שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
עדיין מצחיק, והרבה פעמים יותר מוצלח מבפעמים הקודמות כי הצוות התבגר ולמד לסיים בדיחות. ההופעה קצת ארוכה, אבל לא 210 דקות, אלא בערך שעתיים וארבעים, כולל הפסקה. לא יודעת מאיפה נובע ההפרש. סה"כ נוסטלגיה שווה צפייה.
לא איבדו את החן, ההומור והיכולת לגרום לכל הקהל לצחוק... אמנם קצת יותר מבוגרים וחורקים בעצמות, אבל החמישה פשוט נפלאים - גם כשהם "שוברים את הסצינה" וצוחקים גם מי שלא חובב פייתון מושבע ייהנה ויצחק מהמופע שמבוצע לתפארת