שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.4/10
סרט מקסים. הייתי עם בתי בת ה-4.5 וזה התאים בדיוק לגילה, לא שנון מידי ומצחיק. התרגום לוקה בחסר וחבל, אבל לה זה לא שינה דבר.
סרט מעפן! אחד הגרועים שראיתי! סרט בשקל וחצי! סליחה אני מגזימה ! סרט בחצי שקל!
סרט ורדרד, מתאים בעיקר לבנות, מדבר בעיקר על חשיבה חיובית, בנים עלולים להשתעמם, חסר אקשן.
מקסים, תמים, שפה יפה ללא סלנג, צבעוני מאוד ותואם את רצון העידן החדש, לעשות טוב לאחרים ולחיות בעולם יפה יותר .