חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: הסדרה החדשה של HBO על ג'ון סנואו מ"משחקי הכס"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של דניאל עמיר: ג'ון סנואו זוכה לסדרה משלו שיזם השחקן קיט הרינגטון, "סקראבס", "סמוך על סול" ו"חוק וסדר" חוזרות, סדרה חדשה של דיסני+ על גיבור העל הנשכח וונדר-מן ועוז זהבי ואגם בוחבוט מגיעים ל"עיר הטובה" ב-HOT
התגעגעתם לג'ון סנואו?

3 שנים בלבד עברו מאז ששמונה העונות של "משחקי הכס" נגמרו בקול ענות חולשה, אבל לרבים – ול-HBO בפרט – החיסרון מורגש. לכן, לא הייתה זו הפתעה ששירות הכבלים האיכותי הודיע זמן לא רב לאחר סיום התוכנית על הפקת "בית הדרקון" - סדרת פריקוול שתגולל את נפילת בית טארגאריין (ותעלה לפלטפורמה ב-21 לאוגוסט) - ובוודאי שלא כעת, כשמגזין "הוליווד ריפורטר" חשף כי HBO החלה לעבוד על ספין אוף שיתרכז בדמותו של ג'ון סנואו (בגילומו של קיט הרינגטון) וימשיך את אירועי הסדרה המקורית.

מאז פרסום הידיעה בשבוע שעבר, הן הקולגה הוותיקה מהתכנית אמיליה קלארק והן יוצר הפרנצ'ייז ג'ורג' ר.ר. מרטין איששו את הפרטים, וטענו כי הרעיון הגיע כלל מהרינגטון עצמו. "זה קורה וקיט בהליך מתחילתו. אז מה שתראו בסופו של דבר, בתקווה, יהיה מאושר ע"י קיט", אמרה קלארק בראיון ל-BBC השבוע. מרטין, שאישר כי היה זה הרינגטון שיזם את הפרויקט, חשף את שמה הזמני של התוכנית – "סנואו". האם HBO נוקטת בשיטת "דיסני פלוס", ונותנת לדמויות אהובות מפרנצ'ייזים גדולים את הזרקור בסדרות בלעדיות ("אובי וואן-קנובי", "וונדה-ויז'ן" וכו')? או האם זה הרינגטון שמשווע לחזור לתפקיד? נותר לנו רק לחכות.

[*]

"אנחנו הולכים לעשות את זה": האיחוד של "סקראבס"

בשוק הטלוויזיה של שנות ה-2000, בתי החולים חזרו להיות "אין" – "האוס", "האנטומיה של גריי" ו-"סקראבס" נתנו כל אחד נקודת מבט אחרת על המערכת הרפואית בארה"ב והראו שלא הכל הוא פירה וגבינה לבנה. כעת, כש"האוס" תלה מזמן את מקל ההליכה שלו ו"האנטומיה של גריי" לא נחה לרגע, הגיע הזמן של "סקראבס" לחזור לקדמת הבמה.

לפני כשבועיים, התאחדו יוצר וכוכבי הסיטקום – ביל לורנס (שמאז עבר לתהילה אחרת עם "טד לאסו") , זאק בראף, דונלד פייזון, שרה צ'אלק, ניל פאלין ואחרים – בפסטיבל הטלוויזיה ATX שבאוסטין. כל איחוד שכזה מעלה שאלות על איחוד רשמי יותר, וכך גם צוות בית החולים "Sacred Heart" לא התחמק מהנושא, אלא השיב בפה אחד: "כן". אנחנו הולכים לעשות את זה כי אנחנו מספיק ברי מזל כדי שלאנשים יהיה אכפת", אמר לורנס (שעובד במרץ על העונה השלישית ל-"טד לאסו" בימים אלו), "מההתחלה ועד הסוף, אנחנו נהנים לבלות זמן אחד עם השני. אם אי פעם יש לך תירוץ לעבוד עם אנשים שהיית רוצה לבלות איתם זמן בכל מקרה, לך על זה".

פייזון, שמאז ירידת הסדרה לפני כ-12 שנים נע בין תפקידי אורח בתוכניות כמו "ריי דונובן" ל-"מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים", טען בפאנל שלמרות שכולם מעוניינים באיחוד, זו לא יכולה להיות עונה שלמה, אלא ככל הנראה מספר פרקים או סרט, כיוון ש"כולם עושים דברים". פייזון המשיך וטען כי מי שבאמת לא יהיה זמין הוא לורנס, וכמו שסרט המשך ל-"אי.טי" לא יתאפשר ללא סטיבן ספילברג, כך איחוד ל"סקראבס" לא יתאפשר ללא היוצר העסוק. מי יודע, אולי ללורנס ימאס בשלב מסוים מג'ייסון סודייקיס עם שפם, והאיחוד המיוחל ירקום עור וגידים.

על וונדר-מן שמעתם?

את וונדר-וומן כולנו מכירים מכף רגל ועד לאסו, אבל כמה מאיתנו מכירים את וונדר-מן? כאחת הדמויות הכי ותיקות של "מארוול", וונדר-מן התחיל כנבל בראשית שנות ה-60, הפך לגיבור ולחלק מ"הנוקמים" בשלהי שנות ה-70 ומאז נשכח קולקטיבית כשחבריו הגיעו לפופולריות בינלאומית.

כחלק מתוכניתה לשלוף דמויות לא ידועות מדפי הקומיקס ולהעניק להן את הכבוד המגיע להן (או סתם בשביל להטריל את DC ודיאנה פרינס), מארוול עובדת בימים אלו על סדרת לייב-אקשן ל"דיסני פלוס" על הגיבור הנשכח. לפי דיווחיו של ה"הוליווד ריפורטר", מארוול גייסה שני כוחות עולים לחבור ולעבוד על הפרויקט – הבמאי דסטין דניאל קרטון (שביים בשנה שעברה עבור האולפן את "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות") והתסריטאי אנדרו גסט (שמאחוריו כתיבה ללהיטים כדוגמת "ברוקלין תשע תשע" ו"קומיוניטי"). בעוד שקרטון צפוי להפיק ולביים מספר פרקים, גסט צפוי להיות הכותב הראשי.

"חוק וסדר" שוב איתנו

לרבים, "חוק וסדר" היא מוסד טלוויזיוני: חלק זוכרים כשהיא התחילה לפני 32 שנה, חלק צפו באדיקות בה ובסדרת הבת שלה "מדור מיוחד" עד עצם היום הזה (גילוי נאות, אני) וחלק פשוט שמחים שהסדרה המקורית נגמרה לפני 12 שנה. לפני כשנה, נפל דבר בתולדות התוכנית, כשרשת NBC הודיעה כי התכנית המקורית תחזור לעונתה ה-21 (במשך שנים רבות הייתה לסדרה המתוסרטת הארוכה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, עד ש"מדור מיוחד" עקפה אותה עם 23 עונותיה), וכי דיק וולף, השואו-ראנר האגדי מאחורי התוכנית, חוזר להפיק בפועל ולכתוב כמה מפרקי הסדרה.

כעת, העונה החדשה מגיעה אלינו ואיתה פרצופים מוכרים כדוגמת התובע המחוזי ג'ק מקוי (המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" סאם ווטרסון) והבלש קווין ברנרד (אנתוני אנדרסון – "שחור-כזה"), אך גם שמות חדשים, כדוגמת הבלשים פרנק קוסגרוב (ג'פרי דונובן – "פארגו") וקייט דיקסון (קאמרין מנהיים – "הפרקליטים") והמשנה לתובע המחוזי סמנת'ה מארון (אודליה הלוי הישראלית – "צרות טובות"). בנוסף, גם אורחים כדוגמת קארי לואל ("רשיון להרוג") ומארישקה הרגיטאי (הלא היא קפטן אוליביה בנסון ב"מדור מיוחד") יופיעו במהלך העונה.

