שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
3.6/10
סרט אדייייר ממש מושלם העלילה שונה אבל אחלה סרט לא טוב ליותר מדי בוגרים ילדים עד גיל אחד עשר יחולים להנות מימנו (רק עם זה בעברית באנגלית אפשר להנות יותר בהרבה!)
אם לומר את האמת הסרט קצת מאכזב... העלילה השתנתה וכרמן וג'וני בקושי מופיעים, והם כבר מבוגרים. יש ילדים אחרים שמשחקים את הסוכנים אבל מה שבטוח הסרט היה שווה פי 200 אם הוא היה באנגלית, עם אתם לא מוצאים באנגלית מומלץ לחכות שיהיה.נ.ב. אני בתור מישהי בת עשר הסרט לא היה כזו חוויה... (לחברה שלי,גם היא בת עשר בערך הסרט היה מלהיב) אבל לאחותי שבת שמונה זה היה סרט מושלם מקווה שתיהנו יותר מימני. בהצלחה