6.2/10
לא שונה מאלפי סרטים דומים שנעשו. חסר ייחוד ורק פריקים של הז''אנר יתלהבו ממנו. מיטש ראפ שוכל את ארוסתו הטרייה בפיגוע טרור באיביזה שבספרד. חדור ריגשות נקם בטרוריסטים שביצעו את הפעולה, הוא מתאמן כדי לסגור חשבון עם המחבל שיזם את הפעולה. ה CIA שעוקב אחריו ומתפעל מביצועיו מגייס אותו לשירותיו. לאחר שהוא עובר הכשרה אצל בכיר באירגון בשם הרלי, שהוא לוחם ותיק ומנטור, מיטש יוצא למשימה לעצור את פרויקט הגרעין האיראני. זירת ההתרחשויות מתרחשת בכמה מבירות אירופה ומיטש יחד עם הרלי מתעמתים עם טרוריסטים וסתם אנשים תאבי בצע לכסף.הסוף מרהיב ויזואלית אבל זה לא מספיק. ציון סופי 6.5.
אקשן טוב ומעולה.
סרט אקשן מצויין על מלחמת הטובים (אמריקנים) ברעים (ערבים...) ועל נקמתו של אדם שאשתו נרצחה בפיגוע טרור באלה שרצחו אותה. מצטרף למחמאות , אכותי , זורם וחזק
סרט יעיל העושה את העבודה. שומר על קצב "ומספק את הסחורה" .השחקנים טובים ובהחלט אפשר להעביר ערב נעים בקולנוע. ציון 8
ואוו ראיתי את הסרט אתמול הוא היה מעולה
אני וחברה שלי מאוד נהננו, סרט אקשן איכותי עם מייקל קיטון (ההוא מהסרט ''המייסד'').
אקשן מגניב מעניין ומפתיע!! מומלץ בחום!!
צפיתי בסרט אתמול והוא די חביב ושמחתי שראיתי אותו
מה שבטוח הסרט לא מיועד למין הנשי. הרבה אלימות ופעולה. גם הרומן שבהתחלה נגדע מהר מאד. מה שמשך אותי לסרט היתה העובדה שהוא מבוסס על ספרו האחרון של הסופר מספר אחד בנושא ריגול וטרור - וינס פלין (שהלך לעולמו בטרם עת). בקיצור השארתי את האשה בבית והלכתי לבד. כן נהנתי. חבל רק שהעלילה אינה עוקבת אחרי הספר,אבל כך זה בסרטים. בקיצור מי שאוהב סרטי פעולה אלימים במיוחד - זה הסרט בשבילו.
סרט מתח משובח! רגע לא היה משעמם. מייקל קיטון משחק נפלא. ארצות הברית במלחמתה נגד הרעים הטרוריסטים בכל העולם. לא מרפה ולא מתפשרת... יחד עם זאת יש מקום למפתיע ולנחוש שלא מוותר ומאלתר בכל מחיר. יופי של בילוי באיילון ב"יס פלנט": אולם ענק וכמעט ריק. הפסד של רבים...
סרט אקשן מצוין וסוחף . משחק מצוין ועלילה קיצבית ומותחת לאורך כל הסרט . סרט מומלץ ביותר .
סרט מעולה! מעבר לחיבור למציאות הקשה של ימינו הקאסט בניצוחו של דילן אובריין המדהים הרימו את הסרט לרמה אחרת. מלא באקשן פעולה טהור, הרבה שחקנים ישראלים וסצנת פתיחה שלא תצא לכם מהראש! רוצו לראות
סרט מצוין לדעתי, אקשן טוב ומתחבר למציאות. השחקן הראשי שחקן מצוין ולא היה פרט אחד משעמם בסרט. מומלץ מאוד!
אף פעם אני לא נותן ציון 10 אבל באמת אחלה סרט נחמד מאוד נהניתי מאוד, בגלל הביקורת של הבחור מלמעלה שנתן דירוג 2 לא הלכתי לסרט והלכתי לסרט "זהו" יצאתי מהאולם באמצע מרוב פחד סרט לא נורמלי, והלכתי לסרט מתנקש אמריקאי, אחלה סרט חבל שלא הלכתי מהתחלה אליו, זה מה שקורה ששומעים לביקורות באינטרנט! אחלה סרט לכו אליו אתם תהנו מאוד נחמד הסרט מלא מכות ואקשן מגניב. אני אף פעם לא נותן ציון 10 לאף סרט אבל רק כדי להעלות את הדירוג של הסרט בגלל הבחור שהגיב פה נתתי ציון 10 כדי שילכו וייהנו עוד אנשים מהסרט
אז ידעתי שזה סרט אקשן פשוט, ולא ציפיתי ליותר. אבל הסרט היה כל כך גרוע שהיה ממש קשה להשאר בכיסא! הסרט הוא רצף של קלישאות רדודים שלצערי אפילו לא מתחבר לסיפור טוב. בקיצור סרט משעמם וכל סצנה בנפרד היא גם סבל נוראי. ממש לא לראות.לא בקולנוע ולא בבית.