חניבעל: עונה 3, פרק 3

Hannibal 3 Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 3":
"אחרי שני פרקים מעולים חניבעל מציגה פרק לא טוב"
פוסטר Hannibal 3
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
מתח
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 3 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"ירידת מתח"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק השלישי לעונה נפתח עם בדליה וחניבעל שמדברים על ויל ומנסים להבין את טיב מערכת היחסים המורכבת בין השניים. בדליה נראית מרותקת ממערכת היחסים של השניים. כשהיא שואלת את חניבעל אם היה נחמד לראות את ויל קשה לראות אם מדובר בהתעניינות או בקנאה.מערכת היחסים בין חניבעל לבדליה בנתיים היא אחת מהנקודות החזקות של העונה הנוכחית. בדליה, שהתחילה את העונה כששותפה לדרך של חניבעל בעל כורחה, לומדת לאט לאט להכיר את חניבעל וברמה מסוימת להתחבר אליו. כל זאת בידיעה שמדובר בפסיכופת. העובדה שחניבעל מעדיף את ויל במקום של בדליה הופכת את מערכת היחסים הזו למורכבת ומעניינת עוד יותר.
בינתיים ויל, שמנסה להיכנס לראש של חניבעל, מגיע לליטא לבית בו חניבעל גדל ומוצא שם את אתר הקבורה של אחותו של חניבעל, מישה. ויל נתקל שם בצ'יו שמחזיקה באסיר שלדבריה אכל את מישה, שכזכור על פי חניבעל הייתה אחת הנשים היחידות שהיו קרובות אליו. ויל, שמשוכנע שחניבעל הוא זה שאכל את מישה, משחרר את האסיר, שחוזר כדי להרוג את צ'יו. שמצליחה לדקור אותו לפני שהוא חונק אותה. ויל משכנע את צ'יו להצטרף אליו בחיפושים אחרי חניבעל והיא כאמור מסכימה.

הבעיה היא שהסדרה הכניסה דמות לתוך העלילה בלי להסביר לנו כמעט מי היא. איך היא קשורה לחניבעל? למה היא הסכימה להיות השובה של אותו אסיר? למה היא מצטרפת לויל? יותר מדי שאלות לא מוסברות שמטילות ספק על האמינות של הדמות. בהמשך הפרק חניבעל מזמין אליו הביתה את הפרופסור לארוחת ערב משולשת עם בדליה. בזמן הארוחה חניבעל דוקר אותו בראש הפרופסור ממשיך לדבר עד שבדליה מחליטה כמובן להוציא לאותו פרופסור את הדוקרן מהראש. חניבעל מגיב ואומר "טכנית, את הרגת אותו".
לאחר מכן, חניבעל מזמין את הבוס שלו ואת אשתו לארוחה בה הפרופסור היה אמור להיות נוכח והוא בהחלט נוכח בה - כמנה העיקרית. בסצנה אופיינית אנחנו רואים את חניבעל חותך את היד בתהליך הכנת הארוחה ואז אנחנו עוברים למנה המוכנה, שכמו כל המנות של חניבעל - נראית מדהים.משם אנחנו עוברים לג'ק קרופורד שבודק את הכנסייה מהפרק הקודם. כשפאזי מופיע ג'ק מסביר לו שהוא כאן בשביל ויל ולא בשביל חניבעל. ג'ק מרגיש אחראי למה שקרה לויל ובצדק שכן הוא זה שיצר את מערכת היחסים המעוותת בין חניבעל לויל. הפרק נגמר בשיחה בין בדליה לחניבעל שמגיע למסקנה שבשביל לסלוח לויל כמו למישה, הוא צריך לאכול אותו.ויזואלית מדובר בפרק מדהים כרגיל אם כי הקלוז-אפים על החלזונות כבר מתחילים לחזור על עצמם יותר מדי בשלב מסוים. מבחינה עלילתית לצערי, מדובר בפרק לא מספיק טוב וחבל כי קרו בו הרבה דברים אך רובם פשוט לא היו עשויים מספיק טוב. הצגת הדמות של צ'יו, החזרה של ג'ק לסיפור וכל המסע של ויל התפספסו ומלבד הסצנות של חניבעל ובדליה לא היה לפרק הזה מה להציע. מדובר בפרק הלא טוב הראשון של חניבעל בעונה הנוכחית, בתקווה שמדובר באחרון.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ חניבעל 3 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט