שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
הסרט מומלץ מאוד עם הרבה הרפתקאות משתוריות , ועם הרבה בעיות גדולות שנפתרות בהרפתקה ביזכות הפנדה , והפנדה מכיר חברים חדשים בסרט . בסוף של הסרט , הפנדות מוצעות את המקום שהם צרכות לגור בו , בזכות הפנדה הגיבור שלהם .
סרט קטן קטן ומיותר. אנימציה עלובה וחסרת דמיון ביחד עם דיאלוגים רדודים, ובהיעדר טיפת הומור - הופכים את הסרט הזה למשעמם ביותר! עשו לעצמכם טובה, אפילו לא ב- DVD. בזבוז זמן.