שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.9/10
ביקורת אורח של אחי הקטן- סרט מצחיק יש בו מוסר השכל.7 בסולם statham.
סרט יפה! מומלץ!
לא אהבתי חרה סרט לדעתי אני בת עשר ידיד שלי גם בן עשר לא נהנה וגם אחותי שהיא בת שמונה לא נהנתה והמלבה חשבה שאנחנו אבלים שבחרנו את הסרט הזה בסך הכול מעפן (אני נהנתי מכול הסרטים שראיתי הקולנוע אבל זה ממש נורה) מקווה שתימצאו משהו טוב יותר... בתיקווה