שירות לקוחות

כל אחד ואחת מכם חשובים לנו! לרשותכם הנחיות ותשובות לשאלות נפוצות הקשורות לשירות לקוחות

 שירות לקוחות בנושא כרטיסים שהוזמנו באמצעות מע' ההזמנות באתר
אתר סרט מהווה גוף מתווך / גוף משווק בלבד עבור בתי הקולנוע - האתר מתממשק למערכת הכרטיסים של בית הקולנוע ואינו מפעיל מערכת נפרדת, ועל כן האתר איננו צד בעסקת רכישת הכרטיסים. למרות זאת ריכזנו עבורכם מספר הנחיות וקישורים שיסייעו לכם במידת הצורך.
 הזמנות כרטיסים שבוצעו לבתי קולנוע של רשת לב
* בכל פנייה יש להצטייד במספר הזמנה ובמספר תעודת זהות של המזמין.
* ביטול הזמנת כרטיסים הנה בהתאם לתנאים של לב.
 

 שירות לקוחות בנושא מבצעים באתר ואפליקציית סרט ובפייסבוק סרט
אתר סרט מקיים פעילויות גולשים ומחלק הטבות לחלק מהמשתתפים. להלן הסברים לגבי הזכייה ומימוש ההטבות.
 השתתפות במבצעים באתר - שאלות ותשובות
  • שאלה: מה לעשות אם אין כפתור "שלח" לאחר שעניתי על חידון?
    תשובה: ראשית יש לבדוק האם את/ה מחובר/ת לאתר, שנית יש לנסות לגלוש מכרום או פייר פוקס
  • שאלה: מה עושים במקרה שבו קיבלת מייל זכייה בסרט שמפנה לאישור פרטים אישיים אך במסך הפרטים, אין איך להמשיך?
    תשובה: ראשית יש לבדוק האם את/ה מחובר/ת לאתר, שנית יש לנסות לגלוש מכרום או פייר פוקס
 מימוש כרטיסי זכייה - שאלות ותשובות
  • שאלה: האם אפשר להזין ברקודים באינטרנט במבצעים של יס פלנט?
    תשובה: לצערנו לא, נכון לעכשיו
  • שאלה: היכן ניתן לצפות בסרט שבמבצע?
    תשובה: בבתי הקולנוע המפורטים במייל הזכייה שקיבלת מאתנו בלבד.
 הקרנות גולשים - שאלות ותשובות
  • שאלה: היכן כתוב לאיזה גילאים מיועדת ההקרנה?
    תשובה: במידה וקיימת מגבלת גיל בהקרנה היא תצויין בעמוד המבצע באתר ו/או במייל הזכייה שתקבלו מאתנו.
  • שאלה: מתי צריך להגיע להקרנה?
    תשובה: במרבית ההקרנות שלנו המקומות אינם מסומנים. לכן במידה וזכית בכניסה להקרנה שלנו מומלץ להגיע כרבע שעה עד עשר דקות לפני מועד ההקרנה. חשוב מאד לא לאחר להקרנה! במידה ואיחרת לא נוכל להתחייב שיאפשרו לך כניסה להקרנה לצערנו.

 

 שאלות ותשובות בנושא כתיבת ביקורות באתר ובאפליקציה
אנו שמחים על ההיענות האדירה שלכם ועל כתיבת ביקורות איכותיות לסרטים ולסדרות!
 האם כל אחד יכול לכתוב ביקורות באתר?
 האם השם שלי יופיע ליד הביקורת?
  • משנת 2008 ליד כל ביקורת מופיע שם וקישור לעמוד הפרופיל של המבקר. ברירת המחדל היא שם חבר המועדון, אך ניתן לכתוב ביקורות תחת "שם כינוי" לבחירתכם ע"י מילוי שדה "שם תצוגה באתר".
    לחצו לעדכון שם התצוגה שלכם.

 

 כללי
לשאלות נוספות הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר:
  • בנושאים הקשורים למימוש כרטיסים והטבות: marketing @ seret.co.il
  • בנושאים אחרים: info @ seret.co.il

 
כתובת: יעקב שבתאי, תל אביב | Address: Yaacov Shabtai St., Tel Aviv
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט