שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.2/10
סרט מוזיקלי עם עלילה שנסובה סביב הסכסוך האנגלי האירי לאורך שנות ה 70. הסרט נחמד, משוחק טוב אבל יחד עם זאת קצת מונוטוני.
סרט קליל מצחיק ואייכותי
סרט מגניב ומוזיקלי, מלמד על תקופה של שנות ה-70 באזור לא מרכזי כמו לונדון, מומלץ :)
סרט חביב ומונוטוני... דוקומנטרי שכזה. אל תצפו למשהו מיוחד. זה משהו לצפות בו כשממש משעמם, אך בהחלט לא ללכת לראות אותו בקולנוע. תודה לאתר סרט על הכרטיסים!
סרט דרמה נחמד מאוד, ציפיתי למשהו ממש לא משהו (בהתחשב שהסרט במקור יצא כבר בשנת 2012 וגם הטרילר שלו ממש לא משהו). אבל הופתעי לטובה, נהנתי בסרט, סרט שחוץ מלספר על החיים של טרי מספר גם הרבה על אירלנד בשנות ה70-80 . ויש לו גם הומור משעשע