שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט חמוד ומבדר. האנימציה לא רעה בכלל, הדיבוב העברי מפתיע ודי טוב, הפס-קול נהדר, המסרים חשובים וערכיים והדיאלוגים נחמדים ועשויים היטב ברובם אבל התסריט והעלילה די צפויים, קלישאתיים וממומשים חלקית. בקיצור, אפשר לראות בכיף.
ראיתי את הסרט באנגלית - והוא נורא חמוד! הסרט הוא תוצרת אנגליה ויש בו קאסט אנגלי שלם. המוסיקה נכתבה ע"י אלטון ג'ון. אחרי הסרט הזה שמים יותר לב לגמדים בגינות של אנשים...
סרט מצחיק, משעשע וצבעוני. שווה לראות:)
סרט חמוד לאללה. מצחיק ומעניין אבל הבעיה שהוא נורא קצר (75 דקות) סך הכל אחלה סרט