שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
הסרט על נושא חשוב מאוד, הבעיה שלא העבירו אותו מספיק טוב, הוא לא ממש מובן והסצנות לא מתואמות אחד עם השני
מגיב 2 רוצה שוקולד, אידיוט מצוי נוסח מירי רקב? מה לך ולאמנות הקולנוע? לא ראיתי את הסרט. לא בא לי לראות אותו. אני לא מזוכיסט. הציון סתמי כתגובה לציון הסתמי של האידיוט.
סרט מצויין. משחק נהדר, בימוי מדוייק, תחקיר מעמיק.
סרט שמאלני עלוב שממשיך בעלילת הדם המעייפת ורדיפת הימין. סרט הממומן מכספי הציבור בלא ידיעתו ולא בהסכמתו. כדאי להתרחק מרחק בלוק שלם לפחות.
לשים רגע את הנושא בצד, זהו הסרט הישראלי הגרוע ביותר בתולדות הקולנוע. שיעמוד בלתי נגמר, משחק עלוב ולא אמין, בחירת שחקנים מוזרה ולא מתאימה... להמשיך? 15 דקות האחרונות של הסרט טובות, בעיקר בגלל שהם קטעי מקור שאפשר לראות באינטרנט.