביער, שמתגלים כ... אלפים. כאשר הילדה במשפחה מוצאת ומביאה הביתה שדון תינוק, היא משבשת מבלי לשים לב את האיזון וזורקת את כל באי האי לקרב חיים או מוות על אמונה, משפחה והישרדות.

נטפליקס רכשה את סרט האימה ""The Swarm - ישר משבוע המבקרים בפסטיבל קאן

נטפליקס רכשה את הזכויות העולמיות לסרט "The Swarm", מותחן האימה של הבמאי הצרפתי ג'וסט פיליפו. אודות אישה שמפתחת קשר אובססיבי עם חגבים. העסקה, שנחתמה עם אולפני Wild Bunch International, כוללת את כל המדינות בהן נטפליקס קיימת (כולל ישראל), למעט צרפת, ספרד וסין. בסרט מככבת השחקנית הצרפתית סוליאן ברהים, כאם חד הורית המתקשה לשקם את חוות החגבים שלה, עד שהיא מגלה כי החרקים נהנים מדמם של בני אדם. הסרט נבחר לשבוע המבקרים של קאן 2020, אם כי הפסטיבל בוטל בשל מגפת הקורונה. הסרט ישודר בנטפליקס ישראל ב-04 בדצמבר, 2020.

עוד סדרה מבוטלת על ידי נטפליקס - "נותנות בראש" | Teenage Bounty Hunters

הסדרה הגיעה לנטפליקס ישראל רק ב-14 באוגוסט, 2020, ואף צלחה בכל העולם את רשימת עשר התכנים הנצפים ביותר. אולם ללא כל הסבר נוסף, ועל אף הרייטינג הגבוה, נטפליקס החליטה לא לחדש את הסדרה לעונה נוספת.

על אף ההבטחות לעונה 4 - "Glow" מבוטלת

הסדרה " Glow" סיימה את עונה 3 בסיום מותח (קליף האנגר, כפי שקוראים לזה בלועזית), ונטפליקס הודיעה כי תחדש את הסדרה לעונה רביעית ואחרונה עוד בשנת 2019. עכשיו, זה כבר לא קורה. נטפליקס משנה כיוון ומבטלת את הסדרה בשל נגיף הקורונה. כתוצאה מכך, עונה רביעית ואחרונה - אשר אמורה הייתה לספק מענה לאותו סיום מותח - כבר לא תקרה בפועל.

[*]

טריילר לעונה 3 ואחרונה של "סובורה"

בעונה האחרונה, המאבק לכיבוש רומא הופך להיות פתוח וחסר רחמים מתמיד. הזדמנות לעסק גדול שיפתה רבים: חגיגות היובל, הבטחה לסחר בלתי חוקי חדש, כסף וכוח. 30 באוקטובר, 2020, בנטפליקס.



טריילר לסדרה ההיסטורית – "ברברים"

שבטים גרמאניים יריבים נקראים לאחד כוחות כדי להניס את הצבא הרומי הקיסרי ממולדתם – ברית שתשנה את ההיסטוריה שלהם לעד. 23 באוקטובר, 2020, בנטפליקס.


טיזר לעונה 2 של "רכבת הקרח"

ראשית היה סדר. ואז הייתה מהפכה. עכשיו יש את מר וילפורד... עונה 2 תשודר בערוץ TNT בארצות הברית ב-25 בינואר, 2021, ובנטפליקס ישראל ב-02 בפברואר, 2021.



טריילר לעונה 2 של סדרת הפשע "תעלומות בלתי פתורות"

התעלומות הכי מצמררות נותרו בלתי פתורות. שש תעלומות חדשות עולות... 19 באוקטובר, 2020, בנטפליקס ישראל.



טיזר לסרט של דיוויד פינצ'ר - "מאנק"

הסרט המתעמק בסיפור שמאחורי אחת מיצירות המופת הקולנועיות הגדולות ביותר שנוצרו אי פעם: "האזרח קיין". בסרט, בבימויו של דייוויד פינצ'ר ("נעלמת", "מועדון קרב", "שבעה חטאים"), מככבים גארי אולדמן בתפקיד הרמן מנקייביץ' (מאנק), בעודו ממהר להשלים את התסריט עבור אורסון וולס (טום בורק). 04 בדצמבר, 2020, בנטפליקס.



טריילר לסדרת הנוער - "גרנד ארמי"

חמישה תלמידים בתיכון הגדול ביותר בברוקלין מנסים להחזיק את הראש מעל המים בעולם כאוטי, ונאבקים כדי לזכות בחופש ובעתיד טוב ביותר. 16 באוקטובר, 2020, בנטפליקס.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ Glow (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט