חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: נטפליקס תשלם סכום שיא לאדי מרפי

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: האם נטפליקס תשלם 70 מיליון דולר עבור סטנד-אפ של אדי מרפי?, הושלם הליהוק לסרט "Outside the Wire", סרט מתח של נטפליקס כיצד הקהילה האתיופית עלתה לישראל?,אהבתם את "כוכב הלכת המופלא"? צפו לסדרה נוספת, נטפליקס ו-BBC יפיקו יחד את סדרת המתח "The Serpent", הסדרה "לא יכולה בלי זה" בוטלה על ידי נטפליקס
האם נטפליקס תשלם 70 מיליון דולר עבור סטנד-אפ של אדי מרפי?

אדי מרפי הוא אחד מגדולי הסטנדאפיסטים בכל הזמנים, ועל פי דיווחים, הוא נמצא במשא ומתן עם נטפליקס על הסטנד-אפ הראשון שלו מזה עשרות שנים, וזה עשוי לעלות לנטפליקס קרוב ל-70 מיליון דולר - הסכום הגדול ביותר שנטפליקס שילמה לכוכב סטנד-אפ עד היום. לפני זמן קצר פורסם, כי נטפליקס שילמה לדייב שאפל כ-60 מיליון דולר עבור שלושה מופעי סטנד-אפ, ולכריס רוק כ-40 מיליון דולר עבור שני מופעים - ממוצע של 20 מיליון דולר למופע. לא ברור אם העסקה של נטפליקס עם מרפי תכלול מופע אחד או כמה מופעים. שאפל ורוק מעולם לא היו כוכבי קולנוע המוכרים ברחבי העולם בזכות סרטי קולנוע שוברי קופות. נטפליקס בונה על תחייתו מחדש של מרפי, עת הוא מגלם את רודי ריי מור בסרט "קוראים לי דולמייט" אשר צפוי לעלות בנטפליקס מאוחר יותר השנה. השמועה אומרת שהמשחק של מרפי בסרט מצוין, יש סיכוי שבכמה מדינות הסרט ייצא גם לבתי הקולנוע, כך שיוכלו להתחשב במרפי בעונת הפרסים הקרובה. ניתן לצפות כיום במרפי מתארח באחד הפרקים עם ג'רי סיינפלד בסדרה "קומיקאים במכוניות שותים קפה".

[*]

הושלם הליהוק לסרט "Outside the Wire"

דמסון אידריס ("שלג צח", "מראה שחורה"), אמילי ביצ'ם ("אדמת הפקר") ו-אנתוני מקי ("קפטן אמריקה") יופיעו בסרט הפעולה-מדע בדיוני של נטפליקס. בעתיד הקרוב, מאקי מגלם טייס כטב"מ, הנשלח לשטח צבאי קטלני, שם הוא מוצא עצמו עובד תחת קצין אנדרואיד ומוטל עיו לאתר את מכשיר יום הדין - לפני שהמורדים עושים זאת. טרם פורסם מועד הפקה או שידור.

[*]

סרט מתח של נטפליקס - כיצד הקהילה האתיופית עלתה לישראל?

בקרוב "אתר הצלילה בים האדום" (“The Red Sea Diving Resort”) הסרט מבוסס על משימות חילוץ אמיתיות ומספר את סיפורה המדהים של קבוצה של סוכנים בינלאומיים ואתיופים אמיצים, שבתחילת שנות ה-80 עשו שימוש באתר נופש נטוש בסודאן ככיסוי להברחת אלפי פליטים לישראל. בראש הצוות הסמוי שהוציא לפועל את המשימה עמדו ארי לוינסון הכריזמטי (כריס אוונס) ובחור מקומי אמיץ לב בשם קאבדה בימרו (מייקל קנת' ויליאמס). צוות השחקנים כולל גם את היילי בנט, אלסנדרו ניבולה, מיכיל האוסמן, כריס צ'וק, גרג קיניר ובן קינגסלי. 31 ביולי, 2019, בנטפליקס ישראל.

אהבתם את "כוכב הלכת המופלא"? צפו לסדרה נוספת

נטפליקס הזמינה סדרת טבע על האוקיינוסים של העולם מאולפני פריבורן מדיה, חברת ההפקה של מפיק הטבע ג'יימס האניבורן, מי שיצר את "הכוכב הכחול 2" ל-BBC. כל אחד מן הפרקים בסדרה יתמקד באוקיינוס אחר, "שילוב דיסציפלינות של אוקיאנוגרפיה, גיאוגרפיה ומדעי כדור הארץ, כדי לחוות את המאפיינים האלה בדרכים חדשות", מפרסמת נטפליקס. הסדרה היא המיזם הראשון שנוצר מעסקה רב-שנתית שנחתמה בין פריבורן מדיה ונטפליקס ליצירת תכניות טבע בתקציבי ענק.

נטפליקס ו-BBC יפיקו יחד את סדרת המתח "The Serpent"

השחקן הצרפתי טהר רהים (נביא") יגלם את דמותו של צ'ארלס סובראג' בסדרת המתח "The Serpent" המבוססת על הסיפור האמיתי והמדהים של אחד הפושעים החמקמקים ביותר של המאה ה-20, אשר בסופו של דבר נתפס והובא לדין. סובראג' היה החשוד המרכזי ברציחות בלתי פתורות של כ-20 מערביים צעירים שיצאו לטייל ברחבי הודו, תאילנד ונפאל בין 1975 ל-1976. פסיכופת, זייפן, גנב ואמן תחפושות, לאחר שברח שוב ושוב מאחיזתם של הרשויות ברחבי העולם, בשנת 1976 הפך לרוצח סדרתי המבוקש ביותר על ידי האינטרפול והיו כנגדו צווי מעצר בשלוש יבשות שונות. הסדרה תהיה מורכבת משמונה פרקים בני שעה. בדיוק כמו עם הפקות אחרות של ה-BBC ונטפליקס, כגון "רקוויאם", "זעקת האדמה השחורה" ו-"גבעת ווטרשיפ", התוכנית צפויה לעלות קודם ב-BBC בבריטניה ובמועד מאוחר יותר בנטפליקס בכל רחבי העולם.

[*]

הסדרה "לא יכולה בלי זה" בוטלה על ידי נטפליקס

הסדרה, שהיא בעצם עיבוד לסרט המקורי של ספייק לי She's Gotta Have It", לא תחודש על ידי נטפליקס, וזאת כחודשיים בלבד לאחר ששודרה עונה 2. נראה כי ספייק לי יחפש לחדש את הסדרה מול גופי שידור/סטרימינג נוספים. הסיבה לביטול - ירידה בכמות הצופים ביחס לעונה הראשונה. ביום רביעי, פרסמה נטפליקס את תוצאות הרבעון השני שלה, ונראה כי ענקית הסטרימינג חוותה ירידה במספר המנויים בארצות הברית בפעם הראשונה מזה 8 שנים. כמו כן, החברה לא עמדה בצפי - שני מיליון מנויים בינלאומיים פחות מהצפוי. החברה מסרה כי המספרים הם תוצאה של תוכן חלש ברבעון זה וכן תוצאה של העלאת המחיר.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט