5.2/10
חחחחחחח! בתחילת הסרט אתה אומר שיש פוטנציאל, באמצע אתה חושב למה הם עשו מה שהם עשו ובסוף אתה כבר חושף שהם עשו את המהלך הכי טיפשי שיש. מי שאוהב אקשן ללא מטרה יכול להנות אבל מי שרוצה את הרובוטריקים מעניינים וטובים מומלץ לוותר! מפתי כל פעם מחדש ולרעה!
ואוו זה היה סרט מעולה!!
סרט ארוך ומיגע. הצליחו להכניס לתוך אפקטים מוגזמים איזה שהוא סיפור דרמה לכאורה.
סרט חלש ולא מוצלח... יותר מדי בלאגן וחוסר סדר
באתי לראות סרט של פיצוצים ואקשן מטורף וזה מה שקיבלתי, עם אפקטים ברמה שעוד לא ראיתי בקולנוע. צפיתי באמייקס בראשלצ והסרט הזה הרעיד את האולם בעוצמה שלו. חוויה קולנועית מושלמת כמו שאומרים. סרט קיץ כמו שצריך להיות. ציון 10
אחלה סרט. אפקטים ברף חדש של עוצמה. סרט פופקורן מושלם שעובר במהירות. מארק וולברג תותח על ויודע לגלם את דמות הגיבור שמציל את העולם בצורה מדהימה. מי שאהב את הסרטים הקודמים חייב לראות גם את הסרט הזה.
הכי חלש בסדרה. עלילה צדדית שכבר שמה את אופטימוס ומגטרון בצד. שיה לה באף לא משחק פה
ענק ענק ענק חובה לראות מלא אקשן מלא רובוטים חדשים יש אפילו עלילה מאוד מעניינת שתשאיר אתכם במתח שעתיים וחצי זמן טס. אופטימוס פריים הזה גדול כמובן כל השאר עושים את העבודה בגדול. ציון : כמובן סרט קולנוע אפילו לפעם נוספת סוף סוף סרט טוב ומהנה
סרט מעולה, מצחיק ומלא אקשן! ממליצה בחום ללכת ולראות.