העונה ה-21 של "חוק וסדר" משודרת החל מה-20.6, ימי ראשון-חמישי ב-21:15 בHOT Zone והחל מה-13.6 בHOT VOD.

סול גודמן מסיים את דרכו ופוגש שני מכרים מוכרים

ומעורכי דין מקצועיים לאחד פחות, שיכניס את עצמו לצרות בפעם האחרונה החודש. מדובר כמובן בג'ימי מקגיל, או שמא סול גודמן (בוב או'דנקירק המוכשר), העורן דין המפוקפק שהפציע בתפקיד ב"שובר שורות" וקיבל ספין-אוף משלו ב-2015 עם "סמוך על סול". העונה השישית והאחרונה של התכנית פוצלה לשני חלקים, כשמאחורינו כבר שבעה פרקים מותחים ושישה עוד לפנינו.

הפרקים יעסקו במלחמה בין סוחרי הסמים לאלו סלמנקה (טוני דלטון, "הוקאיי") וגאס פרינג (ג'יאנקרלו אספוזיטו) שעולה מדרגה, ובסול וקים (ריאה סיהורן), שנאלצים להתמודד אחת ולתמיד עם השלכות מעשיהם. כמו כן, שני פרצופים מוכרים מסדרת האם חוזרים להתארח ויגלו מה עלה בגורלו של גודמן לאחר סיומה של "שובר שורות". הפיצול בעונה מקנה ל"סמוך על סול" הזדמנות פז – להשתתף בשני טקסי "אמי" שונים. האם זה אומר שהשואוראנר הנודע וינס גיליגן יחזור לאסוף עוד פרסים ולצרף אותם לארבעת האחרים שמחכים בביתו? נחכה ונראה.

החלק השני של עונתה השישית של "סמוך על סול" ישודר החל מה-13.7, ימי רביעי בשעה 21:15 ב,HOT HBO ב HOT VOD ובNEXT TV.



ומה עוד מחכה ב-"HOT" החודש?

"העיר הטובה", סדרת דרמה ישראלית חדשה שלוקחת את עוז זהבי (ואגם בוחבוט, אמרי ביטון, תיקי דיין ורבים וטובים אחרים) למסע של גאווה וחטא (החל מה-14.7, ימי חמישי ב-20:15 ב HOT3 ובבכורה החל מיום שלישי ה-12.7 ב-HOT VOD וב- (NEXT TV; "חזרה גנרלית" ("The Rehearsal"), סדרה קומית חדשה מבית HBO שמציבה את קומיקאי האבסורד ניית'ן פילדר ("Nathan For You", "מי זו אמריקה?"), שגם כתב והפיק את הסדרה, בסימולציות של סיטואציות הרות גורל בחייו (החל מה-19.7, ימי שלישי בלילה ב-HOT HBO והחל מה-17.7 ב HOT VOD ובNEXT TV).

"תמחקי אותי" ("Delete Me"), הכלאה בין "אופוריה", "13 סיבות" וסדרת מתח נורווגית (הסדרה הייתה לאחת ההשקות המוצלחות ביותר בהיסטוריה של ערוץ Viaplay בו היא משודרת ובעקבות הצלחתה חודשה לעונה שנייה), שמתחילה במותה של נערה בתיכון ומתגלגלת לתעלומה כלל-עירונית (החל מיום ראשון ה-6.7 - כל הפרקים ב- HOT VOD וב- (NEXT TV; ועונה 19(!) לריאליטי האופנה "פרוייקט מסלול" (“Project Runway”), בהנחייתה של דוגמנית העל קרלי קלוס (שהחליפה את היידי קלום הותיקה שעברה לתוכנית מתחרה ב"אמזון פריים"), שנותן ל-16 מעצבי אופנה מתחילים הזדמנות להתחרות על הפרס הגדול, שכולל 250 אלף דולר וכתבה במגזין Elle (החל מה-10.7, ימי ראשון-חמישי ב-19:30 ב -HOT3 ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט