שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
בעיקר לא מצחיק. חביב ולא יותר..
סרט קיץ חביב על איש מבוגר ובודד המתקשה להמשיך בחייו עם מות אשתו האהובה.קבוצת אנשים הנכנסת לחיין גורמת לשינוי דרמתי.אפשר לראות
סרט מקסים. השחקן הראשי מצויין לשבת ולצחוק ולהינות במשך שעה וחצי. מומלץ !!!
הסרט מטופש למדי. בחלקים מסוימים שלו הוא משעשע למדי אבל חסרו בו תבלינים נוספים שיהפכו אותו לקומדיה מצחיקה ומרגשת ממש.
סרט נחמד. לא יותר לא פחות. החן של הצרפתים תמיד נוכח בסרטים שלהם. אבל זה לא סרט גדול. נושא הבדידות של האנשים, הטיפוסים השונים (ומשונים) שמתחברים יחד, קצת רגעי הומור.. הופך את בסרט לבילוי קליל ונחמד.