6.3/10
מותחן מצויין ומפתיע .גם אם פה ושם בעלילה יש דברים לא הגיוניים , ממתי זה גורם לנו לא להנות מסיפור טוב?
לא כוס התה שלי(עניין שלטעם..) משחק גרוע
אחלה סרט מותח ולא צפוי ....עלילה מעניינת מאוד,שחקנים מצוינים
סרט אדיר !!! מעניין ומותח ..סוף מפתיע
למרות עיסוק מבטיח בשכחה ובזיכרונות, הפקה מלוטשת ושחקנים בסדר הגודל של קידמן ופירת'', "לפני השינה" הוא דרמת מתח בינונית ומאכזבת שלא מצליחה לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה באשמת עלילה מופרכת, דמויות קרות שלא מעוררות אמפתיה וסוף שניתן לצפות מראש למרות הטוויסטים המתעתעים.
בתור מישהי שקראה את הספר כבר ידעתי מראש מה הולך בעלילה, וכנראה זה קצת מוריד מהסרט. לומר את האמת? בספר לא תיארתי את העלילה כל כך קודרת, אבל הסרט כולו מורכת מתחושה מוזרה של מתח ועצב(קצת מזכיר את הסרט ''האחרים, עם ניקול קידמן - שהיה מעולה אגב). בסופו של דבר הסרט לא היה רע, אבל לקראת הסוף האלימות שהייתה - זה היה קצת... דפוק. בכל אופן בעיקר מומלץ לראות למי שלא קרא את הספר.
סרט ג א ו נ י ! עלילה מדהימה ושחקנים יוצאים מן הכלל! נהניתי מאוד ולא השתעממתי לרגע. מותח לכל אורך הסרט ותמיד מצליח להפתיע ולשנות כיוון בעלילה. סרט מעולה !
סרט מבולבל, יש הרבה דברים בסרט שלא ברורים.המשחק אמנם לא רע אבל סרט שאפשר לוותר עליו.
מצוין ! סרט דרמה/מתח שיש לי לומר עליו רק דברים טובים-וביותר. אתם ממש פותרים את התעלומה ביחד עם הדמות הנשית המרכזית(ניקול קידמן),שלב אחר שלב,סוד אחרי סוד... ולמרות שהסרט בנוי בעיקר רק על 3 שחקנים -הוא נהדר בזכות המשחק שלהם והעלילה. אם הייתי רוצה לצפות בסרט מתח דרמה לפני השינה-זה בדיוק הסרט הזה:"לפני השינה"...
הלכתי עם אבא שלי לסרט עם ציפייה לסרט מעולה גם בגלל השחקנים וגם בגלל הטריילר. אז להלן: הסרט משעמם, אינו מובן, העלילה חסרת פואנטה. באמת סרט נמוך מדרגה ראשונה. אני לא ממליץ כלל ללכת אליו , סרט באמת משעמם ואינו מובן בעליל
מלבד כמה רגעי מתח לקראת הסוף, סרט הזוי ומופרך מכל בחינה שהיא. כשמבינים את הדברים זה נראה כל כך מופרך שכל מה שבא לך שזה יגמר ומהר. ניקול קידמן נהדרת כרגיל אבל היא ממש ממש צריכה ללמוד לבחור סרטים...
לדעתי סרט די טוב. מי שאוהב להיות במתח כשהוא צופה בסרטים- אז זה בהחלט עונה על הצורך הזה. הסרט עשוי בצורה כזאת שכל פעם נחשף עוד נדבך ובעצם יחד עם הגיבורה הראשית אנחנו מבינים מה קרה לה. יחסית לסרטים שיש היום בקולנוע- ממש מומלץ. :)
גרוע, גרוע, גרוע. סרט עם עלילה דמיונית. שעמום אחד גדול. לא מומלץ גם למי שרוצה להעביר 90 דקות במיזוג. חבל.