8.1/10
אחד הסרטים הכי חמודים שראיתי בזמן האחרון - שווה צפייה בטח אם יש לכם ילדים שאתם יכולים לצפות איתם
האמת שכשראיתי את הסרט ממש התפלאתי לטובה! אומנם כולם דיברו על כמה שהוא טוב אבל משום מה הייתה תחושה רעה לגביו. בקיצור טעיתי. הסרט מדהים , יצרתי ומרגש. האנימציה מדהימה כרגיל כמו בסרט דיסני. אבל רק קו העלילה מעט הפריע לי, זה שהם עוברים מאי כלשהו ואז הוא קורס... 3 פעמים(ספרתי) . לא שזה מונע מהסרט להיות טוב. בקיצור מגיע לו האוסקר לחלוטין . מומלץ.
ראיתי את הסרט במטוס והוא העביר לי שעתיים של כיף ומסע לילדות. פיקסר עשו עבודה מעולה בלהביא את הדמוייות האלה למה שכל אחד ואחד מאיתנו עובר בחייו. מדהים. הדמות הראשית טיפה מעצבנת אבל כל השאר עשוי בצורה מדהימה. לא רק לילדים.
וואו סרט יפה ומאוד מרגש אולי בטריילר זה נראה טיפשי אבל זה אחלה סרט ופשוט כיף לראות את הסרט! מומלץ מאוד!
סרט מעולה. אחד הטובים שראיתי השנה. מיועד לכל הגילאים, גם למבוגרים ביננו. ציון 10.
זו דוגמא לסרט עם רעיון מדהים וביצוע מדהים! פשוט מקסים. בהחלט מהסרטים שבא לך לראות שוב! אני אישית בפעם השלישית!!!
לא משנה באיזה גיל אתה מומלץ ביותר סרט מצוין מרגש ומשעשע
סרט חמוד מאוד!! דמויות מקסימות מצחיקות ומרגשות. הגעתי עם ציפיות מאוד גבוהות בגלל הבאז שיצרו סביב הסרט והתאכזבתי קצת. האוירה הכללית הייתה קצת ילדותית ולא בוגרת כפי שהציגו בביקורות. בסך הכל היה לנו נחמד
יצרת מופת נוספת לבית פיקסר, אם תשאלו אותי גדולים יהנו הרבה יותר שהקטנים. חכם, רגיש ומרגש, הנאה צרופה
סרט מעולה, חינוכי ומלמד לילדים, שגם המבוגרים יהנו ממנו
סרט מעולה! נותן הרבה חומר למחשבה! מרתק ומשעשע ואפילו מרגש! אהבתי לחלוטין!
סרט פשוט ענק. גאוני! כל פרט, כל דמות - הכל נעשה במחשבה מדוייקת וגאונית. יצירת אומנות. כמו כן, האנימציה היא אחת הטובות, האיכותיות והמדוייקות שראיתי. סרט חובה לגמרי, לכל גיל!
בסה"כ נחמד. הרעיון עם המון המון פוטנציאל, והטריילר מבטיח (כנראה הסצנה המוצלחת בסרט), אבל הביצוע קצת מפספס מבחינתי, כי הסרט יכול היה להיות עם הומור יותר מתוחכם, אבל נשאר ברמה ילדותית. מומלץ מאוד לילדים, ועדיין, גם למבוגרים.
סרט מצויין! ראיתי אותו עם אחיין שלי בן 6 ועם בעלי בן 30 ואהבנו מאוד. אנימציה מעולה. יש הרבה תוכן לסרט, מרגש מאוד.
סרט נחמד מאוד, חכם ומהנה, מלא ברעיונות מדליקים ומצחיקים. מתאים לכל הגילאים. ראיתי בתלת ממד ונהניתי מאוד.
בימוי מעולה , תסריט שראוי לאוסקר , אנימציה מרהיבה ובדיחות משעשעות הופך את "הקול בראש " לאחד הסרטים הטובים שראיתי בחיי ותאמינו לי שראיתי המון סרטים. כשיהיו לי ילדים אני בטוח שאני אראה להם אותו . הגדולה של הסרט נמצאת בעובדה שהוא מתאים לכל הגילאים , גם למבוגרים.
סרט מדהים אשר מציג בצורה מעניינת את המתרחש בראש ובמחשבות שלנו במספר זמנים חשובים ומתמקד בעיקר במחשבותיה של הילדה אשר גדלה ומתפתחת מהיותה תינוקת עד לגיל העשרה. סרט אנימציה נחמד ומשעשע לכל המשפחה
סרט מדהים מרתק עם תובנות על החיים בצורה הכי פשוטה ומקסימה , מומלץ בטירוף !!! חובה לראות , סרט לכל המשפחה
שנון! מקורי! סוף סוף סרט עם טיפה מחשבה מעבר מבלי העתקת רעיונות.
סרט ילדים מעולה. אינטיליגנטי- תסריט ורעיון מבריקים. מצחיק ומרגש. גם מבוגרים (לא ממורמרים) יהנו. דירגתי 8, אך לילדים הסרט הוא 10