Seret.co.il - פורטל הסרטים הישראלי תרבות ובידור טלוויזיה | קולנוע | מוזיקה | גיא פינס | הצגה יומית | תנו לנו לייק סרטים ראשי | חדש בקולנוע | בקרוב בקולנוע | כל הסרטים | בתי קולנוע | ביקורות | שוברי צפיות | טריילרים
 
ביקורות מקצועיות של אתר סרט - Seret.co.il Movie Reviews
Paw Patrol The Movie
 
מפרץ הרפתקאות - הסרט - Paw Patrol The Movie
ציון המבקר
"הנאה לילדים"
 
מאת מיכל ליבר רונן | נשואה עם שלושה ילדים מקסימים שהם כל עולמי. הדבר שהכי מאפיין אותי הוא אהבתי הרבה להצגות וסרטים והידע הרב שלי על שחקנים מהארץ ומהעולם
ז'אנר אנימציה
שחקנים
מידע נוסף עמוד הסרט מפרץ הרפתקאות - הסרט

Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף

 
סדרת האנימציה המצליחה "מפרץ ההרפתקאות" שודרה למשך שמונה עונות (עד 2020) ופרקיה ממשיכים להיות משודרים בשידור חוזר בערוצי הכבלים של ניקולודיאון. לאור הפופולריות הרבה לה זכתה, היה ברור שהמעבר למסך הגדול הוא רק ענין של זמן. הסרט הוא הפקה של ניקולודיאון, סרטי פאראמונט וחברת ספין מאסטר בידור והוא בעצם פרק אחד גדול של הסדרה שמכיל את הגיבורים המוכרים.
 
בין הדמויות ניתן למצוא את ריידר הילד המנהיג והכלבים צ'ייס - כלב רועה גרמני בתפקיד השוטר, זומה הלברדור בתפקיד צוללן, ראבל בולדוג בתפקיד הבנאי, מרשל הדלמטי בתפקיד הכבאי, סקיי כלבת קוקאפו בתפקיד הטייסת, רוקי הכלב המעורב שמומחה בתיקונים, אוורסט האסקית-סיבירית בתפקיד מפלסת שלג וטראקר הצ'יוואווה בתפקיד הסייר. אז אם הילדים מתגעגעים לשמוע ולומר את המשפטים "צוות הצלה מוכן לפעולה", "אם תזדקק לעזרה, ליחידת החילוץ קרא" – הם חוזרים ובגדול יחד עם שיר הנושא שהוא מנת חלקה של הסדרה.
 
הסרט לוקח את הצופים לעיר ההרפתקאות, שבה שולט ראש העיר הנבחר, המדינגר, יריבם של יחידת החילוץ. ליברטי, כלבת תחש שמתגוררת בעיר, חשה איום מהתנהגותו ומזעיקה את יחידת החילוץ לבוא ולסייע לתושבי העיר. יחידת החילוץ מקבלת על עצמה את האתגר ונוסעת להושיט עזרה למרות חששו של צ'ייס שגר שם בילדותו.
בינתיים ראש העיר רוקם מזימות על חשבון העיר. הוא משתמש במכשיר להעלמת עננים על מנת לירות לשמים הריקים מעננים זיקוקי דינור, בונה פסי רכבת הפוכים על מנת ליצור עניין בנסיעה ברכבת וחוטף את כלבי העיר בשל שנאתו הרבה לכלבים. כמובן ששלוש המזימות נתקלות בזרועותיהם החזקות של כלבי "יחידת החילוץ" יחד עם חליפות מתוחכמות יותר, רכבים ומכשירים חדשניים יותר והרבה גאדג'טים מגניבים. על הדרך צ'ייס לומד להתגבר על עברו וליברטי הופכת להיות אחת מחברי "יחידת החילוץ". ההרפתקה הזו עוזרת בחיבור החברי של כלבי היחידה ומבהירה את משמעות המילה גיבור בצורה יפה ומרגשת לצופים.
את התסריט החליטו המפיקים שלא להפקיד בידיהם של הכותבים הרגילים של הסדרה שפרקיה קצרים (22 דקות), בניגוד לסרט קולנוע באורך מלא. לכן על התסריט הופקדו התסריטאים בוב בארלן וקאל ברונקר (שהוכיחו את עצמם כשכתבו יחד את התסריט לסרט המוצלח "ביגפוט ג'וניור"2) ובילי פרוליך ("מדגסקר"). הסרט מכיל קו עלילתי צפוי: ישנה צרה (במקרה זה ראש העיר המרושע) וגיבורי יחידת החילוץ צריכים להגיע להציל את המצב. אבל בנוסף לקו זה ישנם שני קווים עלילתיים משנים. צ'ייס עם התמודדותו עם עברו וליברטי כלבת התחש שחולמת להצטרף לשורות יחידת החילוץ. שלושת הסיפורים יחד יוצקים עומק עלילתי.
גם את מלאכת הבימוי העדיפו להעביר את השרביט לתסריטאי קאל ברונקר ולא לבמאים הרגילים של הסדרה. זוהי עבודת הבימוי השלישית שהוא עושה. והוא מביים את העלילה בצורה קצבית עם הרבה דגש על קטעי האקשן והחידושים הטכנולוגיים ובדיחות קלילות על ראש העיר. יחד עם זאת היו מספר סצנות מיותרות שמטרתן הייתה להראות את כוח יחידת החילוץ וכליהם החדשנים והמיוחדים. למשל: המסילות ההפוכות שמחליפות את מסילות הרכבת הרגילות על פי בקשת ראש העיר. כמו כן, קפיצתו הרחוקה של צ'ייס ממגדל למגדל ללא חבל על מנת לעזור לריידר אולי מעידה על אומץ לב וגבורה, אך עלולה לתת לילדים קטנים רושם מוטעה שיכול לגרום להם לנסות לעשות זאת בעצמם. ניתן היה לערוך את הסצנה הזו ולהוסיף לה גאדג'ט שיסייע.
כמו כן, היה מוסיף לקבל קצת מידע, אפילו בצורת פלאשבקים לעברו של צ'ייס. משום שלא ברור מה קרה לו בעבר שגרם לו לתחושת חוסר ביטחון כה גדולה. זה חלקיק מידע שלא מתפתח ולא מאיר מספיק את דמותו בסרט. יחד עם זאת, האנימציה לא רעה יחסית, הפסקול עליו הופקד הייטור פריירה ("אנגרי בירדס 2") קצבי ומותאם לסצנות ומדובר בסך הכל בסרט משעשע ושנון עם הרבה אקשן שמתאים לגילאי שלוש עד שבע שהם גם חובבי הסדרה. ההורים ישרדו.
מפרץ הרפתקאות - הסרט (לחצו לפרטים נוספים אודות הסרט)
 
שלח תגובה ודירוג לסרט Comment Icon
 
 
תגובות הגולשים - Surfer Reviews
מפרץ הרפתקאות - הסרט - ביקורת גולשים / תגובות
סרט מומלץ 8 (מתוך 10) ציון: 48 גיל: איציק גור שם:
27/08/2021 09:08:24 תאריך:
חגיגה לקטנטנים בעיקר לצופי הסדרה. אנימציה מדהימה, הגורים חמודים, ואהבתי איך שכל אחד אמן בתחומו ותורם לפתרון הבעיה בדרכו. המבוגרים ישרדו את השעה ורבע האלה..
הוסף ביקורת/תגובה/המלצה

 

Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'

Object required

/nana10/moviereviews.asp, line 466