שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.1/10
הילדים נהנו, אני לא ראיתי בשביל לחוות דעה. בן 7 נתן ציון 9 בת 4 נתנה ציון 7 ממוצע 8 :)
להורים שמבינים עניין. בין כל הטראש מצאנו סרט עם אנימציה איכותית דיבוב אינטלגנטי משוחק מדהים בלי הומור אינפנטילי לעם..ובעיקר בעיקר סיפור שכצוב טוב עם מסר מעולה לילדים. הילדה בת 4.5 ישבה מרותקת בלי כח הגימיקים המפגרים. לירן אלעל אבא של דן. ואני כותב גם כדי שאולי אולי אולי ימכרו כאן בעתיד הסרטים האלה גם בדיוידי ולא רק טראש
סרט משעמם בלי שום ערך מוסף מלבד צילומים יפים אין בו כלום , לא מתאים לילדים קטנים דמויות מפחידות הייתי עם ילדיי בן 5 ובן 3 פשוט מזעזע
סרט נחמד מאוד
זוועה, לא מומלץ. משעמם עשוי באיכות נמוכה עלילה לא מענינית, לא מצחיקה, לא מרגשת בתי בת השש אמנם נהנתה אבל הגדולים יותר סבלו