שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.7/10
הסרט הכי מצחיק ומקורי שצפיתי בו בקלנוע בשנה האחרונה! קורע מצחוק, שונה וייחודי! הורים וילדים ייהנו כאחד! מומלץ בחום...
הייתי עם צמד אחיינים בני 5,7 שנהנו עד הגג. צבעוני, שמח, מהיר, בדיחות בצרורות, דיבוב מצוין. שווה לראות