שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
כבר שנים לא ראיתי סרט מורט עצבים ומיותר כזה
ראשית אודה שלא הכרתי את הבמאי למרות שבדיעבד אני מבינה שהוא מוכר ומאד מוערך. יש בכך יתרון מאחר שצפיתי בסרט ללא דעה מקדימה. סבלתי ממש! אקדים ואומר ששיחזור שנות ה20 היה מרשים ועתיר תקציב. מעבר לזה אני מתקשה למצוא נקודות אור תרתי משמע. הסרט היה חשוך ברובו, מורכב ועמוס פרטים, חסר דיוק בהשתלשלות העלילה, תזזיתיות במעבר בין שתי התקופות, משחק מאולץ... מקצועים ממני ינתחו את הבימוי והצילום, אבל כחובבת סרטים מהשורה אני ממליצה לוותר על הצפיה בסרט. חבל.
סרט שערוך ועשוי רע,קשה לעקוב אחרי קטעי הסיפור.נושא ההקשבה החיצונית והפנימית שלנו וההקשבה לילדים במיוחד ולחושים הפנימיים שמדריכים אותם ביחד עם בעיות ומוגבלות של חרשות.במאי הסרט מפספס,וחבל